Samantha_ schreef:O wat balen lies sparkle!
Auw Leonie!
Ik ga zondagochtend heel vroeg een run met 8 anderen doen. We gaan 15 km lopen, maar voor ik op de start plek ben heb ik al 2 km ingelopen. Kijk daarna wel hoe ik me voel, of ik nog stukje doorga. Moet sowieso terug naar huis lopen dus dan zit ik op 19 km totaal.
Dat is wel genoeg toch, als training voor de halve over 3 weken?
Ja, zeker! Ik heb voor mijn eerste halve 1x 18 km gelopen en nog een keer 20 km. Die laatste was wel met veel hoogtemeters, waardoor de halve zelf heel erg meeviel.
Maar als jij 19 km kan lopen, dan gaat een halve zeker lukken!
Auw Leonie, niet fijn zo’n val!
Ik lees mee, maar weinig puf om uitgebreid te reageren op iedereen. Helaas heb ik kinkhoest
Dus hele nare hoestbuien en het is afwachten hoelang het duurt voordat het over is, dat kan tot 3 maanden duren namelijk…
Heb antibiotica gekregen omdat ik nog in het beginstadia van drie weken zit, maar weinig kans dat het iets doet. Ben blij dat ik in ieder geval iets kan proberen.
Ik blijf hoop houden, maar ik ben benieuwd of het weekend met de koning van spanje trail gaat lukken, 11 en 12 mei, en eind mei de stuwwaltrail en een obstacle run. We gaan het zien, voor nu maak ik hooguit een wandeling en dan ben ik al bekaf. Echt bizar hoe een bacterie je zo kan vloeren in een keer.