Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Het wordt vast wel aangepast en anders gaan ze morgen wel even met je zitten om het ter plekke aan te passen. Ze zijn heel relaxed dus gaat vast goedkomen.
_Snow_White schreef:xyzutu2 schreef:Ik vind deze combi tulp-maple leaf wel erg geslaagd, zeker ook door die oranje kleur. Ik zou hem alleen laten zetten door degene die de maple leaf gezet heeft, niet de tulp.
Zeer zeker! In Toronto zitten gelukkig een aantal erg goede shops
Ik vind de compositie ook wel leuk, mijn roots liggen namelijk in Nederland en heb pas als (bijna) volwassene Canadese invloed gehad.
Ik ben een slechte limburger, moest korenwolf googlen
Nissima schreef:Dat is inderdaad niet zo netjes, Captain. Ik zou er ook helemaal niet blij mee zijn.Hopelijk lossen ze het wel snel en netjes voor je op en heb je straks gewoon een plaat waar je blij mee bent!
Hebben jullie ervaringen met bultjes op tattoos die al genezen zijn? Ik kreeg gisteren ineens jeuk op mijn been, precies waar mijn tatoeage zit. Er zitten een soort vlakke bultjes die precies de rug van mijn vogel volgt en ook eindigen waar mijn tattoo eindigt.
Ik heb de tattoo overigens al 2 jaar
Charisma schreef:Spelt: hij is echt heel mooi! Vrouwelijk ook!
Helene83 schreef:Wauw spelt! Die is echt heel gaaf!
Ik mag morgen weer.. op mijn scheen.. zie er enorm naar uit, maar door de plek ook weer niet. hahaha
Spelt schreef:Ja ik heb dat bij de tattoo op mijn voet wel eens gehad, maar leek bij mij of het geïrriteerd was door iets. Had hem toen 3 jaar en heb een paar dagen met Bepanthen gesmeerd, daarna nooit meer gehad. Geen idee ook wat het geweest is toen