phormicola schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind het zo lastig om dat te ondervinden. Ik heb een vrij goed metabolisme maar ik ben een flinke meid (1.85 lang en op dit moment rond de 75 kilo) en ik moet wel iets hebben om op te teren. Ik ben aan het afvallen samen met een huisgenootje en zij kan echt leven op twee appels en een broodje overdag, dan eten we 's avonds een lekkere pasta met groenten, zo mager mogelijk. Als ik dan 's avonds rond een uur of 7/half 8 nog ga sporten merk ik dat ik heel snel uitgeput raak en ook gewoon echt intens duizelig als ik cardio aan het trainen ben. Als ik juist weer te veel eet heb ik ook geen energie. Het is heel dubbel en ik moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vind om de balans te vinden tussen mijn doel bereiken, wat 10 kilo afvallen is, of op een gezonde manier langzaam afvallen. Ik ben ontzettend ongeduldig en al wil ik natuurlijk gezond blijven, ik weet ook hoe makkelijk het is om snel gewicht kwijt te raken. Ik heb absoluut geen eetstoornis hoor, ik gooi het alleen in de groep omdat ik gok dat er meer mensen zijn die af en toe wat moeite hebben. Als ik bezig ben met sporten durf ik niet eens naar een koekje te kijken want dan voel ik me schuldig. Als ik dan een week niet sport vreet ik mezelf weer helemaal vol
Why the f*ck wil je 65kg wegen met jouw lengte?
idd dat is niet gezond (ik ben 1.82 en weeg nu 76 en dat is vrij normaal). en zoals je schrijft over eten, is je eetritme echt wel verstoord (eetstoornis)....