Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneJ1995 schreef:Shenavallie schreef:Wat lief van je, dat je daar aan denkt _San87_! Het valt haar erg mee hoe haar huid reageert, dus we gaan het over een poosje nog eens proberen (ook weer met zo'n UV-handschoen).
Is het dan niet beter te doen met LED?
Shenavallie schreef:AnneJ1995 schreef:
Is het dan niet beter te doen met LED?
Het gaat om licht op zich. Zelfs achter een autoraam heeft ze er last van en zit ze helemaal ingepakt. Als ze hun honden gaat uitlaten, heeft ze standaard een heel arsenaal aan bedekkende kleding aan + handschoenen en een paraplu (ook in de zomer). We grappen wel eens dat ze beter een burka aan kan doen, maar eigenlijk is het heel sneu voor haar.
Wat een waanzinnige kleuren komen er voorbij! Die fur-lak vind ik helemaal geweldig. Ik had wel al een vermoeden dat het lastig lakken zou zijn, wat de reden is dat ik die nog steeds niet besteld heb, maar als ik het eindresultaat zie dan lijkt die ergernis wel de moeite waard.
AnneJ1995 schreef:Ik heb m’n nagels ook weer gedaan. Wie weet zit het er met kerst nog op...![]()
[ [url=m/1ahkCs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Born Pretty Solid Colors n01
Born Pretty Platinum Series n06
Zijn wel heeeel stroperig dus ik vond met name de zwarte ontzettend lastig lakken. Is dus ook niet zo strak gelakt als ik van mezelf gewend ben, haha.
Cer schreef:Wat een gaaf idee!!
Als het stroperig is, zijn het waarschijnlijk wel handige lakjes voor dry decals? Of hoe heet dat ookalweerOf drogen ze wel heel snel?