L'Ecole Des Femmes ziet er trouwens ook als een van de weinigen goed uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Ja sorry helemaal niet gereageerd maar prachtige foto's Anthea!! Mooie meid ben je!!
Ik had gisteren iets raars! Ik wilde die blauwe eyeliner van NYX bij de douglas halen dus ik had 'm op m'n hand geswatched en afgerekend. Moest nog naar de V&D om iets terug te brengen, stond daar in de rij (echt 25 minuten bij de klantenservice, maar dat terzijde) en ik zit ongemerkt aan m'n hand te krabben. Op een gegeven moment kijk ik, is m'n hand rond die swatch helemaal KNALROOD en dik aan het worden. Dus ik snel naar het toilet om die swatch eraf te halen, onder de lijn van de swatch was het helemaal vuurrood!
Liner dus teruggebracht bij de Douglas, mevrouw had het nog nooit eerder gezien en ik heb zelf nog nooit zo'n heftige reactie gehad op een cosmeticaproduct.
Heb als troost mezelf deze cadeau gedaan:
[ Afbeelding ]
Ik had 's avonds met douchen nog steeds een rode streep op m'n hand.Maar ben wel heel blij met m'n MAC atlantic blue. Had 'm online nergens meer gezien maar ze hadden 'm gewoon liggen bij de MAC counter.
Anthea schreef:Zelfde probleem hier Deijs.
Ok ik had laatst via Sephora een deluxe sample gekregen van Clinique custom repair serum of whatever, dus ik smeer dat op mijn gezicht en heel mijn gezicht stinkt nu naar Hema rookworst. Serieus.![]()
De reviews zijn echt heel goed dus ik hoop dat ik niet voor niks naar worst stink.
Anthea schreef:Zelfde probleem hier Deijs.
Ok ik had laatst via Sephora een deluxe sample gekregen van Clinique custom repair serum of whatever, dus ik smeer dat op mijn gezicht en heel mijn gezicht stinkt nu naar Hema rookworst. Serieus.![]()
De reviews zijn echt heel goed dus ik hoop dat ik niet voor niks naar worst stink.