Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwi_ schreef:Ik heb ook een vraag m.b.t. De nuvaring. Hier ben ik 2 weken geleden mee begonnen, op de 1e dag van mijn menstruatie. Nu blijf ik maar ongesteld, de ene keer iets lichter dan de andere keer. Iemand die dit herkent en gaat dit over? Op deze manier doet hij z’n werk als anticonceptie namelijk wel fantastischmaar ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Freekieee schreef:Vraag aan degene die gevaccineerd zijn. Hebben jullie daar last van gehad wat betreft menstruatie?
December laatste prik gehad. Toen dat weekend werd ik zes normaal ongesteld
Daarna elke x een week later, maar nu is het alweer 2 weken over tijd.
Vind het erg irritant…
Meer die hier last van hebben/gehad?
deksel schreef:Freekieee schreef:Vraag aan degene die gevaccineerd zijn. Hebben jullie daar last van gehad wat betreft menstruatie?
December laatste prik gehad. Toen dat weekend werd ik zes normaal ongesteld
Daarna elke x een week later, maar nu is het alweer 2 weken over tijd.
Vind het erg irritant…
Ja!!! Telkens 15/20/25 dagen te laat ongesteld. Ik hoor het van heel veel vrouwen in m’n omgeving.
CalipsoLover schreef:deksel schreef:[quote="Freekieee"
Ja!!! Telkens 15/20/25 dagen te laat ongesteld. Ik hoor het van heel veel vrouwen in m’n omgeving.
Zinzi_jewel schreef:Soms komt het toch door , de bloeding . Kan hierna best weer heel lang wegblijven
Kaatastrof schreef:Zinzi_jewel schreef:Soms komt het toch door , de bloeding . Kan hierna best weer heel lang wegblijven
Oké, dacht dat er iets mis was omdat ik er nergens wat over kon vinden. Wel bloedingen eerste maanden, maar dat wist ik (en heb ik ook gehad). Hopelijk blijft het terug weg, ik mis het niet namelijk
Bwaa 16 mei valt mee toch?
dalena schreef:In een ander topic bleek mijn huisarts onjuiste informatie te hebben gegeven over Endometriose.
Ik had ook gevraagd voor mijn vele, stinkende afscheiding in zo'n beetje alle kleuren. Ik had die dag eigenlijk een uitstrijkje maar dat vond de huisarts niet nodig.
Ik heb roze,bruin,witte en groen/gele afscheiding. Ben niet zwanger, en doen het altijd met condoom. Mijn huisarts zei me dat het niks is en dat ik gewoon geen inlegkruisjes meer moet gebruiken en dat het dan vanzelf weggaat. Ik vind dit zelf best wel vies maar als het helpt, dan doe ik dit uiteraard.
MarliesV schreef:dalena schreef:In een ander topic bleek mijn huisarts onjuiste informatie te hebben gegeven over Endometriose.
Ik had ook gevraagd voor mijn vele, stinkende afscheiding in zo'n beetje alle kleuren. Ik had die dag eigenlijk een uitstrijkje maar dat vond de huisarts niet nodig.
Ik heb roze,bruin,witte en groen/gele afscheiding. Ben niet zwanger, en doen het altijd met condoom. Mijn huisarts zei me dat het niks is en dat ik gewoon geen inlegkruisjes meer moet gebruiken en dat het dan vanzelf weggaat. Ik vind dit zelf best wel vies maar als het helpt, dan doe ik dit uiteraard.
Een SOA kan je ook met condoom krijgen, dat kan een tijdje sluimeren voordat je klachten krijgt.
Ik zou via de apotheek/drogist eerst een vaginale tablet halen, baat het niet, schaad het niet. Mocht het daarmee niet opgelost zijn, toch op pad voor een soa test of de huisarts.