Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Als je niet durft voor de pijn, laat dan gewoon geen piercing zetten want dan wil je'm niet graag genoeg.
pharagirlke schreef:Als je niet durft voor de pijn, laat dan gewoon geen piercing zetten want dan wil je'm niet graag genoeg.
marlies85 schreef:Maar sommige mensen zijn bang voor de pijn en willen dus een verdoving...een echte verdoving gebeurt ook met een naald.En die prikkies kunnen errug pijnlijk zijn.
NatasjaECA schreef:Er bestaat verdovingsspray, wat vaak gebruikt wordt.
Citaat:ik krijg bij de tandarts altijd verdoving, in me kiezen gaat wel maar het stukje voortand moest opnieuw gevuld worden maar eerst moest het eruit geboord, ik kreeg dus een prik op de plek waar je een smiley zet HALELUJA die had ik even niet verwacht, pijn dat dat kreng deed dus idd, wel bang zijn voor naalden maar wel verdoving willen werk niet
xDramaQueen schreef:nou denk niet dat jij degene bent die daarover kan oordelen, zoiets is persoonlijk net zoals pijn. jij kan niet over iemand anders bepalen of diegene het graag wilt of niet, dat kan je alleen als je het zelf bent.
pharagirlke schreef:xDramaQueen schreef:nou denk niet dat jij degene bent die daarover kan oordelen, zoiets is persoonlijk net zoals pijn. jij kan niet over iemand anders bepalen of diegene het graag wilt of niet, dat kan je alleen als je het zelf bent.
Kijk, iemand kan bang zijn voor pijn, dat zeg ik niet. (je begrijpt me verkeerd denk ik) maar bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als je zo iets echt wil, dan blijft het toch in je hoofd zitten, en daar kan tien jaar overheen gaan. Uiteindelijk doe je het toch.![]()
Bovendien heb ik het idee dat je je aangesproken voelt. En dat is zeker niet de bedoeling.
marlies85 schreef:Citaat:ik krijg bij de tandarts altijd verdoving, in me kiezen gaat wel maar het stukje voortand moest opnieuw gevuld worden maar eerst moest het eruit geboord, ik kreeg dus een prik op de plek waar je een smiley zet HALELUJA die had ik even niet verwacht, pijn dat dat kreng deed dus idd, wel bang zijn voor naalden maar wel verdoving willen werk niet
De hond van m'n ouders heeft ooit in m'n gezicht gehangen.Een hechtwond op m'n rechterwang en een hechtwond net naast m'n luchtpijp/keel...net wat daar zit
Die prikkies in m'n wang deden echt zeer.De vloeistof ofzo brand ook een beetje zeg maar...dan kun je net zo goed die 1.6 naald door je navel laten rammen
Bij angst voor de pijn is het wel zo fijn om een vriend/vriendin ofzo mee te nemen voor de support.
xDramaQueen schreef:ik voel me niet aangesproken, ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de wereld ZIJN, maar je bent maar 1 persoon.. dus gedraag je naar die ene persoon en stop met praten alsof je er 30 bent.. er kan niet geoordeeld worden over andere mensen vanaf de buitenkant, als er echt een naaldenfobie is, en je vind een navelpiercing mooi, zal die fobie sterker zijn dan de drang om er 1 te zetten, en dat is dus niet omdat je het niet graag genoeg wilt
pharagirlke schreef:xDramaQueen schreef:ik voel me niet aangesproken, ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze de wereld ZIJN, maar je bent maar 1 persoon.. dus gedraag je naar die ene persoon en stop met praten alsof je er 30 bent.. er kan niet geoordeeld worden over andere mensen vanaf de buitenkant, als er echt een naaldenfobie is, en je vind een navelpiercing mooi, zal die fobie sterker zijn dan de drang om er 1 te zetten, en dat is dus niet omdat je het niet graag genoeg wilt
Dan heb je het over fobie en niet meer over gewone angst voor pijnDa's wel even wat anders.
Maar goed, jij je zinIk geef mijn mening en die telt toch echt alleen voor mij, mijn persoontje. Niet voor 30 andere dus ook het andere deel van je bericht slaat nergens op.