[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:48

Hij lijkt een hele dikke kont te hebben :+

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:49

Mijn edelhert tattoo staat nu een week en sinds gister is hij aan het vervellen en jeukt het onwijs. Hopelijk zijn snel alle velletjes eraf.

Mooi gezette tattoos komen er voorbij.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:11

Uit het zwart haal ik duidelijk een raaf/kraai, de witte vogel doet me meer aan een duif denken.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:26

Nessa schreef:
ah leuk astra! wat moet er gecoverd worden?

Een oude tattoo uit 1992. Is 3 maal gelaserd, en nu wil ik er graag iets moois van Mandy overheen :)

Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:26

Wat was het ooit?

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:30

Afbeelding

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:35

Pearl Jam! <3 <3

Maar ik snap dat je die wel wil laten coveren. :j

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:48

Ja joh, na zoveel jaar was het echt niet mooi meer. Ben zo benieuwd hoe het straks gaat worden!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:50

Wat laat je ervan maken?

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 22:50

Als het goed is wordt het een bloesemtak met vlinder erbij. :)

Ik was eigenlijk van plan om voor alleen een vlinder te gaan, maar dan zou het wel een heel grote vlinder worden zei Mandy. Daarom dus een bloesemtak erbij.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 23:06

Klinkt goed iig. ;)

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 00:17

Ik heb een aantal ervaringen gelezen over the ink society.. Niet klantvriendelijk, maar wel kwaliteit.. (heb ik dit goed onthouden? Net 20 pagina's gelezen :P :') )
Zijn ze daar nu echt zo onklantvriendelijk dat je daar niet wil zitten? of valt dat eigenlijk wel mee?

Nu wil ik dus een boom, met een tekst erin verwerkt op mijn rug tussen mijn schouderbladen.
Alex heeft een aantal mooie ontwerpen in zijn portfolio staan waarvan ik zeker denk dat hij het bij mij goed kan gaan doen, maar ik zie geen teksten.. Weet iemand of hij dat ook strak kan? (Neem aan van wel, maar kan geen voorbeelden ervan vinden op Facebook of de site)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 09:40

Ik ben afgelopen woe bij alex geweest. En heb bij haar ;) een tekst laten zetten ik vind het echt onwijs strak. Klantonvriendelijk vind ik wel mee vallen. Foto staat paar pagina's terug

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:20

Hallo medebokkers,

Ik wil heel graag een watercolour tattoo en ben nu op Amanda of Shennaki uitgekomen. Kwa afstand maakt beide nu niet uit ,studeer in Eindhoven en vertoef vaak in Tilburg. Wachttijden maakt ook niet uit heb engelen geduld O:) Ik wil wel mede inspraak hebben bij het ontwerpen.Dus als jullie zouden moeten kiezen wie van de twee zouden jullie kiezen ? Ik heb al een beetje een ontwerp die waarschijnlijk wel wat groter uitgaat vallen namelijk een draak met een bloem op mijn rug.

Als jullie ideen hebben voor andere artiesten hoor ik het ook graag.

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:37

testebeest schreef:
Ik ben afgelopen woe bij alex geweest. En heb bij haar ;) een tekst laten zetten ik vind het echt onwijs strak. Klantonvriendelijk vind ik wel mee vallen. Foto staat paar pagina's terug

Oh daar heb ik overheen gelezen op de site :')
Oja die is inderdaad gaaf!

Hmmm nu ga ik nog meer twijfelen over welke shop haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:43

speedfiets_2 schreef:
Hallo medebokkers,

Ik wil heel graag een watercolour tattoo en ben nu op Amanda of Shennaki uitgekomen. Kwa afstand maakt beide nu niet uit ,studeer in Eindhoven en vertoef vaak in Tilburg. Wachttijden maakt ook niet uit heb engelen geduld O:) Ik wil wel mede inspraak hebben bij het ontwerpen.Dus als jullie zouden moeten kiezen wie van de twee zouden jullie kiezen ? Ik heb al een beetje een ontwerp die waarschijnlijk wel wat groter uitgaat vallen namelijk een draak met een bloem op mijn rug.

Amanda. Bij shennaki zie je het ontwerp meestal pas als je hem daadwerkelijk laat zetten (dan kan ie uiteraard nog veranderd worden maar wel last minute). Bij Amanda heb je eerst een afspraak voor het ontwerp en daarna maak je pas een afspraak voor het zetten.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:50

Bizzybijtje schreef:
speedfiets_2 schreef:
Hallo medebokkers,

Amanda. Bij shennaki zie je het ontwerp meestal pas als je hem daadwerkelijk laat zetten (dan kan ie uiteraard nog veranderd worden maar wel last minute). Bij Amanda heb je eerst een afspraak voor het ontwerp en daarna maak je pas een afspraak voor het zetten.

Dan gaat het Amanda worden! Ik hou niet van last minute aanpassingen. Niet in dit geval

Dankjewel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:18

Graag gedaan!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:37

Afbeelding

Mijn enigste tatoeage, gezet bij Magda in surhuisterveen

Leuk topic, mag graag tattoo's kijken :))

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:49

speedfiets_2 schreef:
Hallo medebokkers,

Ik heb van beide een tattoo en de stijl is, hoewel watercolour, echt heel anders. Shennaki maakt meer grafische platen en Amanda (veel) lieflijker, vrouwelijker en vloeiender. Wat stijl betreft vind ik Shennaki op het moment heel gaaf, maar dat is puur omdat ik dat grafische heel gaaf vind. Wat sfeer en klantvriendelijkheid betreft, is Amanda mij veel beter bevallen. Ik schat in dat je met haar beter kunt sparren over je eigen ideeën en ontwerp. Shenna is wat kort van stof en volgens mij zie je haar ontwerp pas als ze hem gaat zetten. Ik heb dat traject met Amanda via de mail gedaan en we zijn op 100% iets anders uit gekomen dan waar we me begonnen. Dat was bij Shenna niet mogelijk geweest (denk ik).

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:35

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:16

Dan vind je nouvellerita op Instagram ook helemaal geweldig denk ik, UhNee.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:11

Afbeelding

Vind deze heel erg mooi! Voor een paardentattoo :))

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:15

oh die is zeker mooi! :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:25

Hele sterke tattoo! Welke artiest heeft 'm gezet? :)