Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jaimy10 schreef:Sorry dames niet alles gelezen...
Wel een hele lekker tip
Dit is zooo lekker voedingswaarde ook meer dan prima vooral voor de gene die zoeken naar eiwitten!![]()
[ [url=m/60SxoA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb me de afgelopen week behoorlijk laten gaan.. Lekker uit eten, flink wat wijn gedronken.. En ja, de weegschaal is dus even niet zo lief voor me. Baal er behoorlijk van dat er dan zo snel weer schommelingen in mijn gewicht zitten, maar ach. Vandaag en morgen weer even wat lager in kcal.
vanochtend gezwicht voor een gevulde koek, dus beetje gecompenseerd met lunch en avondeten. Ochtend flink geklommen in zo'n speelparadijs voor kinderen
dus iig nog wel wat verbrand ook
en half uur intervaltraining
Maar zo heb ik wel vaak dat ik bijv. als ontbijt een zelfgemaakte smoothie eet, of dat ik tussendoortjes maak zoals bijv. van die repen. Maar dan wordt calorieën tellen heel lastig. 
Deetjeeuh schreef:Calorien bijhouden lijkt me zeker effectief!Maar zo heb ik wel vaak dat ik bijv. als ontbijt een zelfgemaakte smoothie eet, of dat ik tussendoortjes maak zoals bijv. van die repen. Maar dan wordt calorieën tellen heel lastig.
Iedereen goed bezig en zie goede dagen voorbij komen!
O: Boterham met kaas
T: Handvol druiven
L: Twee crackers met kaas
T: Paprika en paar tomaatjes
A: Nog geen idee.
Iets om de volgende keer rekening te houden en dan weet ik dat ik straks nog de ruimte heb om inderdaad een wat grotere avondmaaltijd te nemen of evt. zo nog een tussendoortje. Dat is namelijk het lijstje wat ik tot nu toe heb gegeten. Heb bij gebrek aan tijd nog van die kinderkoekjes meegenomen, dus denk dat ik die zo wel even neem. 

Heb ook nog een warme choco van cacaopoeder en amandelmelk met een theelepel kokosolie gemaakt, toch de kcal nog een beetje omhoog.
Ik ben het vaak na een uur toch wel flink zat hoor, alleen als ik alleen kracht doe dan kan ik wel langer door haha.
Dacht dat 'gewone' verwenyoghurt bakjes waren ofzo.
Ben benieuwd!
Wel iets meer khd dan die kvarg. 

Ik denk zon 3 kwartier. Vandaag wel genoeg beweging gehad dus

Twee dagen heel druk geweest en rond of onder de 1400 kcal gezeten. En nu ben ik wel een kilo afgevallen.
Grrr, het kan toch niet zo zijn dat ik zo weinig kan eten om af te vallen...
)