Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:ik heb besloten toch wat meer de visagie van de shoots te doen.. nu ben ik me even aan verdiepen wat handige foundations zijn om aan te schaffen en concealers voor meerdere huidskleureniemand tips? hoeft dus niet lang te blijven zitten
Emmaa_ schreef:Ik vind Mascha een goede zakenvrouw en ze heeft zeker wel bepaalde onderwerpen aangesneden die interessant zijn. Ik vind de manier waarop ze haar make-up doet gewoon echt niet mooi, en ze lijkt me als persoon niet echt mijn type waardoor ik het moeilijk vind om naar haar filmpjes te kijken. Zelfde geldt overigens voor VeraCamilla, Teske (al wordt die iets 'beter' de laatste tijd) en Serena. Vind eigenlijk alleen Amerikaanse beautybloggers echt vet en dan ga ik toch op zoek naar het iets 'stoerdere' en het minder poppige. Ik vind heyclaire bijvoorbeeld heel leuk.
Emmaa_ schreef:Beautycloud en xwiesx ken ik niet, kijk ondertussen niet meer zo veel naar make-up filmpjes dus het gaat allemaal een beetje aan me voorbijTati vind ik ook echt niet leuk, veel te 'poppig' voor mijn smaak.. Zo zie je maar weer dat het zó persoonlijk is
DnT schreef:Vandaag mijn nieuwe Kiko oogschaduw geprobeerd.
Wat een tegenvaller...
Kleur is super mooi en op je vinger swatcht hij fantastisch, maar met een kwast komt er gewoon geen pigment vanaf.
En met een natte kwast kruimelt hij ontzettend.
Dus helaas geen aanrader
DnT schreef:Mascha... ik kan gewoon echt niet naar haar kijken zonder dat ik tig keer tegen het scherm schreeuw: "Nee!!! Doe het niet!!!"
Er is een apart topic voor de lipstick challenge Elke, linkje: [MWS] Lipstick Challenge #2
Vandaag mijn nieuwe Kiko oogschaduw geprobeerd.
Wat een tegenvaller...
Kleur is super mooi en op je vinger swatcht hij fantastisch, maar met een kwast komt er gewoon geen pigment vanaf.
En met een natte kwast kruimelt hij ontzettend.
Dus helaas geen aanrader
Drunksheep schreef:Ik vind haar dus wel gigantische missers hebben... maar haar publiek is gewoon heel jong, en hen maakt het niet zoveel uit.
Emmaa_ schreef:Ik vind Mascha een goede zakenvrouw en ze heeft zeker wel bepaalde onderwerpen aangesneden die interessant zijn. Ik vind de manier waarop ze haar make-up doet gewoon echt niet mooi, en ze lijkt me als persoon niet echt mijn type waardoor ik het moeilijk vind om naar haar filmpjes te kijken. Zelfde geldt overigens voor VeraCamilla, Teske (al wordt die iets 'beter' de laatste tijd) en Serena. Vind eigenlijk alleen Amerikaanse beautybloggers echt vet en dan ga ik toch op zoek naar het iets 'stoerdere' en het minder poppige. Ik vind heyclaire bijvoorbeeld heel leuk.