Hm, Twig en Faux zijn volgens mij allebei kleuren die mij helemaal niet staan. Gelukkig is er genoeg keuze Jou staat hij goed Suus! Gistere VG Miley op, heerlijke kleur is dat toch!
velvetblack
Geplaatst: 22-07-15 11:24
Mooie look Suus. Ik breng ook altijd een donkere kleur aan in mijn arcade boog. Doet zoveel voor je ogen Ik vind de lipstick juist een super goede keuze bij deze look. Maakt het geheel lekker vampy en vrouwelijk. Vind alleen je wenkbrauwen iets teveel aanwezig aan het begin (dus de dikkere stukken). Die had ik persoonlijk iets dunner gemaakt. Maar dat is smaak gevoelig
Hoii! Zou ik me hier mogen melden? Ik vind make-up leuk, maar heb niet veel en ik probeer steeds meer te leren Zou ik hier af en toe vragen mogen stellen? Ik ben trouwens Femke en ben 12 jaar
Suus___
Geplaatst: 22-07-15 17:24
DnT schreef:
Qua kleur denk ik, ik vind ze ook erg donker, maar als ze nou eenmaal zwart zijn doe je daar niet echt wat aan
Ja zou ze ook liever lichter hebben maar met lichtbruin inkleuren staat heel vreemd dan heb ik gemeleerde wenkies hahah
Anoniem
Geplaatst: 22-07-15 17:55
Ik heb net op een Chinese site wat make-upjes gekocht namelijk een paar lipsticks en mascara in leuke katten verpakking. Daarnaast ook nog 1 van die dingetjes waar je makkelijk al je lipsticks in kan zetten, ik heb ze nu namelijk allemaal in een la liggen, en dan duurt dat zoeken altijd zo lang. Ben heel benieuwd hoe de kwaliteit is aangezien het natuurlijk allemaal wel voor een klein prijsje is, ik zal even een kleine review neerzetten als ik het binnen heb.
Ben gevraagd voor een shoot als visagist whaha nou ben handig op mezelf maar anderen..
XMandylover
Geplaatst: 23-07-15 16:34
Mooi! Is het x9 palette van Mac? Zo ja, welke dan? Er zijn er toch meerdere?
Laatst bijgewerkt door XMandylover op 23-07-15 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 23-07-15 16:37
Hebben jullie nog wat foto's van hoe jullie make-up tafeltje/plekje eruit ziet? Over een poosje ga ik verhuizen naar een grotere kamer waar ik plek heb om een mooi make-up hoekje voor mezelf te maken waar ik alles kwijt kan. Ik zoek alleen nog wat inspiratie en handige tips om alles goed en overzichtelijk neer te zetten.
Linda, ik heb al mijn make-up in toilettasjes zitten, nagellak apart en paletten opgestapeld in een kastje op de badkamer verder heb ik in de badkamer een enorme spiegel met werkblad en 2 lampen boven en 2 lampen aan de zijkant. Verder niet echt fotowaardig maar mischien heb je er wat aan haha. Ik ben wel enorm benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht bij die chinese website
Mijn kwasten zitten in een potje van de Blokker, ik heb er wel een hele hoop watten in moeten doen omdat ze anders te ver naar beneden zakten. En mijn make up zelf zit in een Alex kastje en daarboven op ligt mijn bureautafel Rechtsonder is het rommelhoekje, krijg dat niet netjes
jessdaniels
Geplaatst: 23-07-15 17:48
Ik baal echt enorm bij Sephora de No Cosmetics secret lipliner gekocht (15 euro) en dan doet het draaimeganisme het niet! Kan ik m mooi terugsturen naar Canada pfff.