Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska85

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:18

Moest vandaag voor het eerst cardio 2 doen van body revolution . Ik denk laat ik eens eerst van shred level 1 doen en daarna de cardio....... := bij de shred deed alles nog zeer van gisteren met als gevolg dat ik de cardio het laatste circuit overgeslagen heb :o Weer een wijze les voor de volgende keer; eerst mijn schema doen en dan kijken of ik nog wat over heb!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 16:16

Dank aan de schoppers, ik heb het eindelijk gedaan, liep het de hele dag al uit te stellen. :))

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 16:18

Daarom doe ik het eigenlijk altijd 's ochtends.

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 17:21

Mariska85 schreef:
Moest vandaag voor het eerst cardio 2 doen van body revolution . Ik denk laat ik eens eerst van shred level 1 doen en daarna de cardio....... := bij de shred deed alles nog zeer van gisteren met als gevolg dat ik de cardio het laatste circuit overgeslagen heb :o Weer een wijze les voor de volgende keer; eerst mijn schema doen en dan kijken of ik nog wat over heb!

Haha die burpees op het einde van Cardio 2 zijn dodelijk!

MoonWencke schreef:
Zo, ik heb het voor vandaag wel gehad; 30 day challenge van een vriendin aangehouden (dag 2, 55 squats, 15 sit-ups en 6 push-ups), daarna level 1 30 day shred, en net gelijk nog even zo'n 3 kwartier zumba er achteraan gegooid. Dat wordt morgen pijnlijk... :=

Like! Goed gesport :) !

Soms zou er een 'Like'-knop op bokt moeten zijn :P .

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:13

Vandaag op de sportschool Grit Strength van Lesmills gedaan. Heftig, maar wel leuk. Werd naar mijn idee wel iets teveel aan push ups gedaan, maar goed die heb ik op de Jillian manier meegedaan.
De shred laat ik vandaag maar zitten, toch wel last van m'n onderrug nu.

Heb trouwens sinds dat bijna dagelijks sporten continu trek :9 Net m'n avondeten op en nu weer aan de dadels en de noten........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:16

Ja dat vind ik wel moeilijk aan shredden, ik kan geen pushups met mijn rug.. Spieren zijn nog niet sterk genoeg, ook in mijn armen niet. Krijg er echt enorme last van helaas

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:19

Ook als je het met je knieën op de grond doet?

Ik heb eigenlijk geen behoefte aan het heel intensief trainen van de borstspier, zou liever op een andere manier dan via push ups m'n armspieren trainen.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:25

dag 11, 1 van level 2 gedaan.
Vond het erg lastig, mijn coordinatie/evenwicht is niet best dus moest goed kijken hoe ik nou precies de oefeningen moest uitvoeren. Verder vond ik hetniet mega zwaar, net goed :D

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:01

Iedereen is goed bezig!

Emma je kunt op opdrukken met je handen op een step bankje. Dat is minder zwaar.

Morgen mijn laatste dag van het eerste deel van 6w6p, daarna 2 dagen rust.

Ik hoop echt dat het over 6 weken nog wat strakker is!
Ik heb minder fruit gegeten, vandaag heb ik dit gegeten.

O
2 beschuitjes volkoren met Hüttenkäse

L
Havermoutpap (aangemaakt met water) chia zaadjes, lepeltje koek&speculaas kruiden en beetje ahornsiroop. 1 appel.

T
1 appel

Avond
Salade (sla tonijn en maïs.)

T
4 kleine crackertjes en klein stukje brie.

Drinken 1 glas sojamelk, 1 cola light, 1 sportdrankje, thee zonder suiker en water

Beweging: 6w6p, 45 min loopband, 30 min step crosstrainer

Ik kijk soms ook op bloggilates en dat meisje is zooo veel liever dan Jillian. Heb net de best lower ab workout geprobeerd maar voor oefening 1 lijken m'n armen al te kort. Ik schuif met m'n kont een stukje over de grond!

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:20

I wasn't feeling like it, maar toch maar Cardio 1 van Body Revolution gedaan. Ik zit nog steeds op schema, jeej!

Netjes gegeten Watermelon, alleen wel wat weinig lijkt mij? Als ik dit ingeef in valtaf.nl kom ik echt op te weinig calorieën uit denk ik...

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 00:13

Watermelon schreef:
Ik kijk soms ook op bloggilates en dat meisje is zooo veel liever dan Jillian. Heb net de best lower ab workout geprobeerd maar voor oefening 1 lijken m'n armen al te kort. Ik schuif met m'n kont een stukje over de grond!

Oeh dat blogilates ziet er superleuk uit! Wat kortere workouts ook, misschien dat ik dat eens ga proberen :)

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:41

Watermelon schreef:

Wat een leuke site! Ik heb me meteen aangemeld voor de nieuwsbrief en ga me er na mijn 30 dagen met Jill eens in verdiepen.

Mijn man kwam gister een vriendinnetje tegen die 15 kilo was afgevallen met een app... Ik heb haar uiteraard meteen gecontacteerd en heb nu de app calorie teller geinstalleerd. Misschien kennen jullie de app al, ik vind hem erg handig!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:26

zo gisteren dag 5 van level 2 achter de rug, aangezien mijn enkel nog steeds zeer doet, vervang ik die oefeningen door gelijkaardige van level1 ....level 2 is echt teveel gehups dan goed voor me is :+

Daarna nog les 1 van start to run gedaan en m'n paard gereden. Actief genoeg geweest dus :D Morgen ga ik voor de eerste keer een pilates les meedoen. Ik ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:35

Mrijn schreef:
Watermelon schreef:

Wat een leuke site! Ik heb me meteen aangemeld voor de nieuwsbrief en ga me er na mijn 30 dagen met Jill eens in verdiepen.

Mijn man kwam gister een vriendinnetje tegen die 15 kilo was afgevallen met een app... Ik heb haar uiteraard meteen gecontacteerd en heb nu de app calorie teller geinstalleerd. Misschien kennen jullie de app al, ik vind hem erg handig!

Welke app dan?? Kom er meerdere tegen

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:49

Zo net bij de kijkshop een halterset besteld. 2x 1 kilo, 2x 2 kilo en 2x 3kilo en voor €14,99. Gratis verzending dus ik vind het ideaal. Misschien een tip?

Als ik het binnen heb, heb ik weer een goede reden om opnieuw met de shred te beginnen!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:52

Gisteren dag 2 gehad van level 1! Sommige oefeningen vind ik nog erg lastig (met de benen in de lucht bewegen en ondertussen buikspier oefeningen doen........................... Lukt me nog niet van harte, vind dat erg moeilijk en ook niet echt een oefening voor beginners... dus zo nu en dan doe ik tijdens die oefening gewoon buikspier oefeningen..

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:59

Heh verdomme, hebben er meerdere last van dat de shred level 2 het niet meer doet op youtube.?
Moest nog 4 dagen grrrr. Anders doe ik zo wel even level 3 en dan hooen dat ie t morgen wel weer doet

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:00

wij hebben het gedownload via vuze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:17

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:31

love_western thanks!
Heb net level 3 even gedaan dan.
Halverwege koppijn grrrr, maar ff snel asperine ingenomen en doorgaan haha.
Dan de overige 4 dagen nog level 2 afmaken en dan 9 dgn level 3:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:01

Alstu :-) vind dat sowieso handige link. Want wil hierna ook de ripped doen.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:08

Voor de die hard clean eaters :D

Afbeelding

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:10

Zinn schreef:
Voor de die hard clean eaters :D

[ Afbeelding ]

Wat betekent berried ? :o

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:13

dat is de mop :') het is een woordspeling op 'burried' (=begraven) en 'berries' (= bessen)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 12:16

Afbeelding