mijn darmen zijn trouwens ook wel lichtelijk van slag. Vooral heel veel last van gas.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Ik moet wel zeggen dat ik vind dat er érg weinig wordt gegeten door sommigen.. Ikzelf zit op 1300 kcal + aantal stappen (meestal gelijk aan 200kcal, dus ik zit aan 1500 [max. 1600 ongeacht #stappen] per dag). Maar ik sport ook niet.
En vind mn eigen kcal al weinig. Dan zie ik sommigen met 1000-1100 kcal per dag plus sporten.. Lijkt me niet gezond?
xJitskee schreef:O:-
T/L: volkoren boterham met kipfilet, volkoren boterham met runderrookvlees, volkoren boterham met pindakaas (658 kcal)
T: 2 mandarijnen (54 kcal) 2 rijstwafels met 15+ smeerkaas
A: wokgroenten met kip +1 opscheplepel rijst(283 kcal)
T: Stukje kruidkoek bij de thee
B: 30 minuten wandelen, drie kwartier trainen bij de fysio
Helaas niet kunnen wegen of plannen, maar volgens mijn (grove) schatting zit ik nu op 995 kcal. Vanavond/morgen ben ik weer thuis en kan ik alles weer afwegen en goed invullen.
IMANDRA schreef:Dragan2008 schreef:Ik weet niet eens hoeveel calorieën ik per dag binnen krijg. Durf er eigenlijk ook niet goed naar te kijken
Zou ik toch maar eens invullen bij zo'n app als MFP. Als je te weinig binnen krijgt is het niet gezond en als je te veel binnenkrijgt dan val je ook niet af
Dragan2008 schreef:IMANDRA schreef:
Zou ik toch maar eens invullen bij zo'n app als MFP. Als je te weinig binnen krijgt is het niet gezond en als je te veel binnenkrijgt dan val je ook niet af
Nee dat is ook zo. Ben alleen bang dat ik de calorieën zelf steeds te hoog vond en steeds maar lager wil. Been there done that... zat op mn dieptepunt aan 500 a 600 calorieën per dag en dat is echt te weinig