Als er bij mij 1 nagel beschadigd is dan moet de rest er ook af of inderdaad repareren. Ik gebruik van die remover in potjes met een sponsje dus knoeien en andere nagels beschadigen hoort tot het verleden.
Is het ook juist niet zo dat nagels van een nagelbijter sterker zijn door de tikjes die de nagel steeds krijgt? Meen eens zoiets gelezen te hebben. Misschien toch maar eens beginnen dan Heb nu een dagje geen gellak op en mennnn ik weet weer waarom ik dat altijd gebruik! Nagels zijn ook vlijmscherp nu.. Vanavond gelijk weer even doen
Nee, nagels van bijters zijn er vaak echt slecht aan toe. Als je echt sterkere nagels wilt moet je ze gewoon goed verzorgen. Als je van jezelf al geen sterke nagels hebt zul je die ook nooit krijgen helaas.
Ik heb van mezelf al zwakke nagels, maar dat is er na bijten niet beter op geworden. Met veel smeren, goed vijlen wordt het wel beter maar perfect zullen ze nooit worden, ze zijn vrij dun, vettig en buigzaam. Niet ideaal dus...
Anoniem
Geplaatst: 07-07-14 09:59
Ik heb oersterke nagels en heb nooit gebeten, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Maar ik kan me niet voorstellen dat je sterke nagels krijgt van bijten...
Veel smeren is goed, maar nagelverharder is weer heel slecht. Tenminste, als je de variant hebt waar nog formaldehyde in zit. Dat droogt je nagels namelijk alleen maar uit en daar worden ze juist slechter van.
Er is mij weleens verteld dat je je nagellak in de koelkast moet bewaren, dan blijftde nagellak langer houdbaar. Is dit eigenlijk waar? De koelkast begint aardig vol te raken!
Nee, juist niet. In de koelkast is het te koud, dan wordt je lak juist dik en stroperig.
Wel zou ik het op een koele, donkere plek bewaren. De nagelrekken die je vaak ziet zijn erg gaaf, maar als je lak zo lang in het zonlicht staat, kan het verkleuren.
joeluna
Geplaatst: 07-07-14 16:42
Serieus?!?! *Rent snel naar de koelkast om de lakjes eruit te halen*
Koelkasten worden steeds kouder afgesteld en de grote temperatuur verschillen in en uit de koelkast zijn niet goed voor je lak. Je kunt ze beter op een normale, koele en donkere plek bewaren.
De kou maakt je lak dikker, als je ze er weer uit haalt en ze op kamertemperatuur komen, zijn ze vaak wel weer gewoon vloeibaar, maar het helpt geen ene moer om je lak langer goed te houden.
Pff wat een weer zeg. Heb mijn nagels maar oranje gelakt voor vanavond. Zal hier komende tijd weer wat actiever worden gezien ik mn nagels vaker kan lakken, zit voor 2 maanden maar 1 dag op stage om even een goed begin voor mijn scriptie te maken.
Ik heb echt een verkrachte Pink Blink op mn nagels zitten, het ziet er niet uit . Heb echt al veel opmerkingen gehad of ik ziek ben, omdat ze het niet gewend zijn van me
Echt... Voetbal, feestjes, feestweken die weer zijn begonnen, verjaardagen, werk... Hakt er nu wel een beetje in
Ik ben geen voetbalfan, maar het is een goed excuus om eens een rare kleur te dragen, dus toe maar. Orange you hot? Van China Glaze. Niet zo fel als die Celtic Sun, wauwie! (Gekke naam trouwens?)
Vandaag eindelijk weer acrylnagels laten zetten. Ivm school, drukte en een nerveuze nagelbijttick een hele poos niet meer gehad. Nu wel weer, heerlijk! Stevig, scheurt niet en je kan ze zo fijn lakken om de hoeveel weken laten jullie ze opvullen?
Lous
Geplaatst: 10-07-14 09:47
Acryl was m niet bij mij.Te hard voor mijn nagels zeiden mijn styliste en schoonzusje (zit zeer goed in jet vak).Brokkelde na een week al af. Gel is bijna onverwoestbaar bij mij. Laat ik om de vier weken bijwerken. Wat ik heb gehoord is dat acryl in het algemeen om de 3 weken bijgewerkt moet worden.
Net bij op=op geweest en silver dazzle en sheer peach gehaalt echter super kleuren
LadyMadonna
Geplaatst: 10-07-14 18:29
Nabehandeling gel/acryl met 3 of 4 weken. Wat je schoonzusje zegt klopt als een bus. Gel daarintegen is vaak weer niet handig voor bijv kapsters of schoonmaaksters.
Van de week weer met Konad aan de gang geweest. (Ik moest solliciteren dus wilde iets neutraals )
Yonker
Geplaatst: 10-07-14 22:18
Leuk stef!!
Ik blijf het alleen zonde vinden van het lengte verschil.......
Ja ik ook Ik vind het ook een beetje lijken of de stempel niet helemaal tot op het uiteinde van de nagel zit? Of vertekent de foto zo? Vind het wel een chique combi!