Gelukkig heb ik geen geld om gekke splurges te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Beautycloud en xwiesx ken ik niet, kijk ondertussen niet meer zo veel naar make-up filmpjes dus het gaat allemaal een beetje aan me voorbijTati vind ik ook echt niet leuk, veel te 'poppig' voor mijn smaak.. Zo zie je maar weer dat het zó persoonlijk is
DnT schreef:Mascha... ik kan gewoon echt niet naar haar kijken zonder dat ik tig keer tegen het scherm schreeuw: "Nee!!! Doe het niet!!!"
Er is een apart topic voor de lipstick challenge Elke, linkje: [MWS] Lipstick Challenge #2
Vandaag mijn nieuwe Kiko oogschaduw geprobeerd.
Wat een tegenvaller...
Kleur is super mooi en op je vinger swatcht hij fantastisch, maar met een kwast komt er gewoon geen pigment vanaf.
En met een natte kwast kruimelt hij ontzettend.
Dus helaas geen aanrader
Hanafubuki schreef:Ik ben best wel onder de indruk van de QiBest lipstick
[ [url=m/AUOj8D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tis ook een beetje de meest nude lipstick die ik hebhij is in het echt wat lichter nog dan de foto
Dirndl schreef:Vind het ook erg mooi staan Jans!
Ik kijk ook weinig blogs, maar vind Masha Sedgwick echt ge-wel-dig. Ze is down to earth, edgy en heeft een toffe stijl. Maar weet niet of ze ook blogs in het Engels doet, volgens mij alleen Duits.
En zal ook eens mijn gezicht in dit topic tonen, al durf ik niet zo goed![]()
Zonnig maar chagrijnig zondag gezicht!![]()
Heel simpel: alleen Kiko colour correcting powder, Sephora mascara, felt tip liner van Maybelline en rosy lip van Balea. Heb een warm-achtige kleur met lichtbruine/oranje sproetjes, maar vind de koelere lipkleuren altijd mooier bij m'n zilveren haarpunten.
[ [url=m/tdAzqv.jpg]Afbeelding[/url] ]