[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:32

Omg, wat is daar de gedachte dan achter? :+

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:11

Ja, ben ook wel benieuwd naar het verhaal daarachter haha! Misschien allereerste diner met zijn tegenwoordige vrouw ofzo? :P

Ik heb vannacht in mijn slaap alle korstjes van de tattoo er af gekrabt.. Werd gisteren al gek van de jeuk maar blijf er dan toch altijd vanaf, maar nu heb ik het dus in mijn slaap gepresteerd.. Het lijkt geen schade te hebben aangericht. Bijwerken is nu week geleden. :) Iemand enig idee waarom je de korstjes er niet af mag halen? mijn huid lijkt niet heel beschadigd, maar handig is anders..

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:32

Als je korstjes of velletjes eraf trekt, verhoog je de kans op het ontstaan van littekenweefsel (omdat je het weer opentrekt) en daar wordt je tattoo niet mooier van.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:36

Voor zover k kan zien is alle huid gewoon dicht, het is niet open? :)

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:43

Het was ook al een week geleden getatoeƫerd toch?
Buitenkant van de huid is na een week meestal wel herstelt, de binnenkant heeft een weekje extra nodig.
Misschien wat vaseline erop om het soepel te houden...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:44

Heeft er hier iemand ervaring met een goede tattoo shop in gelderland ? Het begint toch te kriebelen dat ik nog steeds geen tattoo heb van mijn zoontje,en die wil ik al sinds zijn geboorte erg graag laten zetten,maar wel bij een goede shop,niet zoals laatst bij 1 die zegt goed te zijn en het dan volledig verpest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:15

Mioux schreef:
Heeft er hier iemand ervaring met een goede tattoo shop in gelderland ? Het begint toch te kriebelen dat ik nog steeds geen tattoo heb van mijn zoontje,en die wil ik al sinds zijn geboorte erg graag laten zetten,maar wel bij een goede shop,niet zoals laatst bij 1 die zegt goed te zijn en het dan volledig verpest

VinceInx in Apeldoorn bij tattoomania. Vincent van dorrestein kun je vinden op fb ;)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:24

Ja, Kipzel. Precies een week vandaag. :) Hoop dat hij zich goed houd, ik smeer sowieso Bepanthen. Thanks voor je antwoorden!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:11

Een update over mijn tattoo.

Ik ben naar de HA geweest en heb een zalf voor eczeem mee gekregen.
Dit heeft ze zwelling geholpen maar hij is nog steeds niet mooi.
Ik heb Low Voltage Ink net een mail gestuurd met mijn verhaal en foto's van de tattoo om te horen of ze hier iets mee kunnen. Hun voorbeelden spraken me erg aan en zag dat het eventueel ook mogelijk is om eerst de tattoo een deel weg te laseren en vervolgens een nieuwe te laten zetten.
Ik ben erg benieuwd!

Zo ziet hij er op dit moment uit:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:16

Oef de huid is het er idd niet mee eens. Zonde!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:20

Ben echt heel benieuwd of het nou door het zetten of iets anders komt.
Toen hij hem zette zei hij dat mijn huid juist de kleur heel goed pakte en hij helemaal niet veel hoefde te doen. Volgens hem waren meer details en kleiner ook niet mogelijk op de voet. Stomme beslissing toen dus geweest, ik hoop dat er nog wat aan gedaan kan worden!

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:03

Aii, dat ziet er niet fijn uit nee! Ik hoop voor je dat je snel een oplossing vindt. Maar poeh, een deel weg laseren... Dat is nogal een ingreep he? Schijnt heel wat meer pijn te doen dan het laten zetten...

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:11

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 23:33

Joolien schreef:
Mioux schreef:

VinceInx in Apeldoorn bij tattoomania. Vincent van dorrestein kun je vinden op fb ;)

De website als ik Google doet het voor de helft niet,of het ligt aan mijn tablet,heb hem wel opgeschreven morgen eens op de pc kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:28

Mioux schreef:
Joolien schreef:

De website als ik Google doet het voor de helft niet,of het ligt aan mijn tablet,heb hem wel opgeschreven morgen eens op de pc kijken

Dan kun je denk ik beter even op zijn facebook kijken, daar zie je duidelijker wat zijn werk is, vind de website niet zo duidelijk namelijk.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:30

Nee ik dus ook niet, je kan weinig echt werk zien,alleen paar fototjes... ik zoek even op facebook !

even snel gespiekt,maar hij maakt ook wel prachtige foto's na ! Ook wel een idee,alleen word het dan vaak weer wat groter, en ben maar een klein persoon dus wil t liefst niet iets heel groots.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:45

heb hem inmiddels even een mail gestuurd met wat vraagjes,ben benieuwd!

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:45

Haha, zou hij ook mijn knappe paard op m'n kont kunnen tatoeƫren? ;)

Afbeelding

:')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:47

Vast wel :+

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:26

Oeh! Ik heb mail terug van Niko Inko uit Frankrijk! Hij heeft een hele mail gestuurd met wat hij allemaal NIET doet, waaronder geen plaatjes die ik zelf aanlever :D Helemaal wat ik wil dus, hij is de kunstenaar, dus HIJ moet maar wat bedenken/ ontwerpen :D Ik stuur hem een soort van 'portfolio' van mezelf, met mijn 'verhaal', mijn reden waarom ik de tattoo wil, wat ik er graag in zou willen zien, wat ik mooie stijlen vind, etc. Incl. plaatjes zodat hij een beeld heeft. Ook stuur ik hem een foto van zijn canvas, oftewel: mijn rug. Heb namelijk nogal wat moedervlekjes, en weet niet of hij daar rekening mee moet houden in het ontwerp. Wachttijd is ongeveer 3 maanden, maar kan best dat ik m plan in augustus ofzo, hangt af van wanneer ik vakantie kan nemen :) Superspannend!!

zijn werk: http://www.pinterest.com/ladressetellem ... niko-inko/

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:57

Wat leuk voor je, Lon83! Ben benieuwd naar het eindresultaat... Zijn werk ziet er goed uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:03

Lon83 schreef:
Oeh! Ik heb mail terug van Niko Inko uit Frankrijk! Hij heeft een hele mail gestuurd met wat hij allemaal NIET doet, waaronder geen plaatjes die ik zelf aanlever :D Helemaal wat ik wil dus, hij is de kunstenaar, dus HIJ moet maar wat bedenken/ ontwerpen :D Ik stuur hem een soort van 'portfolio' van mezelf, met mijn 'verhaal', mijn reden waarom ik de tattoo wil, wat ik er graag in zou willen zien, wat ik mooie stijlen vind, etc. Incl. plaatjes zodat hij een beeld heeft. Ook stuur ik hem een foto van zijn canvas, oftewel: mijn rug. Heb namelijk nogal wat moedervlekjes, en weet niet of hij daar rekening mee moet houden in het ontwerp. Wachttijd is ongeveer 3 maanden, maar kan best dat ik m plan in augustus ofzo, hangt af van wanneer ik vakantie kan nemen :) Superspannend!!

Dan mag een artiest nog zo goed zijn, ik bepaal uiteindelijk wat er ong op mijn lijf komt. Zou dit zelf dus nooit doen :P Maar goed dat is maar net wat je wilt natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:07

je ziet toch eerst het ontwerp voor je 'ja' zegt? :p ik snap haar juist! Mijn penpal maakt ook een ontwerp voor mijn tattoo, maar ik bepaal nog altijd of ik er wel of niet mee naar de shop ga! :)

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:39

Lon83 schreef:

Gaaf!! Als je bv iets van je paard wil, mag je dat dan wel aanleveren en dat hij er vervolgens iets van maakt? Of doet hij dat ook niet? En doe je een aanbetaling voordat-ie het ontwerp maakt of niet?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:01

Lon83 schreef:

Wat tof!!