Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:58

Als ik dit allemaal lees krijg ik echt rillingen, ik ben me net al de pleuris geschrokken van level 2 van de shred :') :')

Chessie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:03

Gewoon rustig blijven ademen Janientje, en bedenken dat je conditie en kracht ook steeds beter wordt, dus hoewel de levels moelijker worden kun je het straks gewoon volhouden. Er zit niet voor niets deze volgorde in :P

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:10

Chessie schreef:
Gewoon rustig blijven ademen Janientje, en bedenken dat je conditie en kracht ook steeds beter wordt, dus hoewel de levels moelijker worden kun je het straks gewoon volhouden. Er zit niet voor niets deze volgorde in :P

Dat is waar, ik durf nu weer morgen haha :+

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 01:30

Vind het idd een fijn programma, level 1 al wat zat zijn en level 2 is dan een mooie uitdaging!
Is hard werken, maar voelt erg goed!

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 08:52

Level 2 vind ik veel leuker om te doen. Het is zo leuk dag je het zo snel ziet veranderen.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:32

Ik heb zondag een rustdag gehad. Mijn kleine dreumes is ziek en ik fungeer dan als kapstok, de hele dag hangt hij aan mij, ligt hij op mij etc. En slapen doet hij amper, dus helaas kon ik niks.
Gisteren hetzelfde verhaal, maar gisteravond sliep hij zowaar 2 uurtjes. Ik oververmoeid door al 3 nachten niet slapen, maar hop schop onder mn kont en nog even om 22.00uur dag17 gedaan! En trots op mezelf :D level 2 gaat ook steeds makkelijker merk ik. Heb helemaal geen pauze meer nodig en kan alles al makkelijker volhouden, jeeej! Nog 3 daagjes en dan op naar level 3, zin in!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:33

Dan mag je trots zijn op jezelf :)

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:32

Gisteren mini-dip gehad.... Ben na de shred met ripped begonnen en moest aan week 3 beginnen...plots vond ik even de motivatie niet meer, hoewel ik heel veel verschil voel en zie én meet....
Vandaag mezelf dan toch gedwongen om week 3 te doen...ik vond m wel zwaar en lag te puffen...maar...heb er weer helemaal zin in!!!
Op naar morgen!!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:50

wythlove schreef:
Level 2 vind ik veel leuker om te doen. Het is zo leuk dag je het zo snel ziet veranderen.

ik vin level 2 verschrikkelijk!! moet ngo 5 dagen...m'n vriend vindt deze ook verschrikkelijk, dus het is moeilijk om gemotiveerd te blijven :P we doen er nu om de andere dag eentje.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 14:27

Ik heb vandaag eens gemeten (na 6 dagen) en bij mijn buik en bovenbenen gewoon -4 centimer!! Verder overal ongeveer 1. Voel me ook veel lekkerder, zo zonder 2 liter cola, zonder zak chips per dag en met Shredden *\o/* *\o/* *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 14:29

Week 3 is zwaar he Wipsie... maar het einde is in zicht!

Gefeliciteerd met je superresultaat! :D

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 16:41

Ik moet vandaag ook nog shredden, maar koninginnenacht i.c.m. 8.00 moeten werken zorgt ervoor dat ik echt suuuupermoe ben (3,5h geslapen vannacht :)) ). Vanavond, na het eten! O:)

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 18:14

Hallo :)
Ik heb een vraagje, ik ben een beetje aan het rondkijken naar workouts, en toen vond ik de 30 day shred.
Nu gaat het er voor mij vooral om, om fit en sterker te worden.
Ik hoef niet af te vallen, is het dan ook geschikt?

Edit: Te vroeg gevraagd...heb even een heel stuk gelezen :+

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 19:51

Vandaag (na een uurtje of 3 aan het tuinieren ) tóch workout 6 (Body Revolution)gedaan en het viel me mee!

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:19

Bij deze officieel.
Ik, Brechtje, ben begonnen op 30 april met de 30 day shred :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:22

Veel succes Brechtje!

Wipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:30

Veel succes!!!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:22

Dag 13 overleefd! Pff ik vond m zwaar dit keer! Trok een paar cardio stukjes niet volledig of moest toch de simpele variant even pakken...ach morgen weer een dag!

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:39

cruesli schreef:
Ik heb zondag een rustdag gehad. Mijn kleine dreumes is ziek en ik fungeer dan als kapstok, de hele dag hangt hij aan mij, ligt hij op mij etc. En slapen doet hij amper, dus helaas kon ik niks.
Gisteren hetzelfde verhaal, maar gisteravond sliep hij zowaar 2 uurtjes. Ik oververmoeid door al 3 nachten niet slapen, maar hop schop onder mn kont en nog even om 22.00uur dag17 gedaan! En trots op mezelf :D level 2 gaat ook steeds makkelijker merk ik. Heb helemaal geen pauze meer nodig en kan alles al makkelijker volhouden, jeeej! Nog 3 daagjes en dan op naar level 3, zin in!

wow knap van je!!!

Ik geloof dat ik zaterdag maar opnieuw met body revolution ga beginnen... :( gisteren al niets kunnen doen, vandaag nog wel de cardio gedaan maar de komende dagen zijn mijn dagen echt vol vol vol!! Ik geloof niet dat het er dan van gaat komen, dus zaterdag vol goede moed opnieuw beginnen en alles wat ik tussendoor kan doen is mooi meegenomen...

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:44

Ik heb deze ochtend vroeg workout 4 van body revolution gedaan en vlak voor het avondeten 7 km gaan hardlopen (ik deed er 50 min over). Ik voel de spierpijn al maar ik voel me wel voldaan. Het enige probleem is dat ik dus wel héél veel calorieën heb verbrand en ik alweer honger heb. Maar bijna al mijn gezonde dingetjes zijn op (ik heb gelukkig ook amper ongezonde dingen in de kast staan) behalve de notenmengeling en nu heb ik zin om de overblijvende 300 gram in 1x op te eten :( .

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:06

Gisteren en vandaag heb ik rustdag van Jillian.
Gelukkig maar want gisteren en ook vandaag is het doorwerken in de tuin!
En dan niet leuk wat plantjes in de grond stoppen maar flink hard aanpakken!
Heb dan ook een ontbijt op van 2 boterhammen en 2 beschuiten, die zal ik wel nodig hebben.

Ik zie nog geen verschil maar als ik mijn buikspieren aanspan voelen ze harder.
Waarschijnlijk zit er dus nog een te grote laag vet overheen. :P
Eergisteren heb ik van mijn moeder een hardloop tight van asics gekregen. <3 Zoo lief! :+:

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:49

Ik heb de 30 day shred gister afgemaakt! Ben er best wel blij om. Nu even een weekje 'rust' (wel gewoon 3 x hardlopen) en dan ga ik verder met een combi van de 6w6p en de killer buns and thighs. Ik zie wel een beetje verschil, vooral bij mijn billen en bovenbenen (buik voelt wel sterker en gespierder maar had deze hele maand enorm slecht gegeten voor mijn doen. Was na mijn ongesteldheid een beetje blijven hangen in ongezonde dingen eten). Dus nu er weer vol goede moed tegenaan met minder chocola en koekjes naar binnen werken ;-).

Weet iemand een goed schema (of waar ik die kan vinden) om te gaan volgen? Wat goed dat er weer een paar mensen begonnen zijn! Mijn broer is gister begonnen, en klaagde heel erg vanochtend over spierpijn :))

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:23

KarinvdM schreef:
Ukkiee schreef:
Jezusmina, net de shred + 10 min Daily Ab + 10 min Daily Leg workout gedaan. Eén ding weet ik; ik doe dit nooit meer op dezelfde dag. Ik voel mijn billen niet meer en kan ook bijna niet meer typen :')

Typ jij dan met je billen?!?

Nee maar mijn armen deden ook pijn ;(

myrt3 schreef:
Ukkiee schreef:
Jezusmina, net de shred + 10 min Daily Ab + 10 min Daily Leg workout gedaan. Eén ding weet ik; ik doe dit nooit meer op dezelfde dag. Ik voel mijn billen niet meer en kan ook bijna niet meer typen :')

Via waar is de 10 min Daily ab te vinden?

Dat is inderdaad een app. In het Nederlands heet 'ie "Dagelijkse Buiktraining" en er zit zo'n blauw plaatje bij waar een stick-figure buikspieren traint. Van hun heb je ook dagelijkse cardio, benen, armen, billen en yoga. En de Diet Assistant die ik gebruik is volgens mij ook van hun (maar dat weet ik niet zeker).

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:10

Ik heb gisteren level 1 van 6w6p gedaan, was wel leuk :j Alleen door mijn knie de springdingen niet mee kunnen doen, en de side-planks 'gewoon' gedaan zonder mijn been in te trekken.
Vandaag nog helemaal geen spierpijn, maar moet ook wel zeggen dat ik zeker 5 keer per week buikspieren doe. Daarna nog 20 minuten staan hoepelen.

Kijken of ik vanavond met de shred kan beginnen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:33

Shame on me! :o Heb 2 dagen niet de oefeningen gedaan! We waren buiten het huis erg druk (hek langs de bak geplaatst!) Vandaag dus maar weer even goed trainen... :o