Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska85 schreef:Moest vandaag voor het eerst cardio 2 doen van body revolution . Ik denk laat ik eens eerst van shred level 1 doen en daarna de cardio.......bij de shred deed alles nog zeer van gisteren met als gevolg dat ik de cardio het laatste circuit overgeslagen heb
Weer een wijze les voor de volgende keer; eerst mijn schema doen en dan kijken of ik nog wat over heb!
MoonWencke schreef:Zo, ik heb het voor vandaag wel gehad; 30 day challenge van een vriendin aangehouden (dag 2, 55 squats, 15 sit-ups en 6 push-ups), daarna level 1 30 day shred, en net gelijk nog even zo'n 3 kwartier zumba er achteraan gegooid. Dat wordt morgen pijnlijk...
Watermelon schreef:Ik kijk soms ook op bloggilates en dat meisje is zooo veel liever dan Jillian. Heb net de best lower ab workout geprobeerd maar voor oefening 1 lijken m'n armen al te kort. Ik schuif met m'n kont een stukje over de grond!
Watermelon schreef:Ik kijk soms ook op bloggilates en dat meisje is zooo veel liever dan Jillian. Heb net de best lower ab workout geprobeerd maar voor oefening 1 lijken m'n armen al te kort. Ik schuif met m'n kont een stukje over de grond!
Mrijn schreef:Watermelon schreef:Ik kijk soms ook op bloggilates en dat meisje is zooo veel liever dan Jillian. Heb net de best lower ab workout geprobeerd maar voor oefening 1 lijken m'n armen al te kort. Ik schuif met m'n kont een stukje over de grond!
Wat een leuke site! Ik heb me meteen aangemeld voor de nieuwsbrief en ga me er na mijn 30 dagen met Jill eens in verdiepen.
Mijn man kwam gister een vriendinnetje tegen die 15 kilo was afgevallen met een app... Ik heb haar uiteraard meteen gecontacteerd en heb nu de app calorie teller geinstalleerd. Misschien kennen jullie de app al, ik vind hem erg handig!