Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
testebeest schreef:Ik ben afgelopen woe bij alex geweest. En heb bij haareen tekst laten zetten ik vind het echt onwijs strak. Klantonvriendelijk vind ik wel mee vallen. Foto staat paar pagina's terug
speedfiets_2 schreef:Hallo medebokkers,
Ik wil heel graag een watercolour tattoo en ben nu op Amanda of Shennaki uitgekomen. Kwa afstand maakt beide nu niet uit ,studeer in Eindhoven en vertoef vaak in Tilburg. Wachttijden maakt ook niet uit heb engelen geduldIk wil wel mede inspraak hebben bij het ontwerpen.Dus als jullie zouden moeten kiezen wie van de twee zouden jullie kiezen ? Ik heb al een beetje een ontwerp die waarschijnlijk wel wat groter uitgaat vallen namelijk een draak met een bloem op mijn rug.
Als jullie ideen hebben voor andere artiesten hoor ik het ook graag.
Bizzybijtje schreef:speedfiets_2 schreef:Hallo medebokkers,
Ik wil heel graag een watercolour tattoo en ben nu op Amanda of Shennaki uitgekomen. Kwa afstand maakt beide nu niet uit ,studeer in Eindhoven en vertoef vaak in Tilburg. Wachttijden maakt ook niet uit heb engelen geduldIk wil wel mede inspraak hebben bij het ontwerpen.Dus als jullie zouden moeten kiezen wie van de twee zouden jullie kiezen ? Ik heb al een beetje een ontwerp die waarschijnlijk wel wat groter uitgaat vallen namelijk een draak met een bloem op mijn rug.
Amanda. Bij shennaki zie je het ontwerp meestal pas als je hem daadwerkelijk laat zetten (dan kan ie uiteraard nog veranderd worden maar wel last minute). Bij Amanda heb je eerst een afspraak voor het ontwerp en daarna maak je pas een afspraak voor het zetten.
speedfiets_2 schreef:Hallo medebokkers,