Ik ben vandaag dichtbij huis gebleven. Dat werd dus de Eelerberg. Vlakbij Hellendoorn. Het tempo lag wat laag. Want ik zag zo veel mooie paddenstoelen,waar ik eigenlijk wel even een foto van wilde maken.
Geschiedenis.
Ik vind de dennenappels zo leuk. Waar hele kleine paddenstoeltjes uit groeien.
Mooie foto's Lizard! Wat een schattige paddestoeltjes uit die denneappels.
Sterkte BeFunny,dat is naar
Vervelend dat je nog steeds geur en smaak nog steeds weg zijn . Ik liep vandaag door het bos en af en toe pikte ik zo'n aparte lucht op.Geen idee van welke plant of boom dat afkomt. Soms heb je ook luchten die van Nala afkomen,maar die zijn helemaal niet aangenaam
Sterkte alvast voor morgen Jojoleinee.
Wat een leuke foto's S_imonee,lenige pown . Ze is leuk
Zo'n kap is voor poes natuurlijk ook niets,maar vast komen te zitten in zo'n truitje is nog minder ivm de hechtingen. Stakkar
Fijn om een hond te hebben hè Eelmo,kom je er toch even uit
Bootsiebob
Geplaatst: 21-10-22 17:09
Sterkte met je baaldag Eelmo Wel een erg mooie foto heb je gemaakt
Jojoleinee ik wens je een mooi afscheid van je lieve oma morgen
Lizard wow wat een plaatjes! Echt prachtig zoveel! Ik heb nog nooit paddenstoeltjes uit dennenappels zien groeien. Ook nooit op gelet, maar wat tof
Ah die Penny. Penny en Max zijn toch wel mijn twee favoriete kleintjes
Geuren van Nala haha. Ik kan me er iets bij voorstellen
Soms ruik ik heeeeel even een vleugje, zojuist van gemaaid gras, echt een milliseconde. En ik drink vrij sterke gember, die voel ik vooral in mijn keel, maar ruik ik ook een piepklein vleugje van.
Nou ik heb het gered naar de kluis en terug. Ben kletsnat van het zweten Maar nu mijn kadootje uit Zwitserland
Handgesneden (Linksachter staat Maximus, mijn grote schommelpaard die geduldig wacht tot ik hem verder opknap, wat niet opschiet met vingers die buiten gebruik zijn)
Ook alvast wat dingen laten maken voor wanneer we in november met de familie bij elkaar zijn (in Engeland) Fotoboeken
Marlinde, van harte! En Befunny, sterkte. Hoe kan dat nou zo ineens. Wat verdrietig zeg. En Mandy, arm dier. Hoop dat ze snel opknapt.
Zag verder leuke wandelfoto's. Heerlijk weer zeg!
lizard
Geplaatst: 21-10-22 17:12
Wat een vreselijk mooie ijsvogel!
Een deurmat is ook leuk. Je maakt leuke herinneringen.
BeFunny
Geplaatst: 21-10-22 17:33
Joleine jij morgen met het afscheid Dat is altijd enorm zwaar.
@Goof ik heb echt geen idee. Ik ging ze vanmorgen eten geven maar Charley kwam niet. Dat kan gebeuren soms liggen ze nog te slapen. Maar Charley is haantje de voorste dus ik ben later terug gegaan echt in het verblijf dan komen ze aan gestormd echt mij aanvallen om te spelen en Charley is altijd het snelst. Maar die kwam niet dus ben ik haar gaan zoeken en toen lag ze dus dood maar met haar bek open. Hoe ze erbij lag vond ik echt akelig. Ze toonde niet ziek vooraf.
Lizard en Bootsie prachtige foto's dat beeld van die ijsvogel vind ik heel mooi.
Van harte Marlinde! Dat vergat ik eerder helemaal.
Gaaf die IJsvogel bootsiebob. Mooi cadeautjes heb je gemaakt. Nu maar weer even rustig bijkomen.
Mooie foto's lizard, die paddenstoelen op de dennenappels zijn echt schattig.
Ik ben niet meer gaan wandelen. Kwam nog wel deze prachtige kleuren tegen op de parkeerplaats bij de supermarkt. Mensen keken me aan alsof ik gek was toen ik een foto maakte.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-10-22 17:59
Wow die kleuren tegen de felblauwe lucht! Wat is de herfst toch mooi Herkenbaar, dat mensen vreemd opkijken. Ik lach er altijd maar om. Fijn weekend!
BeFunny wat akelig…
DideH
Geplaatst: 21-10-22 18:06
Hoop dat je morgen weer een betere dag hebt Eelmo!
Wow goede paddenstoelenscore Lizard!
Heel veel sterkte alvast Joleine! Hoop dat jullie op een mooie en waardige manier afscheid kunnen nemen
Haha luchtjes van Nala Noordje Natte hond luchtjes of nog onaangenamere luchtjes?
Toffe cadeautjes Bootsie! Leuk die gepersonaliseerde adventskalender.
Lekker fotos maken van mooie dingen faringo!
Niet gewandeld maar net een paar uur met mijn vader bezig geweest in de tuin. Die kwam ook met de "tondeuse". Normaal knip ik de boel zelf met een snoeischaar maar dat was ik al ff uit aan het stellen met mijn nek. Blij met zo'n lieve papa en het eindresultaat
Jeeeej Pennyspam. Heerlijk Simone. Leuk om het prethoofd van het kleine pennymeisje te zien.
Mooie wandeling weer Lizard.
En gaaf dat ijsvogeltje.
Ik heb gisteren weer een heerlijk ritje gemaakt. Had natuurlijk heel graag met Mandy gewandeld. Maar dit was ook zo leuk nog even voor mijn vakantie. Heb een topic gemaakt van de ritjes deze week.