Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cruesli schreef:Ik heb zondag een rustdag gehad. Mijn kleine dreumes is ziek en ik fungeer dan als kapstok, de hele dag hangt hij aan mij, ligt hij op mij etc. En slapen doet hij amper, dus helaas kon ik niks.
Gisteren hetzelfde verhaal, maar gisteravond sliep hij zowaar 2 uurtjes. Ik oververmoeid door al 3 nachten niet slapen, maar hop schop onder mn kont en nog even om 22.00uur dag17 gedaan! En trots op mezelflevel 2 gaat ook steeds makkelijker merk ik. Heb helemaal geen pauze meer nodig en kan alles al makkelijker volhouden, jeeej! Nog 3 daagjes en dan op naar level 3, zin in!
KarinvdM schreef:Ukkiee schreef:Jezusmina, net de shred + 10 min Daily Ab + 10 min Daily Leg workout gedaan. Eén ding weet ik; ik doe dit nooit meer op dezelfde dag. Ik voel mijn billen niet meer en kan ook bijna niet meer typen
Typ jij dan met je billen?!?
myrt3 schreef:Ukkiee schreef:Jezusmina, net de shred + 10 min Daily Ab + 10 min Daily Leg workout gedaan. Eén ding weet ik; ik doe dit nooit meer op dezelfde dag. Ik voel mijn billen niet meer en kan ook bijna niet meer typen
Via waar is de 10 min Daily ab te vinden?