Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:In principe zijn mijn werkdagen juist prima, ik zet op zo’n dag makkelijk 10 k+ stappen en mijn trappen doel van 10 verdiepingen haal ik meestal ook wel 3 keer. En daarbij inderdaad alleen het eten wat ik mee heb. Het probleem is wel dat ik door alle beweging veel honger heb en dan ‘s avonds in de fout ga… . Ik heb echt moeite daar een balans te vinden.
MuSLi schreef:Mooi Marieke![]()
Hier een calorierijk dagje. Zeeuwse collega was jarig geweest en had Zeeuwse bolussen meeen daarna hadden we ook nog teamuitje waarbij we afsloten met een taartje. Oepsie. Wel erg lekker. Dus so be it.
Yvankaxx schreef:Wat super goed gedaan Marieke! Daar mag je echt trots op zijn![]()
Ik snap ook heel goed dat het nu heel lastig is, je wilt genieten van je vakantie, maar ook niet alles laten vieren. Wandelen jullie veel, dat je het met beweging wat kan compenseren?
Ik ben vanochtend op de weegschaal geweest en die tikte -0.5 aan, na 2 dagen. Super fijn en motiverend! Het weekend gaat wel een uitdaging worden, we hebben stadsfeest hier en ik ga niet drinken, maar 1 van de dagen zal ik denk ik wel in de stad “moeten” eten. Ze hebben allemaal foodtrucks dus ga denk ik maar gewoon het minst ongezonde kiezen en daarnaast zorgen dat ik voor we heen gaan even een wandeling maak oid. Merk dat ik het doordeweeks niet moeilijk vind om erom te denken, met name in het weekend en de “gezelligheid” als je visite of eters ofzo krijgt.
@Sharani Lifesum overdrijft inderdaad wel een beetje, maar ik luister er gewoon niet naarIk hoef ook niet snel af te vallen, ik wil vooral dat het er blijvend af gaat zonder dat ik honger heb of dingen moet eten die ik niet lekker vind! Ik heb een Apple Watch die ook gekoppeld is, en die doet nu de sportles zelf qua calorieverbruik erin zetten als de actieve energie die het horloge meer waardoor ik opeens 1000 kcal verbruik met een uurtje sporten
Dat neem ik maar gewoon met een korreltje zout.
@Aight ik hem mijn BMR berekend inclusief 2x sporten (dat wordt wel 3x vanaf volgende week), maar dan zou ik echt uitkomen op 2400kcal per dag ofzo en dat vind ik wel heel veel. Ik probeer nu rond de 1900 te zitten en dan heb ik absoluut geen trek.
Ben inmiddels wel gewend geraakt aan de “makkelijke” snacks (proteïne toetjes, muesli repen, ontbijtkoek) maar nu ik het invoer merk ik hoeveel daar eigenlijk allemaal in zit. Zal even wat mijn weg moeten vinden in qua alternatieven
Yvankaxx schreef:Wat super goed gedaan Marieke! Daar mag je echt trots op zijn![]()
Ik snap ook heel goed dat het nu heel lastig is, je wilt genieten van je vakantie, maar ook niet alles laten vieren. Wandelen jullie veel, dat je het met beweging wat kan compenseren?
mariekeoo schreef:Spoiler:
[ [url=m/pu71yx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier een foto van begin december tot nu.
Ik zit inmiddels op -19,7 kilo. Vandaag ga ik op vakantie en ben benieuwd wat 9 dagen all inclusive voor schade op gaat leveren. Ik ga er wel enigsinds rekening mee houden. Niet alles over de boeg gooien. Maar ook genieten.
MuSLi schreef:Hier even een paar dagen een hickup gehad. Beetje teveel van allesmaar wel gelukkig veel bewogen en net een uurtje gekickbokst.
Zodirect al mijn eten klaarmaken voor morgen op kantoor. Dan kunnen we daar in ieder geval geen al te foute dingen doenlet's go.
Goed bezig @Rooschrespect met dit weer in dat pak, op dat ding gaan staan