[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:34

Oh wauw echt een perfecte kleur Kel! Even opgezocht maar ik weet nu al dat hij bij mij echt heel roze uit gaat vallen, zo hatelijk :') wil je ruilen :')

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:38

Ja hoor, succes met je cupidsbow dan omdat je lippen dezelfde kleur hebben als je huid :') liep vorige keer buiten en kwam tot de conclusie dat ik aan beide kanten een heel stuk lip vergeten was :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:40

Nouja, voordeel is wel dat het dan niet zo opvalt _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:51

:wave:

Mag ik mij hier ook wel melden? Via Bente (Fenrir) hier terecht gekomen, en ik zit elke dag weer :oo :oo naar jullie foto's te kijken. Zo knap en zo mooi opgemaakt! Ik ben er zelf echt lang zo handig niet mee, maar de Douglas is geduldig (en mijn rekening huilt zachtjes) dus langzamerhand zie ik er niet meer zo uit de klei getrokken uit.

Vandaag voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen, en ik ben er zó blij mee! Had ik jaren eerder moeten doen :') Nieuwe oogschaduw van Mac ( :+: ) erbij en het lijkt al bijna wat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 19:53

Hij is echt zo mooi Friem <3
Ik ga hem nog een keer proberen en misschien neem ik hem dan stiekem toch wel mee _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:15

Ha Berdien :wave:

Hij is mooi Friem! Is dat van de Tetrachrome collectie?

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:20

Mooie kleur friem!
Ben benieuwd naar een foto Berdien.

lumiere 2 en back up binnen. Morgen maar ff proberen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:25

Foto!
Afbeelding
Wel met binnenlicht.

Kleur vind ik ook schitterend Friemel! Maar goed dat ik dat nu pas zie, nu ik weer veilig thuis ben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:28

He Berdien, welkom :D

Mijn kerstlooks nog niet geplaatst.

Met FiF op mijn ogen en MAC Dita op mijn lippen (en op mijn tand zag ik na het maken van de foto...)
Beide super mooi, maar weet niet wat ik van de combi vind... wilde goud op mijn ogen, maar werd tikje oranje.
Maar het was kerst, dus stug rood op mijn lippen gedaan O:)

Afbeelding

En tweede kerstdag, FiF op mijn ogen (duh, ik hou van dat palette <3 ) en Velvet Teddy op mijn lippen.

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:30

Avelienvd schreef:
Mooie kleur friem!
Ben benieuwd naar een foto Berdien.

lumiere 2 en back up binnen. Morgen maar ff proberen

*\o/*

Klopt Jans, beter bekend als liptensity :j

Mooi zo Berdien!

Ik ben het echt helemaal zat om ze te tekenen,is ook te zien ik kleur ze alleen nog maar in :') maar zijn er niet heel veel die blond tatoeëren goed kunnen maar misschien toch maar eens stevig googlen...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:31

Mooie looks en ja fif is geweldig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:32

Ik kleur normaal ook alleen in, ik heb pas geprobeerd te tekenen en mijn hoofd leek toen heel raar. Was geen succes _O- ik wist niet hoe snel het er weer af moest

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:33

Mijn wenkbrauwen zijn echt 29 jaar onzichtbaar geweest :)) Tekende ze wel bij, maar dat hield het nooit een hele dag vol... Nu dus laten waxen én verven. Echt ideaal.

Mooie looks Anc! Kleuren staan je echt heel goed zo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:34

FiF staat je prachtig Anc! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:36

Mooi Berdien!
Ik heb er ook over zitten te denken om ze te verven, maar ik ben zo kritisch op de kleur en ben bang dat ik ze dan niet mooi vind...

Net een nieuwe tinted brow gel gekocht, Brow Tamer van UD en die bevalt heel goed.
Net een tint of 2 donkerder dan mijn Benefit Gimme Brow en dat vind ik toch mooier.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:37

DnT schreef:
He Berdien, welkom :D

Mijn kerstlooks nog niet geplaatst.

Met FiF op mijn ogen en MAC Dita op mijn lippen (en op mijn tand zag ik na het maken van de foto...)
Beide super mooi, maar weet niet wat ik van de combi vind... wilde goud op mijn ogen, maar werd tikje oranje.
Maar het was kerst, dus stug rood op mijn lippen gedaan O:)

[ [url=m/7aPkyU.jpg]Afbeelding[/url] ]

En tweede kerstdag, FiF op mijn ogen (duh, ik hou van dat palette <3 ) en Velvet Teddy op mijn lippen.

[ [url=m/85TQK1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook mooi, vind dat rode je ook gaaf staan maar de velvet teddy staat je echt; _/-\o_
( moet k wel bekennen dat velvet teddy echt me fav is!)

_Friemel schreef:
Wat een verschil Eight! Bij mij issie mega paars maar hij staat je goed!

Ik ben vandaag met een nieuwe liefde thuis gekomen, niet verwacht vanwege de finish maar helemaal flieft <3

Ik vond hem wel stevig aan de prijs maar hij is het waard :D

[ [url=m/pmPEHK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tu0ElN.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 wauw! En je piercing vind k zo tof! Staat je ook goed

Eight schreef:
Welke lipsticks verwacht je avelien? :)

Androgyny is hier binnen, vind hem echt geweldig! Verder weinig makeup op maar ik ben er helemaal weg van <3 zal de volgende keer een look maken en wat blijer kijken :))

[ [url=m/7O1ctZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind zo een basic look juist prachtig met die mooie kleur op je lippen staat je goed!! :))

-- staat allemaal volgens mij niet helemaal in de goede volgorde :Y) Ben echt nog een beginner qua quotes.
Ik ga zaterdag weer lekker aan de slag met make up... ik werk elke dag van 7;00 tot 20;00 en ik hou van slapen, dus vaak heb ik een blotebillengezicht op de sprietjes na dan.. :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 21:02

Oh die lip kleuren ... super mooi <3
Hoi Berdien, staat heel mooi je wenkbrauwen zo. Benieuwd naar je looks!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 21:08

Mondy schreef:
jalenka lekker knal kleurtje !! Hij lijkt roze ipv rood ?

Ja klopt, hadden een beetje gelig licht en kreeg het nergens goed op de foto! Hij is helder rood, dit is een voorbeeldfoto, het is de middelste:
Afbeelding

Kaygee wat een prachtige look! Je wenkbrauwen zijn wel een beetje streng inderdaad maar ik vind dat eigenlijk wel wat hebben. Prachtige makeup, die look met de nepwimpers vond ik ook al zo mooi.

DNT wat een leuke looks, heel verschillende beide. Ik vind de combi met het goud en rood echt kerstig, snap wel wat je bedoeld dat goud soms zo anders uit kan vallen.

Ik verf m'n wenkbrauwen ook regelmatig trouwens, ik vul dan nog wel de gaten een beetje op en teken het staartje, maar soms doe ik dan ook alleen een beetje (gekleurde) wenkbrauwgel.
Ik heb nu een fijn dun potlood van Kiko en gekleurde settinggel van Essence. Wissel af met wenkbrauwpoeder kit van Orfilame, mooi setje vind ik:

Afbeelding

Ik heb alleen bijna geen 'staartje' dus ik kijk ook wel naar pommade of gel dat je met een kwastje kan aanbrengen, vind een potlood of poeder nooit zo strak worden maar ben er nog niet helemaal uit.

Sorry als ik niet op iedereen reageer, ik lees mee op de mobiel (en ben op vakantie O:) ) en moet nog wennen dat ik opeens weer actief ben op bokt haha. Maar ik zie zeker al jullie posts en mooie looks!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:11

Berdien, ik hou van je avatar. Isma is zoooo grappig hahaha!

Eight, prachtig die kleur bij je!! Mooie edgy

En anc, de look met velvet teddy is echt zo mooi. Heel mooi in sync

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:18

Anc, vooral je tweede look vind ik mooi. Welke kleur is dst van het palette?
Ik had een gave look 2e kerstdag, maar foto's zinn niet top gelukt. Toch even voor het idee:
Afbeelding
Gc Cher op m'n lippen en verschillende kleuren fif op m'n ogen. heb met een eyeliner een soort wing gezet maar dan omhoog. En met donkere kleuren aangezet naar binnen toe rn dan steeds lichter.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:43

Joolien schreef:
Anc, vooral je tweede look vind ik mooi. Welke kleur is dst van het palette?
Ik had een gave look 2e kerstdag, maar foto's zinn niet top gelukt. Toch even voor het idee:
[ [url=m/s1Uuwu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gc Cher op m'n lippen en verschillende kleuren fif op m'n ogen. heb met een eyeliner een soort wing gezet maar dan omhoog. En met donkere kleuren aangezet naar binnen toe rn dan steeds lichter.

Oooh wat gaaf! Wat heb je een mooi gezicht ik vind dat je deze kleuren heel mooi kan hebben! En als je nou nog zo een stoere kuif had gemaakt met je haar... _/-\o_ <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:28

Toffe choker jolien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:36

Elke dat heb ik een beetje bij je afgekeken :P Is gewoon een stukje stof wat ik ooit eens heb gekocht voor een halloweenparty :P

Jaimy, ik zou graag wat creatiever zijn met mn haar, maar ik ben er niet zo handig mee :P

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 00:00

Oh joolien, staat je goed!
Kaygee: staat je mooi! Vind je ogen ook heel mooi uitkomen met deze look.
Djilna: gave lipkleur, vooral in combi met die sjaal. Wel eens geprobeerd je wenkbrauwen iets om te kleuren? Denk dat dat je heel mooi zal staan.
Eight: wauw!! Gaaf die kleur op je lippen en dan toch de rust im de rest van je gezicht :j
Jans kleurtje staat je goed, goed te weten dat die goed blijft zitten.

Wat zien jullie er allemaal weer prachtig uit meiden <3

Ik heb tweeede kerstdag nog geswitched qua make up, wederom met glitters.
Nu met bruin ipv grijs.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 00:10

Jalenka_Kiya schreef:
Mondy schreef:
jalenka lekker knal kleurtje !! Hij lijkt roze ipv rood ?

Ja klopt, hadden een beetje gelig licht en kreeg het nergens goed op de foto! Hij is helder rood, dit is een voorbeeldfoto, het is de middelste:
[ [url=m/MoPmbo.png]Afbeelding[/url] ]

Kaygee wat een prachtige look! Je wenkbrauwen zijn wel een beetje streng inderdaad maar ik vind dat eigenlijk wel wat hebben. Prachtige makeup, die look met de nepwimpers vond ik ook al zo mooi.

DNT wat een leuke looks, heel verschillende beide. Ik vind de combi met het goud en rood echt kerstig, snap wel wat je bedoeld dat goud soms zo anders uit kan vallen.

Ik verf m'n wenkbrauwen ook regelmatig trouwens, ik vul dan nog wel de gaten een beetje op en teken het staartje, maar soms doe ik dan ook alleen een beetje (gekleurde) wenkbrauwgel.
Ik heb nu een fijn dun potlood van Kiko en gekleurde settinggel van Essence. Wissel af met wenkbrauwpoeder kit van Orfilame, mooi setje vind ik:

[ [url=m/T2XvTP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb alleen bijna geen 'staartje' dus ik kijk ook wel naar pommade of gel dat je met een kwastje kan aanbrengen, vind een potlood of poeder nooit zo strak worden maar ben er nog niet helemaal uit.

Sorry als ik niet op iedereen reageer, ik lees mee op de mobiel (en ben op vakantie O:) ) en moet nog wennen dat ik opeens weer actief ben op bokt haha. Maar ik zie zeker al jullie posts en mooie looks!

Ik vraag mij altijd af hoe mensen zo mooi met poeder hun wenkbrauwen kunnen doen? :') Heb je daar misschien tips voor? :)
Ik doe nu puur het staartje ietsje bijtekenen, omdat ik m'n haar platina blond geverfd heb en zelf donkerblond ben wil ik m'n wenkbrauwen niet "nog meer inkleuren" (dus nog donkerder maken) dan ze al zijn, maar zou ze wel graag wat meer vorm willen geven en een beetje willen aanzetten, dus denk dat een poeder paar dan veel geschikter voor is dan een potloot, lijkt mij? :)