Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waarom ben je van het topsporten afgestapt? Ga je nog wel eens naar Italie om te skiën of doe je het niet meer? Ik kreeg op de basisschool te horen dat ik echt talent had voor atletiek maar ik heb daar nooit iets mee gedaan. Zoveel spijt van gehad.
Ben nu wel erg gelukkig met mijn beroepskeuze en als atletiek goed was gegaan had ik dat niet kunnen doen, maar toch

Ik ski nu niet zo vaak meer ivm artrose (onderrug en heupen) maar ik ga toevallig over drie weken weer een keer! (voor het eerst in 4 jaar).
). Werkt voor mij toch het beste. Ik wil gemiddeld over de week 1.800 kcal per dag eten. Dus als ik doordeweeks wat minder zit, kan ik in weekend wat extra’s. Maar ben deze week pas vanaf donderdag weer aan tracken, dus wil me dit weekend ook aan de 1.800 kcal houden. Volgende week weer met excel sheet erbij voor de gemiddelden.
En tracken en dus afwegen werkt voor mij ook nog steeds het beste. Je lijstje klinkt lekker zeg! Snert vind ik zo lekker..Veel plezier bij de film vanavond!
Mijn lijstje vandaag:
)
(763)
Sowieso heb je ook al een mooi aantal stappen per dag.
Ik roep al jaren dat ik wil afvallen maar ik blijf elke keer maar aanrommelen met hoge kcal waardoor ik uiteindelijk niet snel (genoeg) afval en ik het na twee weken weer opgeef. Ik ben nu gewoon echt te dik en dit jaar gaat er 40 kilo vanaf. Het moet een keer klaar zijn.
DeMolenhoek schreef:Maar waarom wil je onder jou bmr zitten? Dat is ongezond.
Emmaa_ schreef:DeMolenhoek schreef:Maar waarom wil je onder jou bmr zitten? Dat is ongezond.
Omdat ik obesitas heb en op dit moment dus even meer dan genoeg vet om dat mee te compenseren. Ik weet wat ik doe, weet wat ik in de gaten moet houden en heb begeleiding op het moment dat ik dat nodig heb. Ik heb erg veel problemen met mijn hormoonhuishouding waardoor afvallen voor mij niet zo makkelijk gaat als voor anderen, als ik op mijn BMR ga zitten gaat er simpelweg amper iets vanaf.
Ik wist niet dat je begeleiding had. Veel succes!