Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xchey schreef:Halloo, ik ga dinsdag mijn haar gedeeltelijk paars verven bij de kapper maar ik vroeg me af hoe lang dat een beetje goed er in blijft zitten. Ga dat sowieso dan nog even vragen maar als er mensen zijn die het alvast weten..
Resistance schreef:Hoi jongens, sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik was benieuwd of jullie advies hebben.
Ik heb verder geen ongezond haar, ga wel maar één keer per half jaar naar de kapper (ja, ik weet dat ik vaker moet gaan), en ik was mijn haar om de dag of één keer in de drie dagen met shampoo en conditioner.
M'n haar is best mooi, maar ik zou het wat mooier willen maken. Iets beter verzorgen enzo, misschien een middeltje erin na het wassen? Ik föhn het niet altijd, maar als ik het föhn doe ik er l'oreal ellnet spray in. Ik heb lang, blond haar.
Macs schreef:Resistance schreef:Hoi jongens, sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar ik was benieuwd of jullie advies hebben.
Ik heb verder geen ongezond haar, ga wel maar één keer per half jaar naar de kapper (ja, ik weet dat ik vaker moet gaan), en ik was mijn haar om de dag of één keer in de drie dagen met shampoo en conditioner.
M'n haar is best mooi, maar ik zou het wat mooier willen maken. Iets beter verzorgen enzo, misschien een middeltje erin na het wassen? Ik föhn het niet altijd, maar als ik het föhn doe ik er l'oreal ellnet spray in. Ik heb lang, blond haar.
Niks mis mee hoe jij het nu doet hoor.
Ik ga ongeveer een keer per jaar naar de kapper![]()
Je kan misschien met Arganolie de puntjes wat doen (paar druppeltjes op je vingers).