Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 12:54

ik ben qua makeup ook niet een fan van mascha, zelfs na haar visagie opleiding is t nog niet echt iets waar ik happy van word haha.t lijkt soms niet helemaal af ofzo.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 12:58

Ik heb het filmpje trouwens direct weg geklikt. Die 2 stralen samen echt niks uit. Denk ook niet dat mannen er naar gaan kijken

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 12:59

elkee schreef:
Ik heb het filmpje trouwens direct weg geklikt. Die 2 stralen samen echt niks uit. Denk ook niet dat mannen er naar gaan kijken

Vrouwen ook niet denk ik, ik heb 30 seconden gekeken met wat gescroll tussendoor, die 2 stralen idd niets uit maar daarnaast zijn beide ook geen voorbeeld :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:05

Gianti schreef:
ik heb besloten toch wat meer de visagie van de shoots te doen.. nu ben ik me even aan verdiepen wat handige foundations zijn om aan te schaffen en concealers voor meerdere huidskleuren :) iemand tips? hoeft dus niet lang te blijven zitten :)

Zou vooral voor verschillende types gaan:
- een dewy foundation voor droge huid enz

Zou wel voor een kwaliteitsvolle gaan, want je ziet toch echt het verschil op foto

Concealer: die van make up forever misschien is leuk en ze hebben veel kleuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:06

Ik vind Mascha een goede zakenvrouw en ze heeft zeker wel bepaalde onderwerpen aangesneden die interessant zijn. Ik vind de manier waarop ze haar make-up doet gewoon echt niet mooi, en ze lijkt me als persoon niet echt mijn type waardoor ik het moeilijk vind om naar haar filmpjes te kijken. Zelfde geldt overigens voor VeraCamilla, Teske (al wordt die iets 'beter' de laatste tijd) en Serena. Vind eigenlijk alleen Amerikaanse beautybloggers echt vet en dan ga ik toch op zoek naar het iets 'stoerdere' en het minder poppige. Ik vind heyclaire bijvoorbeeld heel leuk.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:09

ik vind tati geweldig, nederlandse bloggers doen mij niks of het is één en al spon.
Tari investeert tenminste en je krijgt eerlijke review!
Door haar ben ik wel verliefd op de la prairi foundation :$ :$ :$ <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:10

Mascha... ik kan gewoon echt niet naar haar kijken zonder dat ik tig keer tegen het scherm schreeuw: "Nee!!! Doe het niet!!!"

Er is een apart topic voor de lipstick challenge Elke, linkje: [MWS] Lipstick Challenge #2

Vandaag mijn nieuwe Kiko oogschaduw geprobeerd.
Wat een tegenvaller...

Kleur is super mooi en op je vinger swatcht hij fantastisch, maar met een kwast komt er gewoon geen pigment vanaf.
En met een natte kwast kruimelt hij ontzettend.
Dus helaas geen aanrader -O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:10

Emmaa_ schreef:
Ik vind Mascha een goede zakenvrouw en ze heeft zeker wel bepaalde onderwerpen aangesneden die interessant zijn. Ik vind de manier waarop ze haar make-up doet gewoon echt niet mooi, en ze lijkt me als persoon niet echt mijn type waardoor ik het moeilijk vind om naar haar filmpjes te kijken. Zelfde geldt overigens voor VeraCamilla, Teske (al wordt die iets 'beter' de laatste tijd) en Serena. Vind eigenlijk alleen Amerikaanse beautybloggers echt vet en dan ga ik toch op zoek naar het iets 'stoerdere' en het minder poppige. Ik vind heyclaire bijvoorbeeld heel leuk.

Dit dus :P Vind Beautycloud & xwiesx dan wel heel erg leuk!

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:15

Beautycloud en xwiesx ken ik niet, kijk ondertussen niet meer zo veel naar make-up filmpjes dus het gaat allemaal een beetje aan me voorbij :)) Tati vind ik ook echt niet leuk, veel te 'poppig' voor mijn smaak.. Zo zie je maar weer dat het zó persoonlijk is

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:20

Ik vind Mascha idd nog steeds barslecht na haar visagiecursus, en samen met VeraCamilla vind ik hun kledingstijl ook echt om te janken. Past totaal niet bij hun figuur 9 van de 10 keer, en bij Vera heb ik het idee dat het prijskaartje belangrijker is dan hoe het eruit ziet. Teske vind ik echt annoying en Serena vind ik wel tof om te volgen. Qua make-up vind ik idd xWiesx en BeautyCloud het meest inspirerend van alle Nederlandse beautybloggers. En natuurlijk NikkieTutorials.

Qua buitenlandse beautybloggers/-vloggers ben ik fan van Jeffree Star, Kristen Leanne, JKissa, Miss Fame, Linda Hallberg, Jaclyn Hill en Claire Marshall.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 01-05-16 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:21

Zo ja, de kleding van zowel VeraCamilla als Mascha vind ik soms echt om te janken. Zie soms hele mooie outfits voorbij komen op Instagram (van Mascha dan, niet van Vera) en dan blijkt dat er een stylist achter zit :))

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:23

Ik denk dat Nederlandse bloggers eigenlijk alleen interessant zijn voor de wat jongere of echt onervaren volgers. Qua make-up posten ze vrij vaak over haalbare, betaalbare merken. En de looks zijn over het algemeen niet zo spannend :P.
Maar daar houdt het dan ook wel bij op..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:31

Emmaa_ schreef:
Beautycloud en xwiesx ken ik niet, kijk ondertussen niet meer zo veel naar make-up filmpjes dus het gaat allemaal een beetje aan me voorbij :)) Tati vind ik ook echt niet leuk, veel te 'poppig' voor mijn smaak.. Zo zie je maar weer dat het zó persoonlijk is

Ik kijk het vooral voor de reviews, namaken van een look lukt mij nooit :')

Ik vond die rainbow highlighter wel goed gelukt bij j star gisteren haha

Verder vind ik nikki dan weer achteruit aan het gaan, die snapchat looks doen mij niks en iedereen weet ondertussen hoe je een beautyblender moet kuisen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 13:37

Elke wil je een filmpje maken over 50s make up? :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:03

DnT schreef:
Wat een tegenvaller...

Kleur is super mooi en op je vinger swatcht hij fantastisch, maar met een kwast komt er gewoon geen pigment vanaf.

Met je vinger aanbrengen misschien de oplossing dan?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:07

DnT schreef:
Mascha... ik kan gewoon echt niet naar haar kijken zonder dat ik tig keer tegen het scherm schreeuw: "Nee!!! Doe het niet!!!"

Er is een apart topic voor de lipstick challenge Elke, linkje: [MWS] Lipstick Challenge #2

Wat een tegenvaller...

welke kleur heb je? spons applicator werkt fijn met kiko oogschaduw en evt nat maken en dan zijn ze wauw <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:10

Ow wow, ze is hier niet geliefd dus haha. Ik kijk niet veel naar beautyblogs, maar als ik kijk vind ik die van haar niet vervelend. Ze heeft niet echt make-up op waarvan ik denk wow, maar ook niet ontzettend grote missers. Blijkbaar denken veel anderen daar ook zo over, want ze is echt super populair en verdiend er ook lekker aan ondertussen.

Nikkie vind ik het leukste qua blogs om naar te kijken, maar haar make-up vind ik vaak te heftig om voor mezelf uit te proberen en te dragen. Maar het is wel heel leuk om naar te kijken.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:18

Ik vind haar dus wel gigantische missers hebben... maar haar publiek is gewoon heel jong, en hen maakt het niet zoveel uit.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:22

Drunksheep schreef:
Ik vind haar dus wel gigantische missers hebben... maar haar publiek is gewoon heel jong, en hen maakt het niet zoveel uit.

mee eens, ik denk dat ze geluk heeft dat ze zo een jonge minions heeft want:
- sponacademy b was een ramp -O-
- geeft toe niks met make-up te hebben (dat is dan wel weer eerlijk).
- vaak onvriendelijk
- inhoud trekt op niks

Ik wil wel haar geheim weten :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:22

ach als ik de gemiddelde meid op straat vergelijk met haar.. dan vallen de missers idd mee _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:28

Ik vind tati tot nu toe de leukste, en kijk eigenlijk nooit naar nederlandse youtubers.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:54

Het geheim van masha is dat ze een van de eerste grote beauty bloggers was, toen zij ermee bezig was waren er half zoveel niet als nu.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 15:47

Emmaa_ schreef:

Claire is amazing ja! En vind haar filmpjes vaak heel creatief in elkaar gezet, wat bij bij ook al pluspunten scoort :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 16:01

Haha ik ben benieuwd naar jullie mening zodra ik echt ga beginnen (poging uiteraard). Doel is gewoon om mensen die niet dichtbij wonen ook te kunnen helpen, niet om bekend of groots te worden.

Ik kijk ook geen Nederlandse dames. Ik vind ze allemaal hetzelfde klinken en het buitenland loopt qua skills en producten gewoon voor.
Ik ga die Clair eens kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 16:05

Ik vind haar vooral leuk omdat je van haar niet zo zou denken dat ze een beautyblogger is ofzo. Ze heeft super veel tattoos en haar kat is heel erg leuk :D