Weten we waar we aan gaan werken hè

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
timokyana schreef:Ik had hem gevonden,gelijk eetdagboek ingevuld en ik kom niet aan genoeg kcal.
lastig hoor juist eten op een dag
Petra_O schreef:Wat voor noten neem jij dan? Ik eet nooit nootjes...
Chessie schreef:noten zijn ideaal om snel aan je gezonde calorien te komen..
Bananen ook wel, die eet ik bijna om de dag omdat ik anders kramp in de tenen van m'n linkervoet krijg
Kun je niet toch even tussendoor als je bijv naar het toilet gaat wat nemen Petra?
of een flesje water en een muelsireep snel op de gang?
Jeej.. net bij m'n opa niet gezicht voor de marsepein gebakjes (al namen alle anderen er 2)
Criiistel schreef:hallo,
ik ben ook al een tijdje aan het proberen af te vallen. met weinig resultaat, verschillende dingen geprobeerd. maar nu was ik wat aan het surfen op internet en kwam ik Cavitatie tegen. (vind me buik en me bovenbenen egt vreselijk!) blijkbaar is dat een apparaat waardoor je slanker word(cm verliest) heeft hier iemand er ervaring mee? zo ja hoe duur was het daar en waar heb je het laten doen, hoe heb je het ervaren enzo. en iemand ervaringen met afvalpillen?? zoja welke en wat is er gebeurd (bijgekomen of toch afgevallen) zit met mn handen in het haar en wil zo graag nog wat kilo's kwijt voordat ik op vakantie ga. maar op een of andere manier kan ik die knop van het afvallen en gezond eten niet omzetten, ofja niet voor een lange tijd.
Mandy517 schreef:Ik zou zeggen, begin asjeblieft niet aan afslankpillen.. die kun je ook niet je hele leven blijven slikken!
Ze helpen je ook niet om je ongezonde eet/leefpatroon te doorbreken.
Over cavitatie, die is niet om gewicht te verliezen, maar werkt figuurcorrigerend (dus bijv. als je slank bent maar wel meer taille wilt creëren). Althans, wat ik er van begrepen heb..
Als je écht af wilt vallen, is het toch een kwestie van de knop omzetten en gaan.. ik heb het er zelf in het begin ook moeilijk mee gehad, maar je kan het!