Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyzutu2 schreef:Ik vind deze combi tulp-maple leaf wel erg geslaagd, zeker ook door die oranje kleur. Ik zou hem alleen laten zetten door degene die de maple leaf gezet heeft, niet de tulp.
_Snow_White schreef:Ik kom hier even om hulp vragen als dat goed is?
Ik woon nu al een tijdje in Canada en weet niet of ik hier ooit weg ga.
Nu is het dit jaar de 150e verjaardag van Canada en wil ik graag een tattoo die Nederland met Canada verbind.
Ik wil graag een kleine tattoo (het wordt mijn eerste) en wil hem ook in kleur. Ik ben erg blank en ben bang dat zwart mij te donker is. Ik heb tot nu toe een idee om een Maple Leaf & Tulp op mijn enkel te laten zetten, maar ben er nog niet 100% tevreden mee. Ik wil hem wel graag op een plek dat ik hem kan zien & dat hij ook een beetje te verbergen is ivm met werk. Ik kom ook uit Limburg, dus ik weet nog niet precies of ik wel een tulp wil of toch graag een ander symbool...
Hier is mijn voorlopig idee, gemaakt met afbeelding van het internet & paint
[ [url=m/NovLv4.png]Afbeelding[/url] ]
Needje schreef:Ik zat ook bij haar te kijken voor een mandala style tattoo. Goed om te zien dat die van jou zo tof is.
Charisma schreef:Prachtige mandala op de vorige pagina! Benieuwd hoe je die rozen erbij ziet!
Debbie00 schreef:Een mooie tattoo, Spelt! Ik mag morgen......
_Snow_White schreef:Als je graag een Canadees symbool wilt is er natuurlijk niks zo kenmerkend als de Maple Leaf. Het staat op de vlag, zit in de siroop, is onderdeel van 'mijn' baseball team en is ook nog eens de naam van 'mijn' hockey team![]()
En om nu een bever & een koe te laten zetten is ook weer zoiets![]()
Boeketje heb ik inderdaad ook over nagedacht, maar weet niet precies hoe ik dat leuk moet combineren. Wilde er eerst wat poppies tussendoen, maar daar heb ik persoonlijk niet genoeg connecties mee sinds niemand in mijn familie (vrijwillig) het leger in is gegaan.
Bedankt voor de typ Emmaa_, zal het even opzoeken.
Ik denk dat een gesprek met een artist ook nog wel wat op kan leveren
Namira542 schreef:OMGG I'm in love Spelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xyzutu2 schreef:Het begin nu bij mij toch ook echt te kriebelen, zeker als er zulk mooi en gedetailleerd zwart-wit-werk voorbij komt.![]()
Ik ben alleen te bang om het door de pijn af te moeten breken. Ik moest vandaag bloed laten prikken en als je dan die pleister van de binnenkant van je elleboog trekt.Ik vrees dat mijn pijngrens te laag is.
Yasmine schreef:Wat is die vet, Spelt! Heb je hem in een sessie laten zetten? Bikkel!
Debbie00 schreef:@Spelt: een klein kattenpootje onder mijn pols. Ik zal er vast niet zo lang voor hoeven te zitten als jij. Het is een simpele tattoo en die kunnen ze waarschijnlijk zetten met de ogen dicht. Ik plaats hier morgen of vrijdag een foto.
Bralindy schreef:@Spelt hij is echt prachtig! Hoe vond jij het bij je schouder dat stukje? Ik heb een schouder tattoo en man.. boven op johvond het nog erger dan bij mijn ribben.