Daan_O schreef:Greetje wat een zware trainingen zeg! Ik ben het trouwens wel eens met Supervixen, jij loopt niet alleen afstanden maar ook tijden waarvan veel andere alleen maar kunnen dromen.
Supervixen gefeliciteerd, op naar de halve!Welke afstand heb je nu maximaal gelopen? Met een wedstrijd is het denk toch anders, gaat je ongetwijfeld lukken! Zeker als er ook nog wat publiek is.
Welkom Fetisje!
Piekosj, mooie afstand!
Benangelique heb je gisteren nog gelopen? Ben benieuwd hoe het is gegaan.
Ik heb gisteren weer 2km toegevoegd aan mijn maximaal gelopen afstand, zit nu op 17,2kmTempo weer gelijk aan de vorige lange duurlopen; 5.29 per km. De laatste km’s had ik wat verval door erg harde wind en het begon ook nog te regenen. Ik had nu voor het eerst echt last van wind, vanaf de 7e km bijna alleen maar harde tegenwind gehad. Maar ik ben tevreden en ik voel vandaag niet dat ik gisteren zo ver heb gelopen dus dat is ook fijn. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat ik die halve marathon makkelijk onder de 2 uur kan lopen, misschien mijn doel maar gaan bijstellen naar 1.55 uur.
Iemand nog gekeken naar de 3000m EK finale? Jammer dat Maureen Koster geen medaille pakte. Vond het wel een spannende race! Wat maakte die Muir een gigantische eindsprint!!
Volgens mij ga je dat echt heel goed kunnen, als je hem <2u wil lopen, moet je gemiddeld ongeveer 5:40 per km lopen. Red jij echt wel!
Welkom Lieselotte!
Op maandagavond heb ik tegenwoordig running bootcamp, leuke combinatie van intervaltraining en krachttraining. Vanavond eerst een blok kracht gedaan, loopoefeningen en afgesloten met 10x 100m sprinten op 3:30 per km. Heerlijk