Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb poeder en een goedkope fineliner, maar dat werkt allebei niet zo. Komt ook omdat ik op mn rechter wenkbrauw een litteken heb zitten en die huid pakt amper make-up. Of het krijgt een andere kleur. 

Dyphusion schreef:Ben benieuwd waar je het wil laten doen Friemel!
ik kijk nog wel ff verder rond maar denk dat ik in januari al ga 
heel snel, als een ninja 

is dit een fase die voorbij gaat? Mn man gaat sowieso al eerder de deur uit dus hij kan haar niet animeren
(uur eerder opstaan heb ik geprobeerd maar dan stort ik halverwege de dag in, zijn hard aan mn gezondheid ana het werk maar slaap heb ik hard nodig kennelijk
)
JB weet dat als ik op mijn stoel zit dat het "mama" tijd is en dat hij mij niet mag storen. Klinkt zo heel cru en hard maar imo belangrijk om mee te geven dat ze niet altijd in het middelpunt mogen staan en alle aandacht opeisen. 
heb het idee dat het ook een fase is nu, ze is ineens heel aanhankelijk naar ons en verlegen naar vreemden
voorheen kon ze ook prima zelf spelen maar nu moet je echt overal aan meedoen
probeer haar al wel zoveel mogelijk duidelijk te maken dat ze zichzelf ook gewoon kan vermaken gezien ze dat eerst ook kon.
ik heb gelukkig geen kids, de enige die soms zeurt is Klaaz als ie wer bij me wil liggen