Cami is echt een van mijn favorieten op het moment. Hij staat je super Mondy!
Wel heel anders bij mij, maar dat is vaak zo
Lis_Ol
Geplaatst: 30-12-16 19:02
ik ga me ook is melden. Zit al enkele dagen mee te lezen en te kijken hihi. wil het graag leren!
Toevallig net met een collega afgesproken dat we binnenkort een make-up workshop gaan doen. Wil graag de smokey-eyes leren.
Gebruik nu zelf met regelmaat foundation, oogschaduw, eyeliner en mascara. Wil best graag meer dingen kunnen doen met makeup, zonder me een clown te voelen
En Lessie ik merk dat goede kwasten ook een verschil maken!
Lovemaylo ziet er zo goed uit! Wanneer mocht je voor je wenkbrauwen? of was je al geweest?
Ik mag 3januari voor m'n wenkbrauwen...ben heel benieuwd
Even een bij lees post Hoop dat ik nu alles gelezen heb..
@Mondy, wat een mooie kleur op je lippen weer!!(gisteren) @Djilna, mooie ooglook! De kleur op je lippen vind ik wat heftig..maar dat is persoonlijk natuurlijk @Eight, wat is androgyn bruin bij jou @Jans, wat voor sleek heb je op je lippen? (Sorry als het al gezegd is..kon het niet terug vinden) @Friemel, wauw dat is echt een mooi kleurtje! en de satin(?) finish is best mooi! @ Berdien, Hoi en welkom @DnT, jij kan ook veel kleurtjes hebben op je lippen! Velvet teddy wil ik ooit ook nog eens kopen @keeyzie, Mooi..glitters zijn (bijna) altijd goed.
En m'n colourpop bestelling is dan eindelijk binnen
Ik moest m een keer uitproberen Gewoon een van de etos om eens te kijken wat t was. Do or don't ? Moet eerlijk bekennen dat ik t ergens wel iets vind hebben
Dark is my soul Ik vind zwarte lipstick best tof maar ik zou dan wel je wenkbrauwen iets meer aanzetten, anders is het zo kaal daarboven in vergelijking tot die donkere lipstick
Haha gaaf mondy dat zwart. Ik vind persoonlijk die nude je niet zoveel doen. Maakt een beetje tam ofzo
Ik ben echt geeeeen fan van sjablonen. Op die manier maak je een wenkbrauw die totaal op niks gebasseerd, dus niet bij je gezichtsvorm past etc. Wenkbrauwen moeten echt 1 zijn met je gezicht. Ik raad zoiets echt af, maar als je het fijn vind werken is dat prima
Vandaag Dr. M van colorpop opgehaald bij shizzle. Een donkergroene kleur! Meteen even snel een kneuzige foto gemaakt