[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 01:00

Als je niet durft voor de pijn, laat dan gewoon geen piercing zetten want dan wil je'm niet graag genoeg.

NatasjaECA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:15

pharagirlke schreef:
Als je niet durft voor de pijn, laat dan gewoon geen piercing zetten want dan wil je'm niet graag genoeg.

Dat vind ik echt nergens op slaan..
ik ken zo veel mensen die ontzettend graag een piercing willen maar omdat het pijn doet en omdat ze bang zijn voor naalden durven ze echt niet.
Ik had dat vroeger ook en je moet je er gewoon overheen zetten, en ooit lukt dat wel.
Ik heb er nu ondertussen genoeg gehad (11, zonder oren meegerekend) en bij mij heeft het ook een tijd geduurd voordat ik het durfde.
Het is geen kwestie van "niet willen" maar gewoon van het écht niet durven..
ik snap dat best.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:18

Maar sommige mensen zijn bang voor de pijn en willen dus een verdoving...een echte verdoving gebeurt ook met een naald.En die prikkies kunnen errug pijnlijk zijn. :))

NatasjaECA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:19

Er bestaat verdovingsspray, wat vaak gebruikt wordt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:21

En als je echt echt ECHT wilt, dan durf je wel. ;) Je wilt niet weten hoe bang ik was om mijn navel te laten herpiercen. Ik zag gegeven moment vlekken voor mijn ogen (en ik ga echt niet zo snel flauw...) toen ik op tafel lag en mijn piercer zei meteen na het zetten "blijf maar even liggen" omdat ik zooooo geflipt had :') Om een stomme prik... Maar ik moest en ik zou het nog eens proberen dus ik ben gewoon gegaan! Geen gedoe over "doet het pijn". Kijk, er word een naald doorheen gestoken, wat denk je nou zelf? Tuurlijk doet het pijn.

verdovingsspray werkt niet 100%. Dat is meer voor gemoedsrust dan voor echte pijnbestrijding, waarom staat hierboven al heel netjes uitgelegd :j

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:22

Ze kunnen idd koudspray gebruiken.Maar die spray kan ook pijn zijn en werkt soms niet eens.
Maar er zijn ook piercers die niet aan al die polonaise doen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:25

Mijne dus :') Die zegt gewoon "met of zonder spray, het doet toch pijn" en dan krijg ik zo'n leedvermaak-lachje toegezonden :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:29

Het is meer iets dat tussen de oren zit volgens mij.
Tuurlijk kan een piercing pijn doen...ze rammen tenslotte een naald door je vel/lip/oor/tong of wat dan ook..dat zal heus niet kietelen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:31

Inderdaad :j Je kan zelf toch wel bedenken dat het geen hemels gevoel is :=

Zit inderdaad tussen de oren denk ik. Zeker omdat ze het niet eens even laten intrekken (van die verdovingsdingen op de huid moeten echt wel even intrekken voor ze werken). De piercer die de eerste navelpiercing gezet heeft sprayde ook iets koud er op "dan doet het minder pijn" Dacht in mezelf: "zou die zichzelf nou geloven?" :') Had beter toen al opgestaan... := Had me veel bespaart :')

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 14:52

Oeff ik wil nogsteeds super graag een traguspiercing, vind het zo'n mooi ding!
Maar aan welke kant ik het wil ben ik nogsteeds niet uit, en heb mams ook nog lang niet zover doe het zowiezo pas na de zomervakantie denk ik.. de pijn ken me echt niks schele, ik moet en zal dat ding krijgen :')

NatasjaECA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:31

Ik heb t ook altijd gewoon liever zonder al die troep..
ram die naald er maar gewoon doorheen, is het sneller voorbij haha :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:32

NatasjaECA schreef:
Ik heb t ook altijd gewoon liever zonder al die troep..
ram die naald er maar gewoon doorheen, is het sneller voorbij haha :P

That's the spirit ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:38

pharagirlke schreef:

dat is zó niet waar. :n geen onzinnige dingen roepen.. je kan het zo graag willen maar als je de ervaring al hebt ;)

marlies85 schreef:
Maar sommige mensen zijn bang voor de pijn en willen dus een verdoving...een echte verdoving gebeurt ook met een naald.En die prikkies kunnen errug pijnlijk zijn. :))

ik krijg bij de tandarts altijd verdoving, in me kiezen gaat wel maar het stukje voortand moest opnieuw gevuld worden maar eerst moest het eruit geboord, ik kreeg dus een prik op de plek waar je een smiley zet HALELUJA :wow: die had ik even niet verwacht, pijn dat dat kreng deed _O- dus idd, wel bang zijn voor naalden maar wel verdoving willen werk niet :')

NatasjaECA schreef:
Er bestaat verdovingsspray, wat vaak gebruikt wordt.

en een pagina terug staat er dat dat niet werkt, de spray verdoofd alleen de bovenste huidlagen terwijl hij er echt dwars doorheen gaat, zit tussen je oren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:46

Dan nog DQ. ;) Ook al ben je bang voor de pijn, ook al weet je hoeveel pijn het gaat doen, als je echt echt echt EEEEECHT wil, dan ga je. :) Desnoods neem je iemand mee wiens hand je mag fijn pitsen of val je flauw omdat je bang bent oid. ;) Maar iets wat je echt wil, doe je. Doe je het niet, is het een teken dat je het niet graag genoeg wilde.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:05

nou denk niet dat jij degene bent die daarover kan oordelen, zoiets is persoonlijk net zoals pijn. jij kan niet over iemand anders bepalen of diegene het graag wilt of niet, dat kan je alleen als je het zelf bent.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:06

Citaat:
ik krijg bij de tandarts altijd verdoving, in me kiezen gaat wel maar het stukje voortand moest opnieuw gevuld worden maar eerst moest het eruit geboord, ik kreeg dus een prik op de plek waar je een smiley zet HALELUJA die had ik even niet verwacht, pijn dat dat kreng deed dus idd, wel bang zijn voor naalden maar wel verdoving willen werk niet

De hond van m'n ouders heeft ooit in m'n gezicht gehangen.Een hechtwond op m'n rechterwang en een hechtwond net naast m'n luchtpijp/keel...net wat daar zit :')
Die prikkies in m'n wang deden echt zeer.De vloeistof ofzo brand ook een beetje zeg maar...dan kun je net zo goed die 1.6 naald door je navel laten rammen :j

Bij angst voor de pijn is het wel zo fijn om een vriend/vriendin ofzo mee te nemen voor de support.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 18:15

xDramaQueen schreef:
nou denk niet dat jij degene bent die daarover kan oordelen, zoiets is persoonlijk net zoals pijn. jij kan niet over iemand anders bepalen of diegene het graag wilt of niet, dat kan je alleen als je het zelf bent.

Kijk, iemand kan bang zijn voor pijn, dat zeg ik niet. (je begrijpt me verkeerd denk ik) maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als je zo iets echt wil, dan blijft het toch in je hoofd zitten, en daar kan tien jaar overheen gaan. Uiteindelijk doe je het toch. :)

Bovendien heb ik het idee dat je je aangesproken voelt. En dat is zeker niet de bedoeling. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 19:57

pharagirlke schreef:
xDramaQueen schreef:

Kijk, iemand kan bang zijn voor pijn, dat zeg ik niet. (je begrijpt me verkeerd denk ik) maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als je zo iets echt wil, dan blijft het toch in je hoofd zitten, en daar kan tien jaar overheen gaan. Uiteindelijk doe je het toch. :)

Bovendien heb ik het idee dat je je aangesproken voelt. En dat is zeker niet de bedoeling. :)

ik voel me niet aangesproken, ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de wereld ZIJN, maar je bent maar 1 persoon.. dus gedraag je naar die ene persoon en stop met praten alsof je er 30 bent.. er kan niet geoordeeld worden over andere mensen vanaf de buitenkant, als er echt een naaldenfobie is, en je vind een navelpiercing mooi, zal die fobie sterker zijn dan de drang om er 1 te zetten, en dat is dus niet omdat je het niet graag genoeg wilt :n

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:05

marlies85 schreef:
Citaat:
ik krijg bij de tandarts altijd verdoving, in me kiezen gaat wel maar het stukje voortand moest opnieuw gevuld worden maar eerst moest het eruit geboord, ik kreeg dus een prik op de plek waar je een smiley zet HALELUJA die had ik even niet verwacht, pijn dat dat kreng deed dus idd, wel bang zijn voor naalden maar wel verdoving willen werk niet

De hond van m'n ouders heeft ooit in m'n gezicht gehangen.Een hechtwond op m'n rechterwang en een hechtwond net naast m'n luchtpijp/keel...net wat daar zit :')
Die prikkies in m'n wang deden echt zeer.De vloeistof ofzo brand ook een beetje zeg maar...dan kun je net zo goed die 1.6 naald door je navel laten rammen :j

Bij angst voor de pijn is het wel zo fijn om een vriend/vriendin ofzo mee te nemen voor de support.

auw, nasty :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:25

xDramaQueen schreef:
ik voel me niet aangesproken, ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de wereld ZIJN, maar je bent maar 1 persoon.. dus gedraag je naar die ene persoon en stop met praten alsof je er 30 bent.. er kan niet geoordeeld worden over andere mensen vanaf de buitenkant, als er echt een naaldenfobie is, en je vind een navelpiercing mooi, zal die fobie sterker zijn dan de drang om er 1 te zetten, en dat is dus niet omdat je het niet graag genoeg wilt :n

Dan heb je het over fobie en niet meer over gewone angst voor pijn :roll: Da's wel even wat anders.
Maar goed, jij je zin ;) Ik geef mijn mening en die telt toch echt alleen voor mij, mijn persoontje. Niet voor 30 andere dus ook het andere deel van je bericht slaat nergens op.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:52

pharagirlke schreef:
xDramaQueen schreef:

Dan heb je het over fobie en niet meer over gewone angst voor pijn :roll: Da's wel even wat anders.
Maar goed, jij je zin ;) Ik geef mijn mening en die telt toch echt alleen voor mij, mijn persoontje. Niet voor 30 andere dus ook het andere deel van je bericht slaat nergens op.

jawel want jij zegt: pijn houd je niet tegen dan wil je het niet graag genoeg en daar ging het mij om, het gaat niet om de fobie, niet alleen om de pijn maar om het feit dat jij denkt zoiets te kunnen bepalen van buitenaf, :j en jij, alleen, kan daarover niet oordelen, dat bedoelde ik.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 20:53

Ik zeg toch gewoon mijn mening? Daar is een forum toch voor? En in mijn mening is het zo dat als je je laat tegenhouden door drie seconden pijn, wil je het niet graag genoeg... := Da's gewoon mijn mening en die mag ik rustig neerpennen. Gezien die van mijn account uit komt, ga ik er vanuit dat iedereen met normale intelligentie wel kan bedenken dat die mening dus ook enkel voor mij geld en niet voor 30 andere, willekeurige, bokkers. Zoals ik al zei, volgens mij berust deze hele discussie simpelweg op een misverstand :) Ik heb me onduidelijk uitgedrukt waardoor jij het fout geïnterpreteerd hebt, my bad.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:35

En over een verdoving met een naald. Dat is verboden bij het zetten van een piercing. Dit omdat een piercer niet bevoegd is injecties te geven. Dit mag alleen gedaan worden door daarvoor opgeleid personeel. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:41

Maar in principe zou je dus bij je dokter (plaatselijke) verdoving kunnen gaan halen en dan naar je piercer kunnen stappen? :=

Even er van uit gaande dat een dokter dat zou geven :') Ik ken er niet veel die het zouden doen maar goed, laten we het even makkelijk houden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:51

je snapt het idd niet helemaal phara, maar om het kort te zeggen om zoiets uit je mond te laten gaan denk je alsof je iedereen kent.

Ik moet nog wat nieuwe piercings maar heb geen zin weer 5 euro verzendkosten te betalen _O- er kan een nog kleinere vch in, al irriteerd deze niet, volgende maand dan maar :D

@ lous: dat zei ik idd ook vorige pagina :j piercers mogen niet verdoven net als dokters geen sieraden mogen prikken :D