Weer eens een fotootje van mij, nude kleurige gelnagels en sjabloonverlenging gezet tijdens de les

Maar heb het super naar mn zin op de opleiding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneJ1995 schreef:Haha, dat zou ook nog kunnen... heb normaal Pink Gellac.
Hoewel ik ook de matte topcoat van BP in die levering had en die is wel “normaal”...
First World Problems
Whizz schreef:Vraagje aan de doe het zelf experts. Ik zit erover te denken om zelf gellak te gaan doen. Leuk voor de afwisselingals ik mijn nagels nu laat doen dan wordt alles eraf gefreesd en gaat er een nieuwe gellaag op en dan daarna de gellak. Als ik het zelf zou gaan gebruiken hoe kan ik het dan verwijderen zonder de gellaag te beschadigen? En denken jullie dat het de moeite waard is? Ik ging elke drie weken maar nu met het gevruik van gel ipv acryl blijft het langer mooi. Als ik ze niet verlies dan
Memories schreef:Aiii die pink ziet er zo pijnlijk uit!![]()
Mooie kleurtjes en nagels allemaal weer damesIk had een tijdje halfslachtig meegelezen omdat ik het lakplezier eigenlijk een beetje kwijt was doordat het drogen (van gewone nagellak dus) zo'n vreselijk gedoe is iedere keer. Elke keer een paar uur voor het slapen klaar met lakken om vervolgens alsnog de volgende ochtend de dekbedafdrukken in m'n nagels te hebben staan
Werd er helemaal gek van.
Maar... ik weet niet meer wie het ooit gepost heeft maar de Seche Vite topcoat is echt een godsgeschenk![]()
Zag 'm eindelijk een keer staan bij de Etos en toen met 0 verwachting uitgeprobeerd maar WAUW. Gewoon binnen 15 minuten nagels kei- en keihard en geen deukje meer in te slaan. Gaat ook absoluut niet chippen bij mij of iets. Nu dus eindelijk weer meerdere keren per week nieuwe nagellak op omdat het weer leuk is
![]()
[ [url=m/xhnJsx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ook maar gelijk een nieuwe nagelfoto! Therapewter van Sally Hansen erop. Is mijn eerste SH lakje wat ik uitprobeer maar wat lakt die fijn zegVind het ook een heel bijzonder kleurtje