Greetje63 schreef:Bij een gewone verkoudheid ga ik wel trainen maar pas wel eventueel de tempo's aan. Met koorts ga ik echt niet trainen maar ook zonder koorts maar met een verkoudheid waarbij ik mij algemeen ziek voel (bv als je inderdaad het gevoel hebt dat je hoofd vol snot zit) sla ik over.
Verder wacht ik een onweersbui af tot die overgetrokken is en wacht een stevige hagelbui even af. O ja en bij blessures ga ik natuurlijk niet.
Een clubgenoot gaf mij ooit de tip dat als ik zelf twijfelde of het wel verstandig was om te gaan trainen ik maar beter niet kon gaan. Is best moeilijk om dat op te volgen maar ik denk wel dat er een bron van waarheid achter schuilt. Van een gemiste training zal je op termijn niet ineens veel slechter presteren maar net een keer teveel getraind kan wel fataal zijn.
Dat denk ik ook, dat als je twijfelt omdat je niet lekker bent je beter niet kan gaan. En het niet inhalen is een goede tip
Fetisje, dus eerst allebei dan maar opknappen om daarna weer fris en fruitig verder te rennen