ik weet niet wat het is, maar hij spreekt me gewoon niet aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was in Canada nog in een hele grote tuin, en daar groeiden (en bloeiden) ze echt zo
xMyrth schreef:Some may be from showing up
Others are from growing up
Sometimes I was so messed up and didn't have a clue
I ain't winning no one over
I wear it just for you
I've got your name written here
In a rose tattoo
Sorry ik kan er niks aan doen, maar dit liedje kwam natuurlijk meteeeeen in me op
. Alhoewel ik nu al enkele dagen met de binnenkant van mijn elleboog in mijn hoofd zit. Ik zou graag volgende week ergens eens langsgaan voor het eventueel te bespreken met de artiest en een afspraak vast te leggen. Heb 't nu ook bij mijn vader proberen aan te kaarten, maar die wilt er absoluut niks van weten "zolang je hier woont komt er niks op je lijf". Ga hem gewoon zeggen dat ik er eentje ga laten zetten en dat hij zich er maar bij neer moet leggen, mijn moeder vind het ook geen fijn idee maar beseft wel dat het een doordachte keuze is en niet zomaar een impulsieve beslissing en staat hierbij achter me. Ik word potverdorie 20 jaar
. Ik zit al jaren met het idee in m'n hoofd, wou 'm eerst op mijn 18e laten zetten maar heb toen voor mezelf beslist dat ik beter tot mijn 20ste zou wachten om zeker te zijn dat ik het wel écht zou willen. Ik heb er ook geen haast bij, het ontwerp staat vast, de plaats begint ook te komen.
NAtuurlijk ook jaarlijkse lasten mee betalen. En dan doe je zoveel je zin als je wil. 
) xMyrth schreef:Some may be from showing up
Others are from growing up
Sometimes I was so messed up and didn't have a clue
I ain't winning no one over
I wear it just for you
I've got your name written here
In a rose tattoo
Sorry ik kan er niks aan doen, maar dit liedje kwam natuurlijk meteeeeen in me op
Snollygoster schreef:Ik heb het niet over wel of niet in huis, maar over GEEN vriend te mogen hebben. Dat is toch niet iets wat een normaal persoon zich nog door zijn ouders laat bepalen vanaf een zekere leeftijd?
Ik ga iig geen tattoo achter de rug van mijn vader laten zetten, als ik hem het ontwerp laat zien en hij ziet hoe klein het is draait hij misschien al wat bij
Nu ik uit huis ben en ik mijn rug laat vol zetten, gaat ze zelfs mee zo nu en dan.
zeker als het al niet van een leie dakje gaat. Thuis moet wel 'thuis' blijven voelen..
succes!