Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Spelt schreef:Ja ik heb dat bij de tattoo op mijn voet wel eens gehad, maar leek bij mij of het geïrriteerd was door iets. Had hem toen 3 jaar en heb een paar dagen met Bepanthen gesmeerd, daarna nooit meer gehad. Geen idee ook wat het geweest is toen
Dat idee had ik gisteren ook inderdaad. Had er wat bodylotion opgesmeerd en inmiddels lijkt het ook weg te zijn. Vreemd!
Helene83 schreef:@spelt.. is inderdaad maar even. Die op mijn kuit was 4 uur.. wat een hel was dat. Ook de dagen erna.
Zoals mijn tattoboer zegt.. pijn doet het toch!
Captain schreef:Heb het design net binnen, aangepast.. hij is FAN-TAS-TISCH! Helemaal in love hahaha. Nog wat kleine aanpassingen maar die geef ik morgen wel door. Helemaal happy!
Jnien schreef:Ik kom net terug van de tattooshop. Mijn moeder heeft de handtekening van mijn overleden vader laten zetten.
[ [url=m/esMIyR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja.. toen ik de afspraak voor mijn moeder had gemaakt, maar meteen ook voor mezelf.
[ [url=m/FFwUVY.jpg]Afbeelding[/url] ]
patrice02 schreef:[ [url=m/XqAtcG.jpg]Afbeelding[/url] ] ook ik heb weer een nieuwe tattoo er bij , afgelopen vrijdag geweest ong. Vier uur gezeten, maar blij met het resultaat28 sept weer verder er komen nog bloemen om heen.
@spelt mooie tattoo!
Tanya schreef:Jnien het is natuurlijk een foto van veraf, maar het oogt wat bibberig? Of staat het er wel strak op?
Jnien schreef:Ik kom net terug van de tattooshop. Mijn moeder heeft de handtekening van mijn overleden vader laten zetten.
[ [url=m/esMIyR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tja.. toen ik de afspraak voor mijn moeder had gemaakt, maar meteen ook voor mezelf.
[ [url=m/FFwUVY.jpg]Afbeelding[/url] ]
idinn schreef:Super dat je zo tevreden bent met het ontwerp! Ben benieuwd wat je gaat zetten...
Ik mag woensdag, geen idee hoe lang t gaat duren. Mn laatste is 11 jaar geleden gezet (omg nu klink ik helemaal bejaard) in uhm 20 minuten ofzo...
Begin m dus wel beetje te knijpen haha
Jnien schreef:Tanya schreef:Jnien het is natuurlijk een foto van veraf, maar het oogt wat bibberig? Of staat het er wel strak op?
Tis heel strak. Ik zal in een paar dagen een foto plaatsen als ie nagenoeg genezen is.
Vond het mooi hoe die gezet werd: spriet werd in inkt gedoopt en op mijn been gelegd. In overleg uiteraard! Daarna geprikt!
Ik ben er super tevreden mee!
Dee_Es schreef:Mag ik me hier ook meldenLees echt al heel lang stilletjes mee maar nu heb ik ook eindelijk een afspraak staan voor mijn eerste (en waarschijnlijk enige) tattoo bij Blackbear. Super super spannend maar heb er ook zin in, moet alleen nog heel lang wachten.
Kaus schreef:Nu ik over de artiest uit ben heb ik nog een vraagje (sorry, ik ben echt een leek...)
Mail ik de artiest om om een ontwerp te vragen (met uitleg en foto's van wat ik wil) of mail ik om een afspraak en laat ik ter plekke een ontwerp maken?
Dee_Es schreef:Mag ik me hier ook meldenLees echt al heel lang stilletjes mee maar nu heb ik ook eindelijk een afspraak staan voor mijn eerste (en waarschijnlijk enige) tattoo bij Blackbear. Super super spannend maar heb er ook zin in, moet alleen nog heel lang wachten.