Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb gisteren weer een aantal interessante shops gevonden in Europa en Amerika, maakt het niet makkelijker! VS vind ik wel te ver, zeker als ik misschien in twee sessies gedaan moet worden. 
Sassii schreef:Ja het heeft ook een betekenis bij me! Ik ben eigenlijk altijd 24/7 met muziek luisteren en muziek maken. En op deze manier staat muziek ook heel dicht bij me
Oh jeetje, hoe ver mensen wel niet kunnen reizen voor een goede tattooshop haha!
Het lijkt me wel vet om me ooit door Ben Saunders te laten tatoeëren, haha. Eerst maar wachten tot ik m'n eerste tattoo heb en daarna zie ik wel verder.

Nouvelle Rita ziet er ook tof uit!! Ben wel benieuwd hoe die scherpe dunne lijnen, dicht bij elkaar, blijven met de jaren. Maar dat soort werk, in combinatie met watercolor lijkt me zo gaaf...
Echt een aanrader. Nu nog wachten tot 8 mei en dan krijg ik hem.
Tattoo is nu, na 10 jaar, soms nog dikkig en jeukerig, terwijl mijn andere die al eerder door Rinto gezet is, nooit problemen gegeven heeft.
mijn tekst staat alles behalve strak.

Drunksheep schreef:
Wel super strak werk!
Hoe komen mensen er toch bij zulke dingen op hun lichaam te laten zetten... Voor altijd!