Laura: Jaaa topperrrr
Welkom Marloes! Ppf lastige situatie! Ik zou idd ook zelf eten meenemen.
En dan nog maar 1 keer per week mee eten oid? Dat scheelt al een hoop. En sporten is idd altijd goed. 
Ik ben ook 1:80 en rond de 75 kilo, dus ik doe met je mee haha.
Mooi lijstje Vera!
Balen van je fiets, ik heb daar altijd zo'n hekel aan.
Mijn dag is dan helemaal verpest als zoiets gebeurd haha
Hier gaat het niet zo lekker...
Heb door tentamens afgelopen week niet zo veel tijd gehad om te sporten (maar 1 x
). Kan helaas geen tijd vrijmaken, moet dit tentamen echt halen want de herkansing is als ik in Zweden zit...
Blijf gewoon hetzelfde eten maar vanochtend gewoon alweer +0,7kg dan normaal. Ik kan echt niet minder eten want heb nu overdag/ 's avonds al gewoon honger... En dan krijg je snapchats van vriendinnen met: 'lekker chips bij het leren', 'woensdag voor tentamen is pizzadag' etc etc. AAAH klaagmomentje.
(volgens mij klaag ik hier alleen maar
Volgende keer weer positief.
)
Mijn lijstje van gister:
Cheetahfan schreef:O: 200g alpro go on, 2 el zonnatura muesli, wat bosbessen, chia zaad en rozijnen
T: gekookt ei, sinaasappel
L: ijsbergsla met 110g gerookte kip, komkommer, tomaat, geitenkaas en balsamico
T: handje doppinda's, clean protein reep
A: ijsbergsla en spinazie, tonijn, appel, ui, augurk, tomaat, komkommer en wat yoghurt slasaus
T: bakje tropisch fruit, khd arme cracker
D: thee, water, chocolademelk van 100 ml amandelmelk en cacaopoeder
Rond de 1700 kcal, 126g khd, 68g vet en 128g eiwit
Planning voor vandaag:
O: 200g alpro go on, 2 el zonnatura muesli, kokossnippers, wat bosbessen en chiazaad
T: appel
L: omelet van 1 ei + 2 eiwit, spinazie en ui op een khd arme boterham
T: clean protein reep
A: kwart krop ijsbergsla, 1 kipfilet, tomaat, komkommer, avocado en wat geitenkaas
T: sinaasappel, miss nog wat skyr
Zit nu op 1400 kcal dus kan nog wat bijpakken als ik honger heb. 95g khd, 51g vet en 116g eiwit