dat ding is echt heilig!Zet ik op mijn wenkbrauw. Kwast in de poeder paar keer heen en weer en klaaaar
Daarna nog even alle haartjes netjes een kant op borstelen en mijn wenkbrauwen zijn perfect.
Voor feestje teken ik vaak nog t randje bij met potlood. En wat foundation eronder voor een strakke lijn.
Zeiden ze dan hè, ik ga dat dus de mommende tijd ervaren
Al moet je er soms wel voor 'bijgroeien' zoals zij dat noemde, als je nu dus minder wenkbrauw hebt. Echt, er ging een wereld voor me open 

Ik gebruik mijn anastasia brow wizz voor de lijnen boven en onder en kleur in met ELF poeder. Ben nog steeds zo blij met dat potlood en heb hem nu al ruim een half jaar. Omdat hij zo smal is kan je super nauwkeurig tekenen en je hoeft niet te drukken om kleur te krijgen.
Gebruik de Anastasia browwiz voor bijtekenen/lokaal invullen (heb 3 kleuren, granite, chocolate en soft brown) en dan de MAC BigBrowpencil om alles wat egaler/voller te maken. Voorheen de Anastasia browpowder, maar de BBpencil van MAC werkt een stuk sneller

En nu inderdaad weer een groepsorder onderweg waar we de douanekosten delen. Colourpop is verslavend.