[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:11

Ik zou ook wel graag zelf willen bepalen wat er op mijn lijf komt natuurlijk.
Maar ik ga er vanuit dat je het ontwerp eerst zelf mag keuren.

Ik kon alleen de wachttijden van miss Joy van een hele tijd geleden vinden.
Iemand een idee hoe lang het nu duurt voordat je ongeveer reactie op je mail krijgt?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:13

Lon83 schreef:
Oeh! Ik heb mail terug van Niko Inko uit Frankrijk! Hij heeft een hele mail gestuurd met wat hij allemaal NIET doet, waaronder geen plaatjes die ik zelf aanlever :D Helemaal wat ik wil dus, hij is de kunstenaar, dus HIJ moet maar wat bedenken/ ontwerpen :D Ik stuur hem een soort van 'portfolio' van mezelf, met mijn 'verhaal', mijn reden waarom ik de tattoo wil, wat ik er graag in zou willen zien, wat ik mooie stijlen vind, etc. Incl. plaatjes zodat hij een beeld heeft. Ook stuur ik hem een foto van zijn canvas, oftewel: mijn rug. Heb namelijk nogal wat moedervlekjes, en weet niet of hij daar rekening mee moet houden in het ontwerp. Wachttijd is ongeveer 3 maanden, maar kan best dat ik m plan in augustus ofzo, hangt af van wanneer ik vakantie kan nemen :) Superspannend!!

zijn werk: http://www.pinterest.com/ladressetellem ... niko-inko/

Gaaf werk! Die piemeltattoo's alleen... :')

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:18

Haha, ja, de piemeltattoo's snap ik ook niet :') Passen ook niet helemaal bij de stijl van de rest...

Ik ben zelf niet creatief genoeg (althans, in beeldende vorm) om iets blijvends voor op mn lichaam te ontwerpen. Uiteraard krijg je zijn ontwerp te zien, maar pas bij de afspraak zelf. En hij wil dan evt wel kleine wijzigingen maken, maar geen grote veranderingen meer. Ik neem aan, maar dat moet ik nog vragen, dat wanneer je hem dan niet laat plaatsen je wel een betaling doet voor het ontwerp. Hierbij is het dus wel mega van belang dat je héél goed verteld in welke richting je denkt, en ook wat je echt niet wilt. Spannend, maar om deze reden ben ik ook zo nauwkeurig in het kiezen van de tattoo-artist.
Dit is in mijn ogen een kunstenaar, waar veel tattoëerders vooral plaatjes van papier naar lichaam kopiëren. Snap dat hem dat weinig voldoening geeft...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:21

Lon83 schreef:
Haha, ja, de piemeltattoo's snap ik ook niet :') Passen ook niet helemaal bij de stijl van de rest...

Inderdaad! De rest allemaal kunstwerken en dan ineens van die simpele wiener plaatjes :')

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:38

Rianne11_42 schreef:
...
Gaaf!! Als je bv iets van je paard wil, mag je dat dan wel aanleveren en dat hij er vervolgens iets van maakt? Of doet hij dat ook niet? En doe je een aanbetaling voordat-ie het ontwerp maakt of niet?

Geen idee, ik neem aan dat je zelf best meerdere foto's van je paard mag aanleveren ofzo, en dat hij er iets van maakt. Aangezien hij ook portretten doet, en ik aanneem dat hij deze 'mensen' niet bedacht heeft :')

Ik heb nog niks van hem gehoord over een aanbetaling, wellicht komt dat in een volgend stadium. Ik kan wel vast gaan sparen, want het uurtarief is niet te min...

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:13

stiekeme meelezer:

hahahahah die hello kitty piemel tatoo, hahahaha lekker dubbelzinnig :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:57

Calimero_ schreef:

Iemand een idee hoe lang het nu duurt voordat je ongeveer reactie op je mail krijgt?

Ik wacht inmiddels al ruim 4 weken :P
Ga nu naar een andere shop.

marjoleins01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:08

Wie is er creatief?? Ik wil graag een tattoo laten zetten. Een tekst die te maken heeft met mijn paard, mijn depressie en dat ik nooit opgeef/hier sterker uit ga komen... ben al ff wezen zoeken, maar ik wil max 2 of 3 regels... iemand ideeen???? :$

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:31

Dat moet toch echt vanuit jezelf komen marjolein. Kunnen wij niet voor je verzinnen..

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:55

Kimbers schreef:
Calimero_ schreef:

Ik wacht inmiddels al ruim 4 weken :P
Ga nu naar een andere shop.

Oei, dat is wel erg lang al.
Dan heb ik dus nog even voor de boeg.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:42

Hoi allemaal,

Mijn zusje en ik zitten met een idee voor een tattoo, die we dan allebei willen laten zetten.
Maar nu moeten we dus op zoek naar een goede artist.. Ik woon in Leeuwarden en zij in Utrecht, alles ertussen of een stukje erbuiten is op zich ook mogelijk, maar Brabant/Limburg wordt een beetje lastig denk ik..
Het gaat dan om een bepaald soort bloem, en we willen echt graag zelf, in overleg, een ontwerp maken, niet een plaatje uitzoeken zeg maar..
Dus heeft iemand een goede tip voor een artist dan hoor ik het graag:)
Ik ben ook benieuwd of iemand een watercolor tattoo heeft? Vinden we ook een mooie stijl..

Groetjes,
Mieke

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:10

Ik zag eerst niet eens dat het piemels zijn hahaha

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:20

miekel92 schreef:
Hoi allemaal,

Mijn zusje en ik zitten met een idee voor een tattoo, die we dan allebei willen laten zetten.
Maar nu moeten we dus op zoek naar een goede artist.. Ik woon in Leeuwarden en zij in Utrecht, alles ertussen of een stukje erbuiten is op zich ook mogelijk, maar Brabant/Limburg wordt een beetje lastig denk ik..
Het gaat dan om een bepaald soort bloem, en we willen echt graag zelf, in overleg, een ontwerp maken, niet een plaatje uitzoeken zeg maar..
Dus heeft iemand een goede tip voor een artist dan hoor ik het graag:)
Ik ben ook benieuwd of iemand een watercolor tattoo heeft? Vinden we ook een mooie stijl..

Groetjes,
Mieke

Misschien is Maaika van Growink wat voor jullie? Zit in Friesland. Haar website is al wel verouderd, dus weet niet of ze nog erg actief is. Heeft wel mooi werk.
Ik hoop deze zomer voor een watercolor tattoo te gaan :D Vriend en ik zijn nu aan het plannen wanneer we op vakantie gaan... Heb besloten dat het een huisje moet worden ipv kamperen.. Als ik veel pijn heb van de tattoo wil ik op z'n minst een fatsoenlijk bed hebben :') (ben gelukkig een buik slaper, en wil tattoo op de rug) Lange autoreis lijkt me trouwens ook verre van ideaal, maar dat gaan we toch maar wel doen.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:39

Dankje voor de tip Lon83, zij heeft mooi werk!
Wat voor tattoo wil je op je rug?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:48

Waarom is Brabant/Limburg lastig?
Ik ben van mening dat je voor een tattoo niet kan bezuinigen op reistijd/-kosten (en in het laatste geval maar wat langer doorsparen dan, doe ik ook :P )… een tattoo is iets dat de rest van je leven en daarna op je lichaam staat… ik ga ook niet “voor mijn lol” van bovenin Groningen naar Limburg om geprikt te worden… ik ga daarheen omdat ik Marsha de beste vind… dichterbij huis zijn ook wel tattoo artists te vinden, maar bij geen van allen heb ik het “wow-gevoel”… het gaat om, voor mij, zeer dierbare tattoos…. Die moeten wel goed gezet worden… :)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:50

Helemaal mee eens Banjer :) En daarom ga ik ervoor naar Zuid-Frankrijk :')

Miekel92, moet je even mijn berichtjes terug lezen -:) Ik ga een Franse artist iets laten ontwerpen...
www.nikoinko.fr

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:24

Banjer schreef:
Waarom is Brabant/Limburg lastig?
Ik ben van mening dat je voor een tattoo niet kan bezuinigen op reistijd/-kosten (en in het laatste geval maar wat langer doorsparen dan, doe ik ook :P )… een tattoo is iets dat de rest van je leven en daarna op je lichaam staat… ik ga ook niet “voor mijn lol” van bovenin Groningen naar Limburg om geprikt te worden… ik ga daarheen omdat ik Marsha de beste vind… dichterbij huis zijn ook wel tattoo artists te vinden, maar bij geen van allen heb ik het “wow-gevoel”… het gaat om, voor mij, zeer dierbare tattoos…. Die moeten wel goed gezet worden… :)

Lastig omdat het dus inderdaad een heel eind reizen is.. maar als dat echt de beste is dan hebben we het er wel voor over hoor:)
Oh gaaf Lon83! heb het even terug gelezen inderdaad :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 14:28

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:57

Vind het niet zo heel boeiend. Alleen hun logo al vind ik niet aantrekkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 18:38

Ik vind t gewoon normaal werk. Niks bijzonders, heel oldskool en simpel.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:10

Ja het is niet suuuuperwauw, OMG kwijl ofzo.

Maar als ik een simpel ideetje heb zou ik het bij hem wel durven zetten :)
Het is niet kei lelijk (:

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:54

Ik hoop dat je met simpele werkjes bij de meeste shops wel terecht kan voor een nette tattoo. :) (ik heb beetje pech gehad doordat de meneer een kwestie een rothumeur had)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:05

Nog een vraagje: heeft iemand ervaring met tattoo's op de pols?
En wat zijn de dingen waarop we moeten letten bij het vinden van een goede shop?
Ik heb sowieso natuurlijk hygiëne en of de stijl ons aanspreekt en we ons op ons gemak voelen daar.. Maar omdat jullie meer ervaring hebben: misschien heeft iemand nog goede tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:15

Mocht ik de mijne in Nederland laten zetten dan denk ik dat ik er uit ben bij welke zaak het gaat worden :) de wanneer is nu nog het grootste vraagteken. Het 'wat' staat nu wel zo goed als helemaal in mijn hoofd vast :D

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:48

Dan ben ik gelijk heel nieuwsgierig bij welke shop Jans!