[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:37

vind hem eigenlijk niet mooi :o
ik weet niet wat het is, maar hij spreekt me gewoon niet aan :+

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:41

Ik vind de druppels te geforceerd. :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:42

Ik vind hem te rood ofzo? Vind hem realisitsch en knap gemaakt, maar het is niet mijn stijl.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:43

Ik vind vooral de levensechtheid en de kleur van de blaadjes echt super :j Was in Canada nog in een hele grote tuin, en daar groeiden (en bloeiden) ze echt zo :))

Niet dat ik ooit zoiets zou willen laten zetten hoor, maar ik heb sowieso niet zoveel met de meeste tatoeages van rozen, niet op mijn lijf in ieder geval :))

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:06

Some may be from showing up
Others are from growing up
Sometimes I was so messed up and didn't have a clue
I ain't winning no one over
I wear it just for you
I've got your name written here
In a rose tattoo

Sorry ik kan er niks aan doen, maar dit liedje kwam natuurlijk meteeeeen in me op :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:49

xMyrth schreef:
I wear it just for you
In a rose tattoo

Sorry ik kan er niks aan doen, maar dit liedje kwam natuurlijk meteeeeen in me op :D

In a rose tattoo, in a rose tattoo, with pride I'll wear it to the grave for you :)ddd

Anyway, ik ben er ondertussen uit geraakt bij welke artiest ik de mijne ga laten zetten. De plaats? Neen, daar ben ik nog steeds niet uit :'). Alhoewel ik nu al enkele dagen met de binnenkant van mijn elleboog in mijn hoofd zit. Ik zou graag volgende week ergens eens langsgaan voor het eventueel te bespreken met de artiest en een afspraak vast te leggen. Heb 't nu ook bij mijn vader proberen aan te kaarten, maar die wilt er absoluut niks van weten "zolang je hier woont komt er niks op je lijf". Ga hem gewoon zeggen dat ik er eentje ga laten zetten en dat hij zich er maar bij neer moet leggen, mijn moeder vind het ook geen fijn idee maar beseft wel dat het een doordachte keuze is en niet zomaar een impulsieve beslissing en staat hierbij achter me. Ik word potverdorie 20 jaar :')

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:05

Het is jouw lijf, maar zolang je bij je ouders woont, heb je hun regels te respecteren lijkt me? En zo' doordachte keuze vind ik het niet als je pas "enkele dagen" weet waar je een tat wilt?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:18

Mijn moeder staat er wel achter hoor :). Ik zit al jaren met het idee in m'n hoofd, wou 'm eerst op mijn 18e laten zetten maar heb toen voor mezelf beslist dat ik beter tot mijn 20ste zou wachten om zeker te zijn dat ik het wel écht zou willen. Ik heb er ook geen haast bij, het ontwerp staat vast, de plaats begint ook te komen.
Ik wil best hun regels respecteren omtrent het huishouden etc, maar iets van mijn eigen lijf gaat me op deze leeftijd wat erover, ik betaal er ook immers zelf voor. Mijn moeder's steun heb ik al, mijn vader zal er nooit achter staan, maar zal zich er toch ooit bij neer moeten leggen dat hij niet meer over alles kan beslissen in mijn keuzes.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:35

Nagini schreef:
Ik vind de druppels te geforceerd. :)

Weet jij of ze hier bij de Boots/Superdrug ook bepanthen verkopen? Of wat heb jij gebruikt om op je tattoo te smeren na het zetten?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 07:51

Ik mocht ook geen neuspiercing toen ik nog thuis woonde.
Heb ik toch gedaan.
Was mijn neus. :+
Ik had een opgeschoren zijkant in mijn haar, (is wel al 25 haar geleden he,toen was dat niet normaal) en mijn ene oor had 5 gaatjes.
Mocht niet maar ik deed het toch.
En toen heb ik op mijn 16de een tattoo laten zetten.
Dat mocht natuurlijk ook niet.
Ja,daar zijn ze wel even boos om geweest ja.
Maar op tijd thuis komen enzo en klusjes thuis deed ik wel braaf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:08

Ik heb mijn tattoo's en piercings pas laten zetten toen ik uit huis was (ben wel vroeg uit huis gegaan.) maar vindt het een teken van weinig respect wanneer je die simpele regels niet kan respecteren. Best dat ik geen kinderen heb want bij mij zou het dan ook heel simpel zijn; als je zo'n grote meid bent, zelf eten kopen, deel huur betalen + water, gas en elektriciteit. :) NAtuurlijk ook jaarlijkse lasten mee betalen. En dan doe je zoveel je zin als je wil.

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:17

Ik heb mijn piercings en tattoo's ook zonder toestemming van mijn ouders laten zetten, maar woonde sinds mijn 17e ook niet meer thuis :P

Nu wil ik binnenkort weer een nieuwe laten zetten, maar zoek een goede shop in Zuid-Limburg. Iemand tips? Ontwerp wil ik daar ook laten doen. Idee zit wel in mijn hoofd maar heb een beetje hulp nodig om het op "papier" te krijgen :)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:40

Ik zou zoiets nooit achter hun rug laten doen, heb ook netjes op toestemming voor mijn piercings gewacht. Hier heb ik de toestemming van mijn moeder, die van mijn vader zal ik nooit krijgen, maar ik ga het er sowieso nog eens over hebben met hem. Ik snap niet waarom ik op mijn leeftijd geen tattoo zou mogen laten zetten omdat ik nog bij mijn ouders woon, als je ouders je op dezelfde leeftijd zeggen dat je geen vriendje mag hebben, zou je je hier dan ook zomaar bij neerleggen? ;)
Ik denk dat het uiteindelijk wel zal meevallen als ik ze eens heb staan, voor mijn piercings was mijn vader er ook absoluut geen voorstander van, nu vind hij ze uiteindelijk toch mooi :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:42

Als mijn ouders toen ik thuis woonde gezegd hadden dat ze hem niet in huis wilde, ja, dan was dat zo. Maar je vriendje kan je buiten laten. De tattoo's niet. (mij is dat iig nog nooit gelukt. :+)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:44

xMyrth schreef:
I wear it just for you
In a rose tattoo

ahhhhh dropkick murphy's!!! great!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:47

Ik snap al die issues over "gestolen" tattoos niet zo.
Who cares? Er zijn tig mensen met dezelfde tattoos, dat was vroeger al zo en dat is nog steeds zo. Daar ontkom je niet aan.
Mijn tattoos zijn ook niet origineel. Sterker nog, de halve wereld loopt er mee.
Maakt ze dat minder? Nee.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:49

Ik heb het niet over wel of niet in huis, maar over GEEN vriend te mogen hebben. Dat is toch niet iets wat een normaal persoon zich nog door zijn ouders laat bepalen vanaf een zekere leeftijd?
Ik ga iig geen tattoo achter de rug van mijn vader laten zetten, als ik hem het ontwerp laat zien en hij ziet hoe klein het is draait hij misschien al wat bij ;)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:49

Ik had vanmorgen een mailtje van mijn moeder dat ze niet begrijpt waarom ik zo'n grote tatoeage had laten zetten. Letterlijk: wat bezielt mensen om dat te doen? Ik ben 35 trouwens, dus jammer joh. Mijn lijf. Mijn eerste tattoo is een kleintje, dat vond ze nog wel ok. Mijn nieuwe vogeltje is ook niet zo enorm, maar in haar ogen wel. Ieder z'n ding. Ik vind em heel gaaf. :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:53

Het blijft denk ik toch je kind dat 'beklad' wordt denk ik, ook al ben je al laaaang volwassen ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:57

Moet heel eerlijk zeggen dat het mij wel tegenhoudt.... dat mn ouders tattoo's niks vinden... Woon ook nog thuis en heb zoiets van, w8 wel tot ik uit huis ben (wat hopelijk niet meer zo lang duurt) maar alsnog....... Ik durf er gewoon niet over te beginnen want weet zeker dat ze het niks vinden :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:59

Snollygoster schreef:
Ik heb het niet over wel of niet in huis, maar over GEEN vriend te mogen hebben. Dat is toch niet iets wat een normaal persoon zich nog door zijn ouders laat bepalen vanaf een zekere leeftijd?
Ik ga iig geen tattoo achter de rug van mijn vader laten zetten, als ik hem het ontwerp laat zien en hij ziet hoe klein het is draait hij misschien al wat bij ;)

Dat is niet vergelijkbaar; het gaat er nl niet om dat je geen tattoo's mag (immers als je uit huis gaat mag je ze wel), ze mogen niet onder hun dak. Die vriend kan je dus buiten laten maar die tattoo's niet waardoor het onvermijdelijke gevolg is dat je geen tattoo's mag zolang je bij hen in woont. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:59

Mijn ouders vinden het zelf gelukkig geen probleem, ook al woon ik thuis. Mijn moeder trekt zich daarentegen wel veel aan wat anderen (waaronder naaste familie) er van vinden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:03

Mijn moeder deed dan in het begin ook. Daarom dat ik e geen mocht als ik thuis woonde en dat heb ik dus ook zo gelaten. :) Nu ik uit huis ben en ik mijn rug laat vol zetten, gaat ze zelfs mee zo nu en dan. :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:08

Het verschil is hier echter dat ik het wel van mijn moeder mag. De situatie tussen mij en mijn vader ligt wat gecompliceerder, maar er gaat nog over gepraat worden ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:10

Probeer gewoon om het jezelf niet onnodig moeilijk te maken. :(:) zeker als het al niet van een leie dakje gaat. Thuis moet wel 'thuis' blijven voelen.. :) succes!