Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je moet het natuurlijk wel vol kunnen houden mama3!
)Mama3 schreef:Dat ziet er lekker uit, ga ik ook eens proberen. Ik ben een ramp met koken en bakken, maar al die gezonde dingen lijken mij zo heerlijk en weer eens iets anders dan de standaard dingen. Gelukkig heb ik vaak hulp van mijn man (chefkok) al vindt hij al dat gezonde onzin en smaakloos en heeft dan allerlei tips om het lekkerder (en veel ongezonder) te maken
En met de auto naar het werk doe ik ook, half uur fietsen doe ik alleen bij echt mooi weer (2x gedaan dus dit jaar)
Verder is alles hier in 10 min te fietsen en fietsen we alles
mijn vader is ook chefkok (geweest) en nadat we het er lang over gehad hebben probeert hij er wel echt op te letten dat hij de maaltijden over het algemeen wat magerder probeert te maken. Het enige wat soms nog erg lastig is is dat hij graag kookt in veel olie en boter, en laten dat nou net flinke kcalbommetjes zijn. 
Volgens mij viel het uiteindelijk best mee, heb het nu in MFP maar een beetje globaal ingevuld.
(283)

)
Dus zorg dat je gezonde alternatieven in huis hebt! Fruit, snackgroenten (komkommer, paprika, tomaat snijden met philadelphia of hummus als dip), zelf iets bakken, 'gezonde' tussendoortjes kopen? Handje noten, gezonde mueslireep/notenreep, zakjes knijpfruit/fruitmoes etc. Als je dat al 'te gezond' of niet lekker vindt eventueel ontbijtkoek zonder suiker? Snack a jack/rijstwafel, droge crackers? Niet ideaal maar altijd beter dan chocolade/chips 
Hopelijk kom je snel een beetje terug in je ritme.

:
nu al zin in!
(lang leve werken met meer jonge meiden die een normaal gewicht hebben en een realistische kijk op eten, in plaats van al die vrouwen van middelbare leeftijd die denken dat het niet uit maakt wat ze eten en dat ze toch wel aankomen ongeacht wat ze eten, zoals op mijn vorige werk
)

Dus hoop echt dat de meting volgende week maandag weer positief is
)
).
Werk waar ik eigenlijk veel te goed voor ben
Maar de mensen zijn er wel heel erg leuk. Nouja, de meesten dan...
Maar ze zijn allemaal behulpzaam enzo.
jaimy10 schreef:Fijn Linoleum! Sportschool moet echt goed voelen vind ik altijd.. Hou je het het langste vol en vooral leuk!
Janine wat goed nieuws top!!
Nou hier gaat t weer prima, 3de dag dus mag nog niet oordelen maar is al weer wat vocht vanaf..Dus hoop echt dat de meting volgende week maandag weer positief is

keek ff terug in mn eigen metingen en klopt idd, had t gevoel dat er niet zoveel gebeurd was maar viel dus best mee. Vetpercentage ook goed gedaald. En kreeg compliment van medesportster dat ze goed kon zien dat ik gespierder en slanker werd, dus mijn dag is goed