Was eerst heel enthousiast over de Naked, maar na alle foto's en swatches via instagram is het echte hebben er wel vanaf. Vind hem toch niet zo geweldig.
Die electric vind ik dan wel weer heel gaaf en zou ik graag willen hebben, maar ik weet ook dat ik die echt bijna niet zou gebruiken. Maar het doosje is zo mooi Die blauwe is volgens mij mat met zilveren glitters erin.
Die Electric is gaaf! Ik ben nog niet echt een kleuren gebruiker, maar vind het zo gaaf! Naked Smokey twijfel ik ook over.. Vrij donker en niet spannend.
Wat vinden jullie van Champagne Pop van BeccaCosmetics met Jaclyn Hill? Heb het gevoel dat hij lijkt op Nars Albatross, iets minder goud. Vind Moonstone persoonlijk mooier.
Leverage
Geplaatst: 16-07-15 19:44
Vind Champagne Pop niet zo bijzonder. Beetje a la Moonstone inderdaad maar een stuk minder opvallend imo.
heb geen ervaring met 'vloeibaar' contouren dus kan je niet adviseren dnt: via fb via een groep waar ik al erg lang inzit en dus vertrouwen in had.. diegene is er ook uitgeknikkerd omdat er geen regeling kwam
Ik heb ook geen ervaring met vloeibaar contouren, ben net een beetje gewend aan mijn bronzer Maar hij is voor nu niet donker genoeg, dus wil een andere gaan proberen om wat meer een echte contour te krijgen ipv alleen een wat warmere tint.
Ik heb hele donkere kringen onder mijn ogen en nu wil ik een corrector proberen. Iemand ervaring met de Bobbi Brown corrector of aanraders voor andere correctors?
Ik vind bronzer ook lastig voor echt shapen, daarvoor gebruik ik nu face contour cream van & other stories. Die vind ik echt heel fijn, super makkelijk te blenden (gelukkig).
Had hem net gevonden Niet helemaal mijn ding, maar zitten wel een paar mooie oogschaduw kleuren tussen.
Nadine
Geplaatst: 21-07-15 15:19
Ik reageer niet zo vaak, maar kruip uit mijn meeleeshoekje. Ik ben net terug van twee weken vakantie in frankrijk waarvan 2 dagen in Parijs en ben even langs de sephora gegaan. Ik heb een aantal dingen gekocht! Naked 1 palette, naked flushed streaked palette en 2 lippenstiften van UD: turn on en 69. De lipsticks vind ik echt super, ben er echt blij mee! Verder ook een tube too faced shadow insurance. Het urban electric palette van urban decay heb ik ook over staan twijfelen, vond hem erg mooi.. Maar weet niet wanneer ik het zou durven dragen Daarom mijn vraag, hoe maak je hier mooie ooglooks mee om het iets draagbaarder te maken?
Wat zijn de Mac disco's mooi, zag het ook al bij vera inderdaad
adecuada
Geplaatst: 21-07-15 15:20
Ik gebruik corrector van Bobbi Brown (light bisque) werkt fantastisch tegen donkere kringen! Ik vind het alleen wel jammer dat het potje vrij snel op gaat.. (but still totally worth it, ik moet nu bijna mijn 4e potje kopen!)
Anoniem
Geplaatst: 21-07-15 15:21
Naked 1 is nog steeds mijn favoriet Heb al 1 schaduw op, een bijna en bij een aantal anderen komt de pan toch wel echt in zicht...
Dat klinkt goed adecuada Denk dat ik hem toch maar ga proberen.