Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:29

phormicola schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vind het zo lastig om dat te ondervinden. Ik heb een vrij goed metabolisme maar ik ben een flinke meid (1.85 lang en op dit moment rond de 75 kilo) en ik moet wel iets hebben om op te teren. Ik ben aan het afvallen samen met een huisgenootje en zij kan echt leven op twee appels en een broodje overdag, dan eten we 's avonds een lekkere pasta met groenten, zo mager mogelijk. Als ik dan 's avonds rond een uur of 7/half 8 nog ga sporten merk ik dat ik heel snel uitgeput raak en ook gewoon echt intens duizelig als ik cardio aan het trainen ben. Als ik juist weer te veel eet heb ik ook geen energie. Het is heel dubbel en ik moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vind om de balans te vinden tussen mijn doel bereiken, wat 10 kilo afvallen is, of op een gezonde manier langzaam afvallen. Ik ben ontzettend ongeduldig en al wil ik natuurlijk gezond blijven, ik weet ook hoe makkelijk het is om snel gewicht kwijt te raken. Ik heb absoluut geen eetstoornis hoor, ik gooi het alleen in de groep omdat ik gok dat er meer mensen zijn die af en toe wat moeite hebben. Als ik bezig ben met sporten durf ik niet eens naar een koekje te kijken want dan voel ik me schuldig. Als ik dan een week niet sport vreet ik mezelf weer helemaal vol

Why the f*ck wil je 65kg wegen met jouw lengte?

idd dat is niet gezond (ik ben 1.82 en weeg nu 76 en dat is vrij normaal). en zoals je schrijft over eten, is je eetritme echt wel verstoord (eetstoornis)....

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:31

Emmaa_ schreef:
Ja, zo'n reactie had ik al verwacht. Ik vind het een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik ben altijd heel slank geweest. Ik heb altijd rond de 60-65 kilo gewogen en ik ben altijd gewoon gezond geweest. Altijd fit, nooit te dun. Het zag er gewoon goed uit. Nu ik ben aangekomen heb ik gigantische striemen over mijn hele lijf gekregen, vooral bij mijn heupen en op mijn dijen, en dat vind ik gewoon verschrikkelijk. Ik snap dat het overkomt als zo'n mutsje die zo dun wilt zijn als alle modellen maar daar gaat het voor mij niet om. Ik hou vast aan dat 65 kilo streefgewicht omdat ik weet hoe ik eruit zag toen ik zo veel woog en dat ik toen heel tevreden was met mijn uiterlijk. Als ik er zo weer uit zie terwijl ik 5 kilo zwaarder ben dan nu zou ik ook tevreden zijn. Gewicht is voor mij een nummer, maar ik wil gewoon weer goed in mijn vel zitten

ja en hoe oud was je toen? 14?
ik woog ook ooit 65 kilo, maar toen was ik veel jonger dan nu haha.... soms moet je het loslaten en accepteren dat je niet meer hetzelfde zal wegen als toen.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:32

Emmaa_ schreef:
Ik zal even een welbekende spiegelfoto maken, die stuur ik dan alleen wel even via de PB. Schaam me niet snel maar een ondergoed-foto op het internet is niet echt mijn ding :P

uitwisselen anders? :)

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 13:31

love_western schreef:
Watermelon schreef:
Welke app dan?? Kom er meerdere tegen

Hij heet Calorie Teller. Bij mij is het de eerste app die ik tegenkom als ik zoek in de appStore. Op het plaatje staan twee voetjes op een weegschaal.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 13:32

Vandaag dag 5 gedaan van level 1 en het ging al zoveel beter als dag 1, echt cool *\o/*

Ehona

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 13:58

Jezusmina, net de shred + 10 min Daily Ab + 10 min Daily Leg workout gedaan. Eén ding weet ik; ik doe dit nooit meer op dezelfde dag. Ik voel mijn billen niet meer en kan ook bijna niet meer typen :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 14:50

Ukkiee schreef:
Jezusmina, net de shred + 10 min Daily Ab + 10 min Daily Leg workout gedaan. Eén ding weet ik; ik doe dit nooit meer op dezelfde dag. Ik voel mijn billen niet meer en kan ook bijna niet meer typen :')

_O- :')

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 14:56

Ik heb vandaag een rustdagje van Jillian en ik haat het :')
Daarom maar 1,5 uur door de bossen gefietst en de abworkout gedaan.
En morgen maar weer lekker workouten met Jillian :D

Die app heb ik ook, is echt superfijn.
CalorieTeller door fatsecret, logo is twee voetjes op een weegschaal.
In het begin moest ik er heel erg aan wennen maar nu kan ik alle producten vinden
en anders kun je zelfs barcodes scannen. Ik weeg alles af en voer dat zo in,
maar als je daar geen zin in hebt staan er ook standaard hoeveelheden.

Haha ukkiee, lekker bezig geweest :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 15:18

Ukkiee schreef:

Typ jij dan met je billen?!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 15:19

Ow heb wel shapeup gevonden. Die is nederlandstalig. Werkt op code scanner enzo

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 15:45

KarinvdM schreef:
Ukkiee schreef:

Typ jij dan met je billen?!?

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA :')

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 15:45

Ukkiee schreef:

Via waar is de 10 min Daily ab te vinden?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:30

Dat is een app als ik het goed heb. Ik heb tenminste zoiets in app vorm :j

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:50

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 17:12

zoo, wat zijn we goed bezig allemaal! Ook met het opletten op wat je eet, netjes!

Ik heb zonet dag 4, level 3 gedaan, maar had wat last van mijn linkerschouder, dus paar oefeningen vervangen door oefeningen uit level 2. Ik merk aan mijn lichaam de laatste dagen/week weinig verandering, bij level 1 ging het hard, maar het stagneert nu. Zijn er meer die dit hebben?
Of wil ik gewoon te snel verandering zien? ;)
Mijn planning is om hierna Ripped te doen en daarna 6w6p!

Heb vooral mijn bovenarmen waar ik wat vet vanaf wil, iemand hier nog tips voor? ( ik snap wel dat je in je hele lichaam af moet vallen en niet op één plek af kunt vallen, maar heb gewoon vette/brede armen)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 17:26

Nee, daar heb je zelf been invloed op, helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:01

Inderdaad, maar je kan wel gericht je armspieren trainen zodat ze strakker worden :)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:03

Ik vind het heel apart dat bij bijna iedereen eerst in het begin veel verandering ziet daarna minder en het bij jij juist andersomis..

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:45

Calimero_ schreef:
Ik vind het heel apart dat bij bijna iedereen eerst in het begin veel verandering ziet daarna minder en het bij jij juist andersomis..

Zie je nu inmiddels wel wat of nog steeds niet?
Lijkt me erg demotiverend. Misschien deze week eens heel gezond eten en kijken of het helpt?
Wij zijn er om je moed in te praten!

Vandaag was mijn laatste dag vh eerste deel 6w6p.
Verder heb ik niets gedaan vandaag..
Ik denk dat ik zometeen nog een buikspier filmpje meedoe, en dan 2 dagen rust..
Ik weet nog niet welk filmpje, hoeft niet perse Jillian te zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:07

Is het morgen trouwens weer voor korte broek? Wil graag bruin worden :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:16

Nou, dat geloof ik niet. Volgens mij wordt het een graad of 13.

Ik zie nog steeds resultaat, niet meer zo groot als eerst, maar in lichaam blijft veranderen.
Inmiddels is er zowel van m'n buik als taile zo'n 11 cm verdwenen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:41

phormicola schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vind het zo lastig om dat te ondervinden. Ik heb een vrij goed metabolisme maar ik ben een flinke meid (1.85 lang en op dit moment rond de 75 kilo) en ik moet wel iets hebben om op te teren. Ik ben aan het afvallen samen met een huisgenootje en zij kan echt leven op twee appels en een broodje overdag, dan eten we 's avonds een lekkere pasta met groenten, zo mager mogelijk. Als ik dan 's avonds rond een uur of 7/half 8 nog ga sporten merk ik dat ik heel snel uitgeput raak en ook gewoon echt intens duizelig als ik cardio aan het trainen ben. Als ik juist weer te veel eet heb ik ook geen energie. Het is heel dubbel en ik moet zeggen dat ik het ook heel moeilijk vind om de balans te vinden tussen mijn doel bereiken, wat 10 kilo afvallen is, of op een gezonde manier langzaam afvallen. Ik ben ontzettend ongeduldig en al wil ik natuurlijk gezond blijven, ik weet ook hoe makkelijk het is om snel gewicht kwijt te raken. Ik heb absoluut geen eetstoornis hoor, ik gooi het alleen in de groep omdat ik gok dat er meer mensen zijn die af en toe wat moeite hebben. Als ik bezig ben met sporten durf ik niet eens naar een koekje te kijken want dan voel ik me schuldig. Als ik dan een week niet sport vreet ik mezelf weer helemaal vol

Why the f*ck wil je 65kg wegen met jouw lengte?

Idd.. Mijn schoonzus is 186 en weegt 65 kilo, ze krijgt regelmatig de vraag of ze anorexia heeft.. Terwijl zij juist alles eet waar ze zin in heeft.

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 20:06

Ziezo, net workout 3 van body revolution voor de eerste keer gedaan, was best zwaar! Ik haat het als ik de workouts nog niet 'all-out' kan doen omdat ik ofwel niet meteen mee ben met de oefening of ze gewoon heel zwaar zijn :P . Veel nieuwe oefeningen gezien wel, gebaseerd op oefeningen uit yoga :) . Hopelijk kan ik deze workout aan het einde van de 2 weken met evenveel overtuiging doen als de vorige...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:13

Ik zit in Oostenrijk maar de shred level 2 en 3 heb ik mee genomen morgen voor het eerst level 3 been hveel benieuwd.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:37

Armario schreef:
Ziezo, net workout 3 van body revolution voor de eerste keer gedaan, was best zwaar! Ik haat het als ik de workouts nog niet 'all-out' kan doen omdat ik ofwel niet meteen mee ben met de oefening of ze gewoon heel zwaar zijn :P . Veel nieuwe oefeningen gezien wel, gebaseerd op oefeningen uit yoga :) . Hopelijk kan ik deze workout aan het einde van de 2 weken met evenveel overtuiging doen als de vorige...

Lekker zijn die hè! }> Daarom had/heb ik zon hekel aan die workout. Vooral die 'push-ups' in krab positie..... Wen er maar aan want in workout 5 krijg je ze met je been omhoog!
Net workout 5 gehad en heb hem helemaal volgehouden (behalve circuit 3 de 2e keer) en heb het gevoel alsof mijn armen ervan af vallen :') Maar het ging al een stuk beter dan de eerste keer!