Wow wat een hoop berichten. Iedereen geprofiteerd van het mooie weer.
Wat leuk Jojoleine met de poezels kamperen en wandelen.
Prachtige foto's Befunny zo lekker in het bos.
Jij had ook weer een erg lekker en mooi rondje Pien.
Lizard de grens over gegaan vandaag. Prachtige plaatjes.
Ik liep dus vandaag de tweede etappe van het Krijtlandpad van Eijsden naar Slenaken (17,7 km). Hele mooie route met veel bloesem, mooie panden, prachtige uitzichten en bovenal schitterend weer. Uiteraard nog 2 terrasjes gepakt en vanavond uit eten geweest. Nu versleten want was een lange dag. Stapte al om 6.50 in de metro vanmorgen.
Prachtig Faringo Ik zat een half uurtje later in de trein. Ik ga die etappe eens opzoeken.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-04-24 07:47
Wat is er veel gepost! Ik geniet van de plaatjes uit andere landen, krijg er helemaal vakantie zin van. Mooi ook die slang en die hazelworm, al die bomen zo mooi in bloei, dat frisse groen en die zon. Vrolijk word ik er van.
Wij hebben gisteren op de Drieberg gewandeld, de hei bij Ede. Geen foto's want het was druk. De hond heeft wel genoten, die vindt overal lekker rond struinen heerlijk.
Wij zitten bij boscafé 't Hijgend hert in het Vijlenerbos. Uitgebreid geluncht zodat we vanavond in de trein genoeg hebben aan een broodje. Hebben nu 14 kilometer klimmen en dalen achter de rug en moeten nog wel een eindje. Het voelt wel echt als vakantie
Dat is even wennen noordje geen sneeuwfoto's van jou . Nog steeds erg mooi.
Dat is inderdaad een hele grote schaapskooi lizard. Mooie omgeving ook.
Gezellig gaucho even naar de camping. Lekker rondje ook.
Wij hebben er 18,2 km op zitten. Wel weer een prachtige etappe met zo'n 400 hoogtemeters. Lekker ijs met fruit gehad onderweg. Nu op weg naar huis na 2 dagen die inderdaad voelen als vakantie. Hadden om 15.45 de bus in Lemiers en verwacht rond 20 uur thuis te zijn.