Spruiten heerlijk!
Beterschap Ijssnuiver
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_xrose schreef:Haha, wat een geweldig liedje.![]()
Ik hou echt alleen van vissticks en kibbeling, haring e.d. lust ik niet. Heb laatst in een restaurant wel tonijn en een ander visje gehad. Het was op zich wel te eten en goed bereidt, maar er van houden doe ik niet.
Lijstje van vandaag:
O: /
T: Fruitstick
L: 2 rijstewafels met pindakaas
T: Mandarijn en partje appel.
A: 139 gr Bloemkool, met 125 gr gekookte aardappels en 139 gr kipfilet.
B: Met paard aan de hand gewerkt en met de honden gelopen.
Vanochtend helaas aangekomen.
Rebecca schreef:Ja denk dat ik gewoon doorzetten moet , ben wel wat gewend maar heb altijd de neiging om met slechte darm momenten iets zoets of lekkers te pakken. De sleur moet ik gewoon doorbreken. .
Momenteel buikpijn en afwisselend diaree of erg harde donkere ontlasting(darmen zijn wat spastisch ) , en mam is gemeen die heeft 3 repen chocolade in huis.
Maar heb voor vanavond zakje roerbakgroenten gehaald , lepel shoarma vlees erdoor en 2 lepels extra vezel rijst (scheelt niet veel met gewone zilver vlies maar toch even extra )
Ik ben gewoon een suikerjunk , humeur begint ook om te slaan
vibabu schreef:Ik moest even naar de Lidl voor de skispullen die ze hebben en toen meteen wat verse groenten en fruit gehaald. Alleen ging ik daar heen na m'n werkheb heel snel het snoepvak langsgelopen en heb nog een losse appel gekocht. Was trots. Tot ik bij de kassa moest wachten en daar lagen grote paaseitjes met 30% korting. Ik ben gezwicht
heb ze niet allemaal opgegeten (7van de 10 opgegeten).
Moet zeggen dat ik best veel kcal eet (afgezien van de chocola) terwijl ik echt niet zo heel bijzonder eet. Mijn lijstje:
O: 250ml sojameel 1 banaan
T: 1 stroopwafel, 1 appel
L: 2 neergehangen bh met 1 gekookt eitje en een beetje rookvlees
T: stukje schapenkaas, 1 mandarijn
A: 146 gram zalm 75 gram broccoli en dus die chocoladeeitjes en een appel
Ook even een weegschaal gekocht dus morgenochtend kan ik m'n gewicht bij gaan houden!