benangelique schreef:ik loop inmiddels al bijna 2 weken niet. het gekke is dat ik vooral last van bil en heup heb in rust. echt wanneer ik in bed lig bijvoorbeeld of op mijn bureaustoel zit op mijn werk. iemand die dat herkent toevallig?
leuk daan dat je ook start in leiden! jij bent wel heel wat eerder binnen dan ik hihi. Ik had als doel om in 2 uur te finishen, maar nu wordt uitlopen al een doel op zich vrees ik.
Benangelique dit lijkt sterk op het pririformis syndroom. Door overbelasting van de grote bilspier komt dan vaak ook de nervus ischiadicus in de verdrukking met bijbehorende klachten. Is een vervelende blessure. Heb er helaas zelf ervaring mee en ben destijds wel een tijdje uit de running geweest. Ik zou zeker een fysiotherapeut in de arm grijpen met dergelijke klachten voor een diagnose en behandeling. Het kan natuurlijk ook heel wat anders zijn. Wedstrijden voorlopig even uit je hoofd zetten. zelf heb ik destijds een aantal weken niet mogen lopen en vervolgens een maand moeten revalideren alvorens ik weer gewoon mocht gaan trainen. Ben er wel definitief van af gekomen.