[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 23:22

Haai Bokkers :D
Een vraag van mijn kant hier: onderdeel van mijn haar-in-model-willen-krijgen-proces is de krullenmousse van Aussie. Nu is het zo dat ik dinsdag met het vliegtuig ga (en ik daarin een complete leek ben, want dat wordt de eerste keer) en dit dus niet mee kan nemen (toch? Is alleen handbagage wat ik meeneem). Maar zonder die mousse is mijn haar al gauw een complete pluizige krullenpuinhoop en dat wil ik niet. Wat zouden de krullige bokkers onder jullie aanraden om eventueel als vervangend product mee te nemen (wat ik dus ook mee mag qua vliegen)? Eeuwige dank alvast!

Suus___

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 00:32

Hoelang ga je? Anders zou ik lekker daar een verpakking aanschaffen maar dan moet je niet voor 1 nachtje gaan haha..

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 11:01

Een tijdje geleden had ik een vraag gepost over een nieuw kapsel!
2 maanden geleden heb ik er een heel stuk afgeknipt (lees 40 cm) en gisteren heb ik er een nieuw kleurtje ingegooit!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Kleur is zwart/blauw
Afbeelding

Voorheen was mijn haar zo;
Afbeelding

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 12:38

Mooi!!

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 12:56

Suus___ schreef:
Hoelang ga je? Anders zou ik lekker daar een verpakking aanschaffen maar dan moet je niet voor 1 nachtje gaan haha..

Ooh dat is nog best een idee! Ik ga zes dagen.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:04

Mooi sanso, maar ik zou wel meer make-up gaan dragen. Maakt namelijk erg bleek.. of het komt door de belichting

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:35

Klopt Bralindy, is ook beetje overbelicht. Ben al onder de zonnebank geweest en ik was net wakker haha :p
Normaal heb ik ook een bril op dus dat maakt het ook al anders :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:41

Welke kleur is dat? Als in merk en kleurcode haha :D

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 14:56

Afbeelding

Kan geen kleurcode vinden dus dan maar zo :')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 17:08

Afbeelding

Afbeelding

With make up on :)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 18:13

Hebben jullie toevallig tips voor het uitgroeien van haar? In december heb ik m'n haar kort geknipt (tussen bob en pixie in, ongeveer) maar dat ben ik nu ondertussen wel weer zat. Weten jullie hoe ik zo snel mogelijk mijn haar uit zou kunnen groeien?
Afbeelding
Mijn haar is nu deze lengte :)
Natuurlijk verwacht ik niet teveel, maar misschien weten jullie maskertjes oid die het tempo een klein beetje opkrikken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 20:04

Helaas zijn er geen wondermiddelen behalve goed verzorgen en zo min mogelijk beschadigen (fohn, stijltang, hardhandig borstelen etc). En geduld.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 16:49

E_J schreef:
Hebben jullie toevallig tips voor het uitgroeien van haar? In december heb ik m'n haar kort geknipt (tussen bob en pixie in, ongeveer) maar dat ben ik nu ondertussen wel weer zat. Weten jullie hoe ik zo snel mogelijk mijn haar uit zou kunnen groeien?

Dit is ook nu ook echt mijn struggle. Het is een verschrikkelijke lengte nu. Ik ga denk ik toch weer wat af laten halen morgen want ik heb volgende week sollicitatiegesprek en heb zo het gevoel dat langhaar mij toch niet gaat staan.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 17:23

Bralindy schreef:
Dit is ook nu ook echt mijn struggle. Het is een verschrikkelijke lengte nu. Ik ga denk ik toch weer wat af laten halen morgen want ik heb volgende week sollicitatiegesprek en heb zo het gevoel dat langhaar mij toch niet gaat staan.

Ik zat ook al te overwegen het weer gewoon af te knippen, maar vond het toch wel zonde. Als ik 't er nu weer afhaal is al dat geduld de afgelopen tijd voor niks geweest, en dan kom ik er ook nooit :P

Ga wel binnenkort een keer naar de kapper, achter in m'n nek wordt 't al te lang - begin op Eugene van The Walking Dead te lijken :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 17:33

@ E_J Hahaha ja dat gevoel ken ik. Wel lekker warm xD

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 17:39

Bralindy schreef:
@ E_J Hahaha ja dat gevoel ken ik. Wel lekker warm xD

Krult ook zo charmant op tegen de rand van m'n jas :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:47

Laatst heb ik mijn haar weer blauw geverfd! (zwarte ook weer meegepakt) Op sommige plekken heeft het goed gepakt maar op andere plekken weer slecht. Zo is het nu al aardig de 'groene' kant op aan het gaan boven in, maar nogsteeds blij met het resultaat!

Afbeelding

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:58

TheNovelist schreef:
Laatst heb ik mijn haar weer blauw geverfd! (zwarte ook weer meegepakt) Op sommige plekken heeft het goed gepakt maar op andere plekken weer slecht. Zo is het nu al aardig de 'groene' kant op aan het gaan boven in, maar nogsteeds blij met het resultaat!

[ [url=m/plEg8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Supergaaf <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:05

Jeetje, ik heb enkele dagen terug eens op de gok een shampoo van Aussie gekocht en wat ben ik daar blij mee :oo Niet dat mijn haar moeilijk is maar het ziet er nu nog gezonder uit, en droogt altijd in het model dat ik wil :D Geen andrelon meer voor mij haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:14

Andrelon vond ik sowieso altijd al troep :+

Over 1,5 week mag ik weer naar de kapper voor de 3e ontkleur-behandeling! Ik ben nu een soort van strawberry blond met groenige plukken, het oranje wilt nog niet goed uit mn haar.. en om het groene te neutraliseren moet er weer een roodtint ingezet worden waarbij we gekozen hebben om dat dus maar niet te doen.

Henna ontkleuren blijkt behoorlijk lastig, ik hoop dat het de volgende keer wel lukt maar misschien moet ik daarna nog een keer..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:43

Ik wil je niet ontmoedigen maar op een of andere manier is henna groen heel heel heel erg hardnekkig en bij mij is uiteindelijk na meerdere kappersbezoeken en zelfontkleuringen met de kruidvat ontkleurder toch de schaar erin gegaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:50

Het moet uitgroeien, je mag er niet overheen verven met een reden natuurlijk.

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:35

Hallo allen! Heb het topic niet doorgelezen, maar heeft iemand ervaring met de Braun of Babylon ionische haarborstel? Dus niet een krul of een steiltang maar echt zo'n haarborstel? Hoe bevalt dat?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:40

Erg blij met mn nieuwe kleurtje <3

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 21:16

Tof!