[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 01:40

Ooooohh mijne is zo mooi geworden, ik ben helemaal verliefd <3 <3
Artist was zelf ook helemaal enthousiast, vooral ook omdat het mijn eerste is en hij hem groter mocht doen dan ik eigenlijk in gedachte had. Hij heeft er wel 15 foto's van gemaakt :))

Ik zal morgen even een goede foto maken, en dan hier plaatsen. :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 02:30

Afbeelding

Ben er zooooo blij mee!!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 06:42

Waaaauw wat mooooi!!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 06:47

Gaaf!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:11

Waaauw!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:39

Mooooi!! :j

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:47

Hij is echt moooi!
Klinkt echt raar als ik zeg dat ik de uitdrukking van de beer ook mooi vind :P?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:50

Mijn eerste is van vorig jaar, ik was toen net 20 :) Vrij snel daarna is m'n sternum ook gekomen!

Die beer hierboven is echt super mooi zeg!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:55

Die beer is gaaaaf!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:13

Dankjewel allemaal! Ik ben ook heel blij met de uitdrukking haha! Ik vind dat hij echt zo'n lieve honden blik heeft. <3

Het deed ook helemaal niet zoveel pijn. Phred was helemaal verbaasd dat dit mijn eerste was want ik gaf geen kick, zijn ook gelijk 3,5u achter elkaar door gegaan zonder pauze.

Ben zo verliefd! Hij is zo mooi gezet! En ik voel de lijnen al bijna niet meer zitten, is dat normaal?

Op deze foto kan je goed zien hoe groot hij is in vergelijking met mijn arm. Ik had hem toch echt 3 slagen kleiner verwacht :))

Afbeelding

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:14

Wow, gave beer Sanne!

Nog even terugkomend over het probleem met ouders. Dat probleem heb ik nu niet meer, maar mijn vriendin vind dat ik er nu wel genoeg heb (3 stuks).

Maar ik heb nog zoveel dingen die ik wil laten zetten en nog zoveel ruimte om dat te doen XD.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:24

Die is echt heel gaaf!

Oh ja, partners zijn er ook nog om rekening mee te houden :)) Mijn vriend is gelukkig helemaal niet moeilijk en vind het juist heel tof dat ik weet wat ik wil. Hij zou op zich ook best een tattoo willen, maar hij weet nog niet wat, of waar, hij hem zou plaatsen.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:32

Heel gaaf. Mag ik vragen waarom je een beer hebt laten zetten?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:35

Echt mooi Sanne, ik ben jaloers :D In die stijl zou ik ook wel iets willen laten zetten!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:44

Mijn vriend reageerde een beetje geschokt toen ik het vertelde, vooral toen hij erachter kwam dat hij best groot gaat worden haha. Maar hij gaat wel met me mee als het nodig is wanneer ik hem ga laten zetten. Zijn ouders zijn wat ouderwets en zn pa vond het al niet veel toen ze mijn huidige tattoo zagen haha en zn moeder trok me aan mn arm om mn tattoo te bestuderen. Mn pa boeit het weinig maar die heeft er zelf ook een en vertrouwt wel op mijn eigen kunnen en denken.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:46

Mijn ouders zijn eigenlijk wel neutraal geweest wat betreft tattoo's. Ze hebben er zelf geen en hebben ook de regel gesteld dat we 18 moesten zijn voordat we er een mochten zetten. Ik heb mijne laten zetten dat ik bijna 20 was en mn moeder was zelfs gezellig mee :D
Mijn vriend daarentegen vond het eerst vreselijk, die moest er niet aan denken en vond het doodzonde. Uiteindelijk vind hij hem hartstikke mooi :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:49

Wauw Sanne! Vet mooi! Inderdaad wel groot haha! :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 08:54

Ik verbaas me over hoeveel waarde jullie als volwassenen, hechten aan de mening van ouders of partner.
Het is jouw lichaam, niet dan van een ander. Je bent niet voor niets volwassen.

Wie het niet wil zien kijkt maar de andere kant op.
En geen haar op mijn hoofd die het zou laten voor een ander.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:04

Tja en ik verbaas me dan hoe weinig "respect" je hebt voor je ouders.... In het geval van thuiswonen dan, hun huis, hun regels. Als je dan zo nodig zo volwassen wil zijn dan ga je ook maar ergens anders wonen zou ik als ouder denken.....

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:08

Ja, ik zie dat ook wel anders. Want vaak als je nog thuis woont, ben je een puber. Alsof alle pubers helemaal niks doen dat hun ouders niet leuk vinden :D Getuigt dat dan ook meteen van geen respect? Natuurlijk is een tattoo iets permanents, maar daarom is het sleutelwoord ook 'communiceren' denk ik.

Ik woonde niet meer thuis toen ik de mijne liet zetten. Echter wist ik niet hoe mijn ouders er in stonden. Wel wist ik dat mijn vader tatoeages lelijk vond vaak, dus ik verwachtte weinig positiefs. Mijn idee was eerst om het gewoon te laten zetten en het dan een keer te laten zien, maar uiteindelijk heb ik het toch verteld en daar was ik wel blij om! :j

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:11

Mijn ouders waren er op tegen.
Maar als 15 jarige uk hoorde ik dat mijn moeder kanker had en ik heb toen stiekem mijn eerste tattoo laten zetten. (Een hartje in mijn lies) mijn ouders waren heel erg boos. Totdat ik vertelde dat hij voor mijn mamsje was. :j Toen konden ze alleen maar huilen. Mijn moeder is na 3 jaar vechten helemaal schoon verklaard en ik heb nooit spijt gehad van de tattoo.

Mijn moeder heeft nu zelf ook een kleine tattoo met de initialen van de kids :)

En ik zit tegenwoordig helemaal onder :')

Prachtige beer trouwens! Ik hou van die lijnen met dotwerk! ♡

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:12

Ik sta daar dus ook nogal anders in. Ik vind het niet respectloos naar je ouders toe als je eenmaal een volwassen leeftijd bereikt hebt. Dat is toch bekrompen?
Je ouders hebben tot je 18e wat te zeggen over je en zijn verantwoordelijk voor je. Vanaf je 18e ben je volwassen en wordt je verantwoordelijk voor je eigen acties.

Dat ouders het er niet mee eens zijn, prima, kunnen ze ook aangeven. Maar verbieden vind ik machtsmisbruik. Ik ben jouw ouder, en ik vind het niet leuk, dus nee het mag niet.
Iedereen heeft nog altijd zelf de keuze wat te doen met zijn of haar lijf. Mijn lijf is niet van mijn ouders?
Om het nog even een stapje verder te nemen, misschien is het andersom juist wel respectloos, geen gehoor geven aan iemands wensen.
Wat doet het huis waar je in woont ertoe wat jouw keuzes in het leven zijn. Je ouders moeten je ondersteuenen, niet beperken. Als je eenmaal volwassen bent wordt je geacht zelf goed genoeg ergens over na te denken om beslissingen te kunnen nemen. Als je ouders aangeven het niet prettig te vinden, kun je daar zelf een doordachte keuze aan hangen om het wel of niet te doen.

Ja, ik kom ook uit een familie waarin die zaken verboden waren. Eerst was het; zodra je 18 bent doe je maar lekker wat je wilt. Toen ik 18 was veranderde het naar: niet zo lang je onder mijn dak woont 8)7

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:20

gave tattoo sanne.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:20

Niet helemaal eens met hierboven, alsof er zoveel verschil zit tussen 18-de dag voordat je 18 wordt en de dag erna. Als je ouders weten dat je eigenlijk niet verantwoordelijk genoeg bent om zo'n beslissing te nemen, vind ik het niet meer dan eerlijk dat ze de "mijn huis, mijn regels"-kaart spelen in zo'n geval.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:24

Super gaaf sanne!