[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:48

Heb inderdaad ook excuses gehad met een uitleg erbij, begrijpelijk. :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:54

Ben heel erg benieuwd Captain :D Waar komt ie?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:56

Op mijn rug, van onderbroek tot bh bandje, ben zo benieuwd. Gaat ongeveer 2,5/3 uur duren. Super spannend want mijn andere 2 waren maar een half uurtje [***].. :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:13

Nissima schreef:
Spelt schreef:
Ja ik heb dat bij de tattoo op mijn voet wel eens gehad, maar leek bij mij of het geïrriteerd was door iets. Had hem toen 3 jaar en heb een paar dagen met Bepanthen gesmeerd, daarna nooit meer gehad. Geen idee ook wat het geweest is toen :?

Dat idee had ik gisteren ook inderdaad. Had er wat bodylotion opgesmeerd en inmiddels lijkt het ook weg te zijn. Vreemd!

Ach zolang het niet meer gebeurd maakt het me eigenlijk ook niet uit. Heb wel dat als ik wat mindere weerstand heb dat ineens alle lijnen van mn tattoos helemaal dik worden :')

Helene83 schreef:
@spelt.. is inderdaad maar even. Die op mijn kuit was 4 uur.. wat een hel was dat. Ook de dagen erna.
Zoals mijn tattoboer zegt.. pijn doet het toch! :+

4 uur op je kuit?! Wow bikkel hoor! Moet er niet aan denken haha ;( tja pijn zal het helaas altijd blijven doen, maar dan hebben we er ook wel een beetje eer van als de tattoo eenmaal staat toch?

Captain schreef:
Heb het design net binnen, aangepast.. hij is FAN-TAS-TISCH! Helemaal in love hahaha. Nog wat kleine aanpassingen maar die geef ik morgen wel door. Helemaal happy! :))

Gelukkig!! Ben heel benieuwd naar het resultaat :D Heel veel succes morgen!

@Willl65 en @Berdien Dankjulliewel <3

Jnien schreef:
Ik kom net terug van de tattooshop. Mijn moeder heeft de handtekening van mijn overleden vader laten zetten.
[ [url=m/esMIyR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tja.. toen ik de afspraak voor mijn moeder had gemaakt, maar meteen ook voor mezelf.

[ [url=m/FFwUVY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw tof zeg! Heeft de style waar in de bloem is gezet een speciale naam of niet? Zo iets zou ik namelijk ook nog wel eens willen

patrice02 schreef:
[ [url=m/XqAtcG.jpg]Afbeelding[/url] ] ook ik heb weer een nieuwe tattoo er bij , afgelopen vrijdag geweest ong. Vier uur gezeten, maar blij met het resultaat *\%/* 28 sept weer verder er komen nog bloemen om heen.

@spelt mooie tattoo! <3

Die is ook gaaf zeg! En dankjewel!!

Er beginnen nu al een beetje korstjes te vormen vooral op de dikke lijnen, is dat niet een beetje snel na anderhalve dag? >;) Smeer hem braaf in met Bepanthen en niet te dik, en in de avond even voorzichtig wassen met unicura... Nouja het zal wel, zolang hij niet van m'n arm af valt gaat het goed I guess :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:24

Super dat je zo tevreden bent met het ontwerp! Ben benieuwd wat je gaat zetten...

Ik mag woensdag, geen idee hoe lang t gaat duren. Mn laatste is 11 jaar geleden gezet (omg nu klink ik helemaal bejaard :') ) in uhm 20 minuten ofzo...

Begin m dus wel beetje te knijpen haha

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:01

Wauw ik zie hele vette dingen voorbij komen. Niet allemaal mijn stijl maar gelukkig hoeft dat ook niet!

Fijn dat het allemaal goed is gekomen captain.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:43

Tanya schreef:
Jnien het is natuurlijk een foto van veraf, maar het oogt wat bibberig? Of staat het er wel strak op?

Tis heel strak. Ik zal in een paar dagen een foto plaatsen als ie nagenoeg genezen is.
Vond het mooi hoe die gezet werd: spriet werd in inkt gedoopt en op mijn been gelegd. In overleg uiteraard! Daarna geprikt!
Ik ben er super tevreden mee!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:45

_Micha_ schreef:
Jnien heel gaaf! Waar zijn jullie geweest?
Tanya ik vind hem helemaal niet bibberig? De steel is niet recht en egaal maar dat vind ik juist zo bij de plant horen.

Bij madame Tattoo in Maastricht. Ze heeft ook mijn halve sleeve gezet, dus alle vertrouwen en super tevreden!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:50

Jnien schreef:
Ik kom net terug van de tattooshop. Mijn moeder heeft de handtekening van mijn overleden vader laten zetten.
[ [url=m/esMIyR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tja.. toen ik de afspraak voor mijn moeder had gemaakt, maar meteen ook voor mezelf.

[ [url=m/FFwUVY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw tof zeg! Heeft de style waar in de bloem is gezet een speciale naam of niet? Zo iets zou ik namelijk ook nog wel eens willen

Ze noemt het op haar site: botanical style.
Ze heeft de halm in inkt 'gedoopt' zeg maar en toen op mijn been gelegd.
In overleg nog iets bijgewerkt en toen geprikt!
Ben er super blij mee!
Ik loop hard, voornamelijk door de natuur, dus past bij mij.
Alleen zonder teek .. die had ik laatst namelijk in Mn andere kuit Hihi.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:51

idinn schreef:
Super dat je zo tevreden bent met het ontwerp! Ben benieuwd wat je gaat zetten...

Ik mag woensdag, geen idee hoe lang t gaat duren. Mn laatste is 11 jaar geleden gezet (omg nu klink ik helemaal bejaard :') ) in uhm 20 minuten ofzo...

Begin m dus wel beetje te knijpen haha

Haha.. gaaf man! Ben benieuwd!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:17

Woohoo morgen ga ik ook weer, erg veel zin in!! :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:33

Njoy Mars :D

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:43

Mars schreef:
Woohoo morgen ga ik ook weer, erg veel zin in!! :D

*\o/*

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:26

Jnien schreef:
Tanya schreef:
Jnien het is natuurlijk een foto van veraf, maar het oogt wat bibberig? Of staat het er wel strak op?

Tis heel strak. Ik zal in een paar dagen een foto plaatsen als ie nagenoeg genezen is.
Vond het mooi hoe die gezet werd: spriet werd in inkt gedoopt en op mijn been gelegd. In overleg uiteraard! Daarna geprikt!
Ik ben er super tevreden mee!

lekker steriel zo n plant :+ het ziet er wel heeeeel vet uit

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:50

Nu ik over de artiest uit ben heb ik nog een vraagje (sorry, ik ben echt een leek...)

Mail ik de artiest om om een ontwerp te vragen (met uitleg en foto's van wat ik wil) of mail ik om een afspraak en laat ik ter plekke een ontwerp maken?

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:06

Mag ik me hier ook melden :o Lees echt al heel lang stilletjes mee maar nu heb ik ook eindelijk een afspraak staan voor mijn eerste (en waarschijnlijk enige) tattoo bij Blackbear. Super super spannend maar heb er ook zin in, moet alleen nog heel lang wachten.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:12

Kous, ik weet niet hoe zij kwa agenda werken en of deze open is. Anders zou ik daar eerst even over mailen/bellen oid :)

Dee_Es schreef:
Mag ik me hier ook melden :o Lees echt al heel lang stilletjes mee maar nu heb ik ook eindelijk een afspraak staan voor mijn eerste (en waarschijnlijk enige) tattoo bij Blackbear. Super super spannend maar heb er ook zin in, moet alleen nog heel lang wachten.

Hahaha, succes O:)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:41

Kaus schreef:
Nu ik over de artiest uit ben heb ik nog een vraagje (sorry, ik ben echt een leek...)

Mail ik de artiest om om een ontwerp te vragen (met uitleg en foto's van wat ik wil) of mail ik om een afspraak en laat ik ter plekke een ontwerp maken?

Mail met de vraag wanneer ze plek hebben en een korte omschrijving van je tattoo (plek, grootte, idee, stijl). Als ze plek hebben zullen ze zelf voor meer info vragen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 06:32

Dee_Es schreef:

Zeg dat maar niet zo snel.. het werkt verslavend! Ik dacht ook dat ik het bij eentje zou houden. Heb er nu vier.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 06:42

Djoopie schreef:
Wauw ik zie hele vette dingen voorbij komen. Niet allemaal mijn stijl maar gelukkig hoeft dat ook niet!

Fijn dat het allemaal goed is gekomen captain.

Heb ik ook inderdaad niet mijn stijl maar rete strak

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 07:27

unihorses schreef:
lekker steriel zo n plant :+ het ziet er wel heeeeel vet uit

Eerst gedroogd.
Maar een blad waarop je ontwerp komt is net zo steriel (not).. dus valt allemaal wel mee.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 07:37

Vriendin zei al, denk je goed na over de plaatsing ivm uitbreiding tot een sleeve. :wow: Ik wil helemaal geen sleeve. Vind dat echt heel vet, bij andere mensen, niet bij mezelf. Maar we zien wel of jullie gelijk hebben, ik ben niet zo verslavingsgevoelig over het algemeen ;)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:19

Ik ook niet, en toch zijn tattoo's verslavend :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:52

Heel mooi die plant!! Deed dat onderste stuk richting je voet niet ongelooflijk veel pijn? :')

SUCCES vandaag Mars!! Hoe laat mag je?

Ik ga half 11 richting Eindhoven. Is 5 kwartier rijden ongeveer. Ben super zenuwachtig maar heb er ook heeeeel veel zin in! Weet alleen nog niet zo goed hoe ik hem geplaatst wil hebben maar daar komen we wel uit! :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:59

Ik mag om 11 uur :j
Nu eerst even goed eten, haal zo nog even een broodje en een reep voor de suikers en dan gaan we ervoor! Jij ook succes vandaag, heel benieuwd naar je resultaat. Gaat vast helemaal god komen!