Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Net haren laten knippen, stiekem vind ik t wel errug kort, iemand een idee hoe ik t in model kan brengen? [ [url=m/lGZDhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EBuS0e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lous schreef:LiannePuthzy schreef:Net haren laten knippen, stiekem vind ik t wel errug kort, iemand een idee hoe ik t in model kan brengen? [ [url=m/lGZDhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EBuS0e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het nog vochtig is föhnen met een grote ronde borstel, daarna modelleren met volumepoeder en een beetje gelspray erin.
Killyenn schreef:Als je het gaat laten groeien is dat het perfecte moment om het even niet te verven! Die fase waarin het aan de zijkanten heel zichtbaar is dat het aan het aangroeien is is zo voorbij, je moet er alleen even doorheen want in het begin staat het inderdaad vooral een beetje opzijJe haar lijkt best lang aan de bovenkant, misschien kun je het in een ander kapsel proberen dat het aan beide kant opzij valt waardoor het over de aangroei heen valt? Ik deed ook wel eens in vlechten aan de zij- en bovenkant waarmee je wat volume creëert waardoor de korte stukken minder uitsteken.
Maris schreef:Weet iemand een goede volume shampoo ( liefst zonder teveel troep erin ) ? Ik heb mijn jaren de afgelopen jaren gewassen met haarzeep, super voor het volume, maar omdat we hier hard water hebben krijg ik de zeep er niet voldoende uitgewassen met als gevolg wat vettig haar.