En binnen 15 minuten droog inderdaad, eigenlijk binnen 5 min al maar ik wil het lot niet tarten dus ik wacht braaf een kwartier

Dankjewel Mondy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Jaaa gaaf is die he San87Seche Vite topcoat inderdaad, voor mij echt een uitkomst. Op internet las ik wel dat sommigen hem erger vinden chippen dan andere topcoats, dat ie trekt of dat ze de hele lak er ineens af kunnen trekken oid maar dat is bij mij niet het geval.
![]()
En binnen 15 minuten droog inderdaad, eigenlijk binnen 5 min al maar ik wil het lot niet tarten dus ik wacht braaf een kwartieren dan ook ECHT droog, niet dry to the touch of nog plakkerig maar gewoon echt afdruk/deuk-proof.
Dankjewel MondyEn gelukkig maar dat ie niet al te pijnlijk is. Misschien overheen gelezen maar welk kleurtje heb jij eigenlijk op op de vorige pagina? Die is ook wel heel tof
Cer schreef:Nou bij mij was het verschil de schraper... met de metalen schraper, die ik veel te hard op de plaat drukte, schraapte ik ook alles weg..
Nu heb ik een oud geplastificeerd kaartje (een zgn credit card achtig ding) waarmee ik ff licht over t plaatje ga, en dat werkt top!
Een mooie diepe kleur stempelt wel beter dan een lichte kleur.. maar das logisch..