Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:47

Hadden jullie deze al gehoord?
Ik heb er hard op om moeten lachen haha

(en ik luister hem nu weer, en precies te gelijk is de echte versie op de radio _O- )

Ik eet ook (bijna) geen vis. Vind de smaak ervan niet lekker, wil het wel leren eten dus ik pik soms van mijn moeder een stukje zalm mee. Het enige wat ik lekker vind is kibbeling en vissticks. Dat smaakt niet zo naar vis haha! Ook at ik vroeger nog wel eens makreel op brood bij mijn oma, maar dat is al heeeel lang geleden.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:49

Mijn vader levert in vis, dus ik krijg eigenlijk alleen maar verse vis. Echt houden er van doe ik niet, maar lust wel steeds meer verschillende soorten! Eigenlijk ook alleen met sausjes maar die mag ik nu niet meer van mezelf :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:50

Oehh bah vissticks vind ik echt niet lekker. Dan liever heerlijk stukje verse vis. Jammer dat niemand anders hier het lekker vindt. Met uit eten altijd vis :D

Vanavond pasta, eet dat nooit aangezien ik het in andere vormen echt niet lust. Maar deze versie vind ik wel lekker, dus ga er van genieten.

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:53

Haha, wat een geweldig liedje. _O-

Ik hou echt alleen van vissticks en kibbeling, haring e.d. lust ik niet. Heb laatst in een restaurant wel tonijn en een ander visje gehad. Het was op zich wel te eten en goed bereidt, maar er van houden doe ik niet.

Lijstje van vandaag:
O: /
T: Fruistick
L: 2 rijstewafels met pindakaas
T: Mandarijn en partje appel.
A: Bloemkool, met gekookte aardappels en kipfilet.

B: Met paard aan de hand gewerkt en met de honden gelopen.

Vanochtend helaas aangekomen. _-:(

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:54

Heerlijk, verse vis! Morgen met het werk weer naar de Japanner, dus heerlijk garnalen, zalm, inktvis, mosselen en zo!

Ja die parody is echt lachen, goed gezongen ook!

JuliaKamm

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:55

Ik vind kabeljauw (wel van de visboer) lekker, en alle soorten witvissen. Oh en gebakken zalm hmmmm

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:59

Ik eet echt àlles in vergelijking met sommigen hier :')
Serieus, het enige dat ik niet lustte vroeger was spruiten, rode kool, schorseneren, en bonen in tomatensaus (zo uit die potten). Koteletten eet ik niet graag maar 't is niet dat ik het niet opat ofzo.
Spruiten lust ik sedert een paar maand ineens gigantisch graag (echt raar), was aan het overwegen die andere zaken ook maar eens te gaan herproberen maar als ik dat hier zo lees, vind ik het ineens minder dringend :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:02

Ik eet volgens mij ook echt alles ja _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:06

Ik eet ook bijna alles. Bami echt niet, ben ook geen grote fan van andere pasta gerechten. Verder wel genoeg dingen die mwoah zijn, maar eet eigenlijk alles wel. Proef ook alles graag, nieuwe dingen leren kennen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:07

Hier nog zo'n alleseter. Ik hou gewoon van eten :')

Ik merk nu ook (dag 4 van mijn gezondere leefstijl to be) dat mn lichaam protesteert tegen de mindere suikers en vetten. Maar probeer zo hard mogelijk om niet naar foute snacks te grijpen. Hopende dat mn lichaam eraan went :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:16

EdkingEnzo schreef:
Goed bezig allemaal!!

Mijn lijstje vandaag:
O: Meergranen beschuit met pindakaas, meergranen beschuit met hagelslag
T: Hapje banaan, smaakte me helaas niet
L: Wrap met eigen gemaakte guacamole, twee plakjes kipfilet, komkommer en een beetje geraspte kaas. Jammie! (Late lunch)
T: Muesli reep
A: Witlof salade en kip.
B: 40 min paardrijden -160

Tot nu toe zit ik op 632 Kcal. Ik moet nog 968 Kcal eten. Ik merk nu al 3 dagen dat ik niet eens mijn doel van 1440 kan halen. Hebben jullie nog tips?

Ik heb me nog niet gewogen na zondag. Ga ik morgen ochtend maar even doen

Hoe kan dit lijstje maar 632 kcal zijn? Neem je overal dan maar een paar hapjes van? Weeg je je eten af? Of gok je?

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:18

Jaa mijm lichaam is ook aan het afkikken!!

Even doorzetten!

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:20

Mijn lijstje voor vandaag
O- 3 glutenvrije krekkers zonder beleg( we hadden niks meer in huis, alles wat op... en om 7 uur zijn de winkels nog niet open:( )
T- Banaan
L- verse champignonsoep gekocht op school en 3 glutenvrije krekkers zonder beleg
T- 2 glutenvrije krekkers met filet american
A- Boerenkool stampot <3 <3 <3 m'n lievelingen eten dus hoop dat ik me een beetje kan inhouden haha!

Heb al beter gegeten dan gister, had alleen bijna niks in huis en was net pas naar de winkel gegaan dus veel krekkers gegeten vandaag.

Ik ga misschien nog even sporten vanavond maar heb nog steeds last van m'n spieren, denk dat ik toch iets te veel gewicht er bij had gepakt maandag.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:21

O: yoghurt met appel kaneel
L: smosje ham kaas
T: /
A: poempoensoep & tosti ham kaas

Jammer van het broodje vanmiddag wel, maar ik ga deze avond nog zwemmen en avondeten valt ook goed mee dus dat compenseert..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:23

Kelly1992 schreef:
Jaa mijm lichaam is ook aan het afkikken!!

Even doorzetten!

Idd. Had vanmiddag voor de koffiepauze zoveel trek in een stuk chocolade. Scheelt dat ik alleen appel, wortel en een pakje sultana bij heb dus kon ook niet cheaten :D

Nou staat er zaterdag wel gewoon friet op het menu hoor. Tis niet dat ik mezelf helemaal alles onthoud. Maar wil niet elke dag zwichten voor iets ongezonds

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:23

Britt_Sisi; die is wel hilarisch ja, idd goed gezongen!

Ik zit te wachten tot vriendlief terug is uit de sportschool, dan de western stampot maken, vind nieuwe dingen koken altijd erg leuk :D gaat aardappel, zoete aardappel, kidney bonen en mais in.

Morgenochtend de full body workout van Kayla

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:24

Die stampot klinkt erg lekker! Nou ben ik best dol op zoete aardappel. Wil daar de frieten ook nog eens van testen :j

Mijn tagliatelle met zalm was ook lekker. En viel me qua calorieën best mee. Zal wel veel zout in zitten :=
Laatst bijgewerkt door Sherivey op 07-01-16 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:24

sunnybellami schreef:
Mijn lijstje voor vandaag
O- 3 glutenvrije krekkers zonder beleg( we hadden niks meer in huis, alles wat op... en om 7 uur zijn de winkels nog niet open:( )
T- Banaan
L- verse champignonsoep gekocht op school en 3 glutenvrije krekkers zonder beleg
T- 2 glutenvrije krekkers met filet american
A- Boerenkool stampot <3 <3 <3 m'n lievelingen eten dus hoop dat ik me een beetje kan inhouden haha!

Heb al beter gegeten dan gister, had alleen bijna niks in huis en was net pas naar de winkel gegaan dus veel krekkers gegeten vandaag.

Ik ga misschien nog even sporten vanavond maar heb nog steeds last van m'n spieren, denk dat ik toch iets te veel gewicht er bij had gepakt maandag.

Waarom schrijf je 'krekkers' en niet gewoon crackers? Of heten die dingen krekkers?

:') Na 300 pogingen kon ik 'krekkers' pas typen, mijn laptop blijft autocorrect uitvoeren.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:25

Urosa, ben erg benieuwd naar die stamppot! Klinkt wel lekker zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:27

O:-
T/L: volkoren boterham met kipfilet, volkoren boterham met runderrookvlees, volkoren boterham met pindakaas (658 kcal)
T: 2 mandarijnen (54 kcal)
A: wokgroenten met kip (283 kcal)
B: 30 minuten wandelen, drie kwartier trainen bij de fysio
Helaas niet kunnen wegen of plannen, maar volgens mijn (grove) schatting zit ik nu op 995 kcal. Vanavond/morgen ben ik weer thuis en kan ik alles weer afwegen en goed invullen.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:28

Kayleigh_ schreef:
EdkingEnzo schreef:
Goed bezig allemaal!!

Mijn lijstje vandaag:
O: Meergranen beschuit met pindakaas, meergranen beschuit met hagelslag
T: Hapje banaan, smaakte me helaas niet
L: Wrap met eigen gemaakte guacamole, twee plakjes kipfilet, komkommer en een beetje geraspte kaas. Jammie! (Late lunch)
T: Muesli reep
A: Witlof salade en kip.
B: 40 min paardrijden -160

Tot nu toe zit ik op 632 Kcal. Ik moet nog 968 Kcal eten. Ik merk nu al 3 dagen dat ik niet eens mijn doel van 1440 kan halen. Hebben jullie nog tips?

Ik heb me nog niet gewogen na zondag. Ga ik morgen ochtend maar even doen

Hoe kan dit lijstje maar 632 kcal zijn? Neem je overal dan maar een paar hapjes van? Weeg je je eten af? Of gok je?

Ik gebruik een app! Het avondeten zit hier nog niet bij in hoor. Ik zoek de gerechten op, weeg ze en vul ze in.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:41

Mag ik vragen welke app je gebruikt Edkingenzo ^^?

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:43

Lifesum!

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:45

Oh wauw ja ik eet ook echt alles. Heeft wss een groot verband met het extra laagje waar ik vanaf wil :+
Oke dan... Geen spruiten, melk en brood met boter en beleg (want boter tussen je tanden... Brrr). Oh en olijf haha.
Ook wel veel geprobeerd verder; oesters en slakken en sprinkhaan is allemaal prima te doen _O-

Vandaag bij mij:
O: halfvolle yoghurt mer 30 gr muesli eat Natural
L: 4 mais boterham; 1 naturel, 1 kipfilet, 2 tonijn
T: halve suikerwafel (200 kcal) :oo in een moment van zwakte
A: zo'n pizzabodem van de Ah beleggen met veel groente, kipstukjes en weinig kaas, kommetje kippensoep.

B: 40 min fietsen

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:48

Het enige wat ik niet eet is kip en rijst. Kip omdat ik daar enorme buikpijn van krijg en rijst vind ik gewoon echt heel vies.

Mijn slechte ziekzijn lijstje:
O:/
L:/
T: stukje kaas en wat paar stukjes toast
D: pasta met koolvis en spinazie

Verder veel thee en water..