Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:Heeft er hier iemand ervaring met een goede tattoo shop in gelderland ? Het begint toch te kriebelen dat ik nog steeds geen tattoo heb van mijn zoontje,en die wil ik al sinds zijn geboorte erg graag laten zetten,maar wel bij een goede shop,niet zoals laatst bij 1 die zegt goed te zijn en het dan volledig verpest
Joolien schreef:Mioux schreef:Heeft er hier iemand ervaring met een goede tattoo shop in gelderland ? Het begint toch te kriebelen dat ik nog steeds geen tattoo heb van mijn zoontje,en die wil ik al sinds zijn geboorte erg graag laten zetten,maar wel bij een goede shop,niet zoals laatst bij 1 die zegt goed te zijn en het dan volledig verpest
VinceInx in Apeldoorn bij tattoomania. Vincent van dorrestein kun je vinden op fb
Mioux schreef:Joolien schreef:
VinceInx in Apeldoorn bij tattoomania. Vincent van dorrestein kun je vinden op fb
De website als ik Google doet het voor de helft niet,of het ligt aan mijn tablet,heb hem wel opgeschreven morgen eens op de pc kijken
Lon83 schreef:Oeh! Ik heb mail terug van Niko Inko uit Frankrijk! Hij heeft een hele mail gestuurd met wat hij allemaal NIET doet, waaronder geen plaatjes die ik zelf aanleverHelemaal wat ik wil dus, hij is de kunstenaar, dus HIJ moet maar wat bedenken/ ontwerpen
Ik stuur hem een soort van 'portfolio' van mezelf, met mijn 'verhaal', mijn reden waarom ik de tattoo wil, wat ik er graag in zou willen zien, wat ik mooie stijlen vind, etc. Incl. plaatjes zodat hij een beeld heeft. Ook stuur ik hem een foto van zijn canvas, oftewel: mijn rug. Heb namelijk nogal wat moedervlekjes, en weet niet of hij daar rekening mee moet houden in het ontwerp. Wachttijd is ongeveer 3 maanden, maar kan best dat ik m plan in augustus ofzo, hangt af van wanneer ik vakantie kan nemen
Superspannend!!
zijn werk: http://www.pinterest.com/ladressetellem ... niko-inko/
Lon83 schreef:Oeh! Ik heb mail terug van Niko Inko uit Frankrijk! Hij heeft een hele mail gestuurd met wat hij allemaal NIET doet, waaronder geen plaatjes die ik zelf aanleverHelemaal wat ik wil dus, hij is de kunstenaar, dus HIJ moet maar wat bedenken/ ontwerpen
Ik stuur hem een soort van 'portfolio' van mezelf, met mijn 'verhaal', mijn reden waarom ik de tattoo wil, wat ik er graag in zou willen zien, wat ik mooie stijlen vind, etc. Incl. plaatjes zodat hij een beeld heeft. Ook stuur ik hem een foto van zijn canvas, oftewel: mijn rug. Heb namelijk nogal wat moedervlekjes, en weet niet of hij daar rekening mee moet houden in het ontwerp. Wachttijd is ongeveer 3 maanden, maar kan best dat ik m plan in augustus ofzo, hangt af van wanneer ik vakantie kan nemen
Superspannend!!
Superspannend!!