Bloodymary schreef:Ik zou eigenlijk niks positiefs kunnen verzinnen voor het hebben van kinderen.
ik ook. Werkelijk waar niet 1. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:Bloodymary schreef:Ik zou eigenlijk niks positiefs kunnen verzinnen voor het hebben van kinderen.
Het enige:
Het lijkt mij leuk om te zien hoe een combinatie van ons 2 er uit ziet in een ander mens.
Maarja... om daarom nou een kind op de wereld te zetten
c_alsemgeest schreef:Bloodymary schreef:Ik zou eigenlijk niks positiefs kunnen verzinnen voor het hebben van kinderen.
Het enige:
Het lijkt mij leuk om te zien hoe een combinatie van ons 2 er uit ziet in een ander mens.
Het enige:
tylando schreef:Belgische brasserie weert kinderen: Ze maken stoelen kapot en jagen anderen weg
https://www.bndestem.nl/koken-en-eten/b ... ~ac98626e/

Die mensen willen met zijn allen het terras gaan bezetten en niets bestellen "uit protest". Wut!? Het is die man zijn eigen terrein, het is zijn goed recht om mensen daarvan weg te sturen als ze overlast veroorzaken. Al helemaal als je eigen drankjes mee gaat nemen. En wat heb je dan bereikt? Dat hij dan spontaan zijn ogen opent voor de wondertjes die kinderen zijn en voortaan wel gewoon kinderen toelaat?
sanso schreef:Wat sneu voor de eigenaren. Ik hoop dat ze niet teveel lijden onder deze nonsense.
Christiene schreef:sanso schreef:Wat sneu voor de eigenaren. Ik hoop dat ze niet teveel lijden onder deze nonsense.
Simpel de politie bellen. Als er zo'n groep komt.
Gok dat ze vanachter de pc de grootste mond hebben maar toch niet komen opdagen. Zie dat ook maar te plannen tussen de sport school feestjes ect agenda van alle kids.
Het zelfde als kinderloze mensen bij de terras(gedeelte) gaan zitten van een Kindercafe.. en dan ook niks zouden bestellen.. kinderachtig en past niet eens op de stoeltjes...
benangelique schreef:Ik snap de opmerking dat kinderen en verrijking zijn inmiddels wel, want ik leer ontzettend veel nu ik moeder ben. Maar... kinderen zorgen er ook voor dat Heel, héél veel niet kan en dat kan je zelfs als ver-arming zien.
Want ik kan geen verre reizen maken, ik kan niet van loopbaan veranderen ivm de vaste lasten en opvang, ik kan geen paard houden omdat t geld naar de kinderen gaat etc.
Misschien kunnen jullie dat als tegenwicht zeggen tegen de totaal ongepaste opmerkingen die jullie krijgen?
Christiene schreef:Hoe zien jullie dat kwam geen kinderen..
Zwanger zijn is het probleem of echt de kinderen? Of een beiden.
Zwanger worden geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. En met kinderen nemen misschien een haar.. ( die ik er meteen uittrek) beide zou ik nooit doen. Zwanger dan abortus direct.