Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avelienvd schreef:Mooie kleur friem!
Ben benieuwd naar een foto Berdien.
lumiere 2 en back up binnen. Morgen maar ff proberen
DnT schreef:He Berdien, welkom
Mijn kerstlooks nog niet geplaatst.
Met FiF op mijn ogen en MAC Dita op mijn lippen (en op mijn tand zag ik na het maken van de foto...)
Beide super mooi, maar weet niet wat ik van de combi vind... wilde goud op mijn ogen, maar werd tikje oranje.
Maar het was kerst, dus stug rood op mijn lippen gedaan
[ [url=m/7aPkyU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En tweede kerstdag, FiF op mijn ogen (duh, ik hou van dat palette) en Velvet Teddy op mijn lippen.
[ [url=m/85TQK1.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Wat een verschil Eight! Bij mij issie mega paars maar hij staat je goed!
Ik ben vandaag met een nieuwe liefde thuis gekomen, niet verwacht vanwege de finish maar helemaal flieft
Ik vond hem wel stevig aan de prijs maar hij is het waard
[ [url=m/pmPEHK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tu0ElN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:Welke lipsticks verwacht je avelien?
Androgyny is hier binnen, vind hem echt geweldig! Verder weinig makeup op maar ik ben er helemaal weg vanzal de volgende keer een look maken en wat blijer kijken
[ [url=m/7O1ctZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:jalenka lekker knal kleurtje !! Hij lijkt roze ipv rood ?
Joolien schreef:Anc, vooral je tweede look vind ik mooi. Welke kleur is dst van het palette?
Ik had een gave look 2e kerstdag, maar foto's zinn niet top gelukt. Toch even voor het idee:
[ [url=m/s1Uuwu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gc Cher op m'n lippen en verschillende kleuren fif op m'n ogen. heb met een eyeliner een soort wing gezet maar dan omhoog. En met donkere kleuren aangezet naar binnen toe rn dan steeds lichter.
Jalenka_Kiya schreef:Mondy schreef:jalenka lekker knal kleurtje !! Hij lijkt roze ipv rood ?
Ja klopt, hadden een beetje gelig licht en kreeg het nergens goed op de foto! Hij is helder rood, dit is een voorbeeldfoto, het is de middelste:
[ [url=m/MoPmbo.png]Afbeelding[/url] ]
Kaygee wat een prachtige look! Je wenkbrauwen zijn wel een beetje streng inderdaad maar ik vind dat eigenlijk wel wat hebben. Prachtige makeup, die look met de nepwimpers vond ik ook al zo mooi.
DNT wat een leuke looks, heel verschillende beide. Ik vind de combi met het goud en rood echt kerstig, snap wel wat je bedoeld dat goud soms zo anders uit kan vallen.
Ik verf m'n wenkbrauwen ook regelmatig trouwens, ik vul dan nog wel de gaten een beetje op en teken het staartje, maar soms doe ik dan ook alleen een beetje (gekleurde) wenkbrauwgel.
Ik heb nu een fijn dun potlood van Kiko en gekleurde settinggel van Essence. Wissel af met wenkbrauwpoeder kit van Orfilame, mooi setje vind ik:
[ [url=m/T2XvTP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb alleen bijna geen 'staartje' dus ik kijk ook wel naar pommade of gel dat je met een kwastje kan aanbrengen, vind een potlood of poeder nooit zo strak worden maar ben er nog niet helemaal uit.
Sorry als ik niet op iedereen reageer, ik lees mee op de mobiel (en ben op vakantie) en moet nog wennen dat ik opeens weer actief ben op bokt haha. Maar ik zie zeker al jullie posts en mooie looks!