Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Ik heb volgens mijn Polar vandaag wel genoeg gedaan![]()
[ [url=m/oxcmlO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus nu op de bank met de pootjes omhoog en een stukje Tony's melk/kaneelbiscuit
evaac schreef:Wie van jullie heeft ervaring mbt middag maaltijd vervangen door een shake bijv: b&f smart protein shake?
evaac schreef:Wie van jullie heeft ervaring mbt middag maaltijd vervangen door een shake bijv: b&f smart protein shake?
Mloez schreef:Ik kan alleen aanraden om aan te melden bij de weight watchers voor wie moeite heeft met de juiste dingen te kiezen.
Ik heb me op 28 december aangemaakt en ben bijna 20 kilo kwijt. Geen honger gehad, geen dieet.
Mloez schreef:evaac schreef:Wie van jullie heeft ervaring mbt middag maaltijd vervangen door een shake bijv: b&f smart protein shake?
Ik. Absoluut niet doen. Geeft een jojo effect omdat je vaak té weinig binnen krijgt en je lichaam zich daarop instelt. Zodra je dan weer normaal gaat eten kom je altijd (wat) bij.
2 vriendinnen van mij hebben bij camebridge mee gedaan met de shakes. Beide begonnen na een tijdje de haren uit te vallen en voelden zich slecht, ernstig vitaminetekort. Gewoon gezond gaan eten en beide bijgekomen.
Ik kan alleen aanraden om aan te melden bij de weight watchers voor wie moeite heeft met de juiste dingen te kiezen.
Ik heb me op 28 december aangemaakt en ben bijna 20 kilo kwijt. Geen honger gehad, geen dieet.
Laura82 schreef:Oehh jouw maaltijd klinkt heerlijk Imandra!
Als je de shake toepast zoals Imandra zegt (dus wel een gezond kcal doel etc), vraag ik me sowieso af wat het nut is. Die shakes zijn veel lager in kcal dan de meeste lunches, dus zal je bij je andere maaltijden meer moeten eten om aan je kcal doel te komen. Dan kan je toch net zo goed gewoon een (gezonde) lunch eten?
Ik heb net voor het eerst weetabix gegeten, beviel me eigenlijk beter dan ik verwacht hadmoet nog even bedenken wat ik de rest van de dag ga eten, moet nodig boodschappen doen.