[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 08:02

Wat erg! En ook vreemd, ik heb totaal die ervaring niet bij hen gehad!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 09:27

Dat is wel heel vervelend -O-
Ik hoop dat je vandaag nog je betere ontwerp krijgt. Ik vind dit echt niet classy van ze..

Supervixen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 09:41

Het wordt vast wel aangepast en anders gaan ze morgen wel even met je zitten om het ter plekke aan te passen. Ze zijn heel relaxed dus gaat vast goedkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:07

Ik had mijn ontwerp van blackbear ruim een week vantevoren, terwijl ik er niet om gevraagd had, dus dat was top. Maar ik had die jongen (ben even z'n naam kwijt), dus misschien dat het daar aan ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:11

Supervixen schreef:
Het wordt vast wel aangepast en anders gaan ze morgen wel even met je zitten om het ter plekke aan te passen. Ze zijn heel relaxed dus gaat vast goedkomen.

Maar als je afgesproken hebt dat je je design van te voren gezien en goedgekeurd wil hebben dan zou ik daar dus niet mee akkoord gaan eigenlijk. Ik zou zelf het ook van te voren willen zien en def willen hebben. (Tenzij er ter plekke blijkt dat het op je lijf net anders beter uit komt).

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:15

Dat is inderdaad niet zo netjes, Captain. Ik zou er ook helemaal niet blij mee zijn. :n Hopelijk lossen ze het wel snel en netjes voor je op en heb je straks gewoon een plaat waar je blij mee bent!

Hebben jullie ervaringen met bultjes op tattoos die al genezen zijn? Ik kreeg gisteren ineens jeuk op mijn been, precies waar mijn tatoeage zit. Er zitten een soort vlakke bultjes die precies de rug van mijn vogel volgt en ook eindigen waar mijn tattoo eindigt.
Ik heb de tattoo overigens al 2 jaar :o?

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:16

Spelt: hij is echt heel mooi! Vrouwelijk ook!

Captain: Vervelende ervaring, hopelijk vandaag een mooie prent en dan is alles vast snel vergeten!

Heb gemaild naar Joey, wilde graag een tattoo van Andrea, helaas heeft ze een agendastop en die gaat pas terug volgend jaar open voor 2019. Wilde eigenlijk niet zo lang wachten :+ effe kijken of ik misschien bij een andere artiest ga daar of toch maar geduld ga oefenen :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 12:06

_Snow_White schreef:
xyzutu2 schreef:
Ik vind deze combi tulp-maple leaf wel erg geslaagd, zeker ook door die oranje kleur. Ik zou hem alleen laten zetten door degene die de maple leaf gezet heeft, niet de tulp. ;)

Zeer zeker! In Toronto zitten gelukkig een aantal erg goede shops :j
Ik vind de compositie ook wel leuk, mijn roots liggen namelijk in Nederland en heb pas als (bijna) volwassene Canadese invloed gehad.

Ik ben een slechte limburger, moest korenwolf googlen -O-

En de leeuw van onze vlag(mede limbo hier haha)? Die is ook rood dus kan vast in de kleurschakeling van de maple leaf!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 12:27

Wauw spelt! Die is echt heel gaaf!
Ik mag morgen weer.. op mijn scheen.. zie er enorm naar uit, maar door de plek ook weer niet. hahaha

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:23

Nissima schreef:
Dat is inderdaad niet zo netjes, Captain. Ik zou er ook helemaal niet blij mee zijn. :n Hopelijk lossen ze het wel snel en netjes voor je op en heb je straks gewoon een plaat waar je blij mee bent!

Hebben jullie ervaringen met bultjes op tattoos die al genezen zijn? Ik kreeg gisteren ineens jeuk op mijn been, precies waar mijn tatoeage zit. Er zitten een soort vlakke bultjes die precies de rug van mijn vogel volgt en ook eindigen waar mijn tattoo eindigt.
Ik heb de tattoo overigens al 2 jaar :o?

Ja ik heb dat bij de tattoo op mijn voet wel eens gehad, maar leek bij mij of het geïrriteerd was door iets. Had hem toen 3 jaar en heb een paar dagen met Bepanthen gesmeerd, daarna nooit meer gehad. Geen idee ook wat het geweest is toen :?

Charisma schreef:
Spelt: hij is echt heel mooi! Vrouwelijk ook!

Ja ik wilde een stoere maar toch ook vrouwelijke sleeve, is haar tot nu toe al erg goed gelukt!

Helene83 schreef:
Wauw spelt! Die is echt heel gaaf!
Ik mag morgen weer.. op mijn scheen.. zie er enorm naar uit, maar door de plek ook weer niet. hahaha

Oooh dat lijkt me ook echt een rot plek! :oo Maar je moet maar zo denken: even een paar uur af zien, maar je hebt er je leven lang plezier van! Enne, wel ffies een foto posten he O:)

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:29

Spelt schreef:
Ja ik heb dat bij de tattoo op mijn voet wel eens gehad, maar leek bij mij of het geïrriteerd was door iets. Had hem toen 3 jaar en heb een paar dagen met Bepanthen gesmeerd, daarna nooit meer gehad. Geen idee ook wat het geweest is toen :?

Dat idee had ik gisteren ook inderdaad. Had er wat bodylotion opgesmeerd en inmiddels lijkt het ook weg te zijn. Vreemd!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 13:34

@spelt.. is inderdaad maar even. Die op mijn kuit was 4 uur.. wat een hel was dat. Ook de dagen erna.
Zoals mijn tattoboer zegt.. pijn doet het toch! :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:30

Ik heb die ervaring ook totaal niet met Blackbear, ik ben altijd heel blij met de manier waarop Kevin en Hanne werken. Ik mag eind november voor m'n nieuwe piece :) Ik ben echt super benieuwd naar het ontwerp :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:35

Heb het design net binnen, aangepast.. hij is FAN-TAS-TISCH! Helemaal in love hahaha. Nog wat kleine aanpassingen maar die geef ik morgen wel door. Helemaal happy! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:46

Goh dan ben ik wel benieuwd naar dat 1e ontwerp en het huidige? Eventueel in pb?
Fijn dat het opgelost is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:47

Ik wacht gewoon geduldig op de gezette tattoo O:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:52

Haha ga geen ontwerpen sturen nee. :P Morgen krijgen jullie een foto van de tattoo zelf. <3

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:59

Spelt mooie tattoo .
Captain heel erg benieuwd !

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:42

Ik kom net terug van de tattooshop. Mijn moeder heeft de handtekening van mijn overleden vader laten zetten.
Afbeelding

Tja.. toen ik de afspraak voor mijn moeder had gemaakt, maar meteen ook voor mezelf.

Afbeelding

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:49

Wat mooi zeg die hier boven!

Mochten er hier wat creatievelingen tussen zitten.. Ik ga vd week even bellen naar de shop voor een afspraak maar wil graag iets op mijn pols wat me doet denken aan mijn paard Blitz. En dan graag iets van een Bliksem tekentje oid, maar ik ben dan een beetje bang dat het teveel op Harry potter gaat lijken waar ik dan weer niks mee heb :')

Heeft er iemand een leuk idee? Nou zullen ze bij de shop vast een hoop ideetjes hebben maar beetje voor oriënteren kan nooit geen kwaad.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:52

He wat vervelend Captain :\ Zo gaat de lol er wel vanaf ja... Ik snap je helemaal, afspraak is afspraak. Niet netjes :n

Spelt, ik vind hem wáánzinnig gaaf. En retestrak gezet!

Mooi Jnien! Ik vind alleen de spriet/blad wat lijken alsof je een kras op je been hebt.. Verder heel fraai gezet.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 17:59

Jnien het is natuurlijk een foto van veraf, maar het oogt wat bibberig? Of staat het er wel strak op?

patrice02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:14

Afbeelding ook ik heb weer een nieuwe tattoo er bij , afgelopen vrijdag geweest ong. Vier uur gezeten, maar blij met het resultaat *\%/* 28 sept weer verder er komen nog bloemen om heen.

@spelt mooie tattoo! <3

Edit zie dat de kwaliteit van de foto erg achteruit is gegaan zo :(

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 18:18

Captain schreef:
Heb het design net binnen, aangepast.. hij is FAN-TAS-TISCH! Helemaal in love hahaha. Nog wat kleine aanpassingen maar die geef ik morgen wel door. Helemaal happy! :))

Ik zei toch dat het goed zou komen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:43

Waarschijnlijk heeft Hanne het ook extra druk gehad doordat Kevin twee maanden weg is (geweest). Fijn dat je er nu zo blij mee bent! Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Jnien heel gaaf! Waar zijn jullie geweest?
Tanya ik vind hem helemaal niet bibberig? De steel is niet recht en egaal maar dat vind ik juist zo bij de plant horen.