Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lon83 schreef:Oeh! Ik heb mail terug van Niko Inko uit Frankrijk! Hij heeft een hele mail gestuurd met wat hij allemaal NIET doet, waaronder geen plaatjes die ik zelf aanleverHelemaal wat ik wil dus, hij is de kunstenaar, dus HIJ moet maar wat bedenken/ ontwerpen
Ik stuur hem een soort van 'portfolio' van mezelf, met mijn 'verhaal', mijn reden waarom ik de tattoo wil, wat ik er graag in zou willen zien, wat ik mooie stijlen vind, etc. Incl. plaatjes zodat hij een beeld heeft. Ook stuur ik hem een foto van zijn canvas, oftewel: mijn rug. Heb namelijk nogal wat moedervlekjes, en weet niet of hij daar rekening mee moet houden in het ontwerp. Wachttijd is ongeveer 3 maanden, maar kan best dat ik m plan in augustus ofzo, hangt af van wanneer ik vakantie kan nemen
Superspannend!!
zijn werk: http://www.pinterest.com/ladressetellem ... niko-inko/
Rianne11_42 schreef:...
Gaaf!! Als je bv iets van je paard wil, mag je dat dan wel aanleveren en dat hij er vervolgens iets van maakt? Of doet hij dat ook niet? En doe je een aanbetaling voordat-ie het ontwerp maakt of niet?
Calimero_ schreef:Ik zou ook wel graag zelf willen bepalen wat er op mijn lijf komt natuurlijk.
Maar ik ga er vanuit dat je het ontwerp eerst zelf mag keuren.
Ik kon alleen de wachttijden van miss Joy van een hele tijd geleden vinden.
Iemand een idee hoe lang het nu duurt voordat je ongeveer reactie op je mail krijgt?
Kimbers schreef:Calimero_ schreef:Ik zou ook wel graag zelf willen bepalen wat er op mijn lijf komt natuurlijk.
Maar ik ga er vanuit dat je het ontwerp eerst zelf mag keuren.
Ik kon alleen de wachttijden van miss Joy van een hele tijd geleden vinden.
Iemand een idee hoe lang het nu duurt voordat je ongeveer reactie op je mail krijgt?
Ik wacht inmiddels al ruim 4 weken
Ga nu naar een andere shop.
miekel92 schreef:Hoi allemaal,
Mijn zusje en ik zitten met een idee voor een tattoo, die we dan allebei willen laten zetten.
Maar nu moeten we dus op zoek naar een goede artist.. Ik woon in Leeuwarden en zij in Utrecht, alles ertussen of een stukje erbuiten is op zich ook mogelijk, maar Brabant/Limburg wordt een beetje lastig denk ik..
Het gaat dan om een bepaald soort bloem, en we willen echt graag zelf, in overleg, een ontwerp maken, niet een plaatje uitzoeken zeg maar..
Dus heeft iemand een goede tip voor een artist dan hoor ik het graag:)
Ik ben ook benieuwd of iemand een watercolor tattoo heeft? Vinden we ook een mooie stijl..
Groetjes,
Mieke
Banjer schreef:Waarom is Brabant/Limburg lastig?
Ik ben van mening dat je voor een tattoo niet kan bezuinigen op reistijd/-kosten (en in het laatste geval maar wat langer doorsparen dan, doe ik ook)… een tattoo is iets dat de rest van je leven en daarna op je lichaam staat… ik ga ook niet “voor mijn lol” van bovenin Groningen naar Limburg om geprikt te worden… ik ga daarheen omdat ik Marsha de beste vind… dichterbij huis zijn ook wel tattoo artists te vinden, maar bij geen van allen heb ik het “wow-gevoel”… het gaat om, voor mij, zeer dierbare tattoos…. Die moeten wel goed gezet worden…