Wij koken vaak (samen) apart van elkaar. Hij eet anders dan ik (staat bijvoorbeeld absoluut niet stil bij hoeveel kcal iets betreft) en ook meer groenten. Dat blijft bij mij toch problematisch.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Godsamme de weegschaal gaf vanochtend gewoon +2,5 aan tov vorig week... Ik wil dan eigenlijk de weegschaal van het balkon gooien![]()
Maar toch goed denk ik om vrijdag er op te gaan staan.... toch even doorgaan... want kreeg gisteren wel van een collega; "je bent echt afgevallen of niet"
Nou nee.... eigenlijk niet meer echt....
Yonker schreef:Ja dat zal het zijn![]()
Het is wel oprecht frustrerend want heb echt goed gegeten... 2x gesport.. en dan alsnog dit. Vanavond maar weer gewoon sporten en doorgaan...
MuSLi schreef:Ik denk dat het universum mijn weegschaal gesaboteerd heeft. Hoe netter ik me hou aan alles (eten, bewegen, sporten) hoe meer er lijkt bij te komen...ik was vanochtend 800gram zwaarder dan gisteren volgens mijn weegschaal.
Freaking frustrerend, want ik heb echt het idee dat het juist supergoed gaat. Snap niet waar dit vandaan komt. Beter maar gewoon even wegblijven bij dat ding en focussen op het feit dat het goed gaat... Dat is uiteindelijk veel belangrijker, maar pfff
MuSLi schreef:Rationeel weet ik het ook allemaal @Yonker. Maar dat gevoel zegt soms toch andere dingen.
Zal in de loop van volgende week nog eens kijken inderdaad. Voor nu is het vooral fijn dat het lukt.
Goed dat je vanavond wel gaat sporten! Alle beweging helpt natuurlijk.
Soms is het ook prima om ook eens een keertje over te slaan als je vermoeid bent
Ik ga vanavond ook nog een uurtje sporten in de garage - bokszaktraining.
Gisteren samen met mijn man en zoon 4km hardgelopen.
En dinsdagavond met een vriendin een ronde van ruim 40km op de racefiets gedaan.
Aan de beweging ligt het in ieder geval zeker niet