[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 23:23

welke shop ga je Sassii?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 09:24

Tainted love tattoo in Groningen!

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:27

Aardig wat mensen hier uit t noorden, of niet? Leuk hoor :D
Mooi om zo'n G-sleutel te doen! (waarbij ik aanneem dat je wat met muziek hebt ;) ) Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb gisteren weer een aantal interessante shops gevonden in Europa en Amerika, maakt het niet makkelijker! VS vind ik wel te ver, zeker als ik misschien in twee sessies gedaan moet worden.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:39

Ja het heeft ook een betekenis bij me! Ik ben eigenlijk altijd 24/7 met muziek luisteren en muziek maken. En op deze manier staat muziek ook heel dicht bij me :)
Oh jeetje, hoe ver mensen wel niet kunnen reizen voor een goede tattooshop haha!
Het lijkt me wel vet om me ooit door Ben Saunders te laten tatoeëren, haha. Eerst maar wachten tot ik m'n eerste tattoo heb en daarna zie ik wel verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:45

Sassii schreef:
Ja het heeft ook een betekenis bij me! Ik ben eigenlijk altijd 24/7 met muziek luisteren en muziek maken. En op deze manier staat muziek ook heel dicht bij me :)
Oh jeetje, hoe ver mensen wel niet kunnen reizen voor een goede tattooshop haha!
Het lijkt me wel vet om me ooit door Ben Saunders te laten tatoeëren, haha. Eerst maar wachten tot ik m'n eerste tattoo heb en daarna zie ik wel verder.

Geloof dat je dat meer moet doen voor de ervaring maar niet voor de mooie tattoo :P

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:59

Ben saunders zou ik echt niet doen. Hij vraagt het dubbele voor een tattoo en hij komt maar een keer per maand naar de shop, en alleen wanneer hij zin heb of zich verveelt. Je kan dus geen afspraken met hem maken. Van zo'n arrogant persoon zou ik geen tattoo willen.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:46

Zo lang niet geweest hier!!

Even een tattoo stop gehad haha..
Nu zwanger (30weken) van mijn eerste kindje en ik ben een beetje aan het rond kijken naar een nieuwe tattoo..

Kwam deze tegen:

Afbeelding

Vind hem zo gaaf!!

Ohwja en de plek word denk ik binnenkant bovenarm...

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:54

Wat vinden jullie van deze artiest? Ik ga binnenkort een afspraak maken voor m'n eerste tattoo dus ben aan het rondkijken wat er hier rondloopt in Schotland :))

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:01

@ _Lola_ , hij is inderdaad mooi! Al heeft het zeker een minuut geduurd voor ik door had wat het nou voor moest stellen :')

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:07

Jolien, ja daar heb je gelijk in!
Lisa, ja joh? Is hij er zo een? Lekker dan haha.
Lola, wat bijzonder!!!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:17

Idd mooi Lola, moest zelf ook even goed kijken :P

Ik heb zondag deze gevonden: https://www.facebook.com/Tattoo.Insel.25 en ben er wel enthousiast over! Aparte, gave en moderne werkjes hebben ze. Er zitten er ook wel een paar tussen die ik echt minder vind, maar veel is naar mijn smaak :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:01

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:30

die Sasha Unisex had ik gisteren ook gevonden, mooi werk :) Nouvelle Rita ziet er ook tof uit!! Ben wel benieuwd hoe die scherpe dunne lijnen, dicht bij elkaar, blijven met de jaren. Maar dat soort werk, in combinatie met watercolor lijkt me zo gaaf...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 16:59

Sassii: Tainted Love ken ik niet... waar zitten ze? Voor de kleinere plaatjes ga ik naar Groningen... dan ga ik naar Da Tonk, vlakbij station Noord :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:07

De Tonk heb ik ook hele goede verhalen over gehoord!
Tained Love Tattoo zit op de Gedempte Zuiderdiep. Vlakbij het station dus! Kijk maar eens op de website. Die man is zó goed met strakke lijnen en met schaduw. Het was een hele uitdaging voor mij om naar zijn shop tegaan aangezien ik echt een drama ben met Frans en Engels. Maar we konden elkaar goed begrijpen gelukkig, haha ;) Echt een aanrader. Nu nog wachten tot 8 mei en dan krijg ik hem. :)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:25

Ik was niet heel blij met Da Tonk, wellicht omdat we een misverstand hadden over het tijdstip van de afspraak, waardoor hij nukkig aan mn tattoo begon... Volgens mij levert dat nooit een optimaal resultaat :') Tattoo is nu, na 10 jaar, soms nog dikkig en jeukerig, terwijl mijn andere die al eerder door Rinto gezet is, nooit problemen gegeven heeft.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:28

Ah serieus?! Niet verwacht, aangezien ik echt goede verhalen over Da Tonk hoorde...
Over mijn tijdstip kan denk ik geen misverstand komen, want ik zag het hoe hij het in zijn agenda schreef, en die tijd heeft hij ook op mijn afsprakenkaartje gezet haha.
Maar ook echt ideaal dat Tainted dichtbij het station zit. Want ik ben afhankelijk van het OV. Gelukkig ging een kennis gisteren met ons mee, en hij zei gisteren ook tegen me dat wij op de motor naar Groningen gaan om hem te laten zetten. Nou, ik heb het weer goed voor elkaar! Haha.
Weel vraag ik me af of het wel goed gaat, aangezien ik hem in mei laat zetten. Want ik hoorde dat teveel zonlicht etc niet goed is voor je tattoo? En eind mei ga ik een paar dagen naar Terschelling...

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:55

Ook hier geen goede ervaring met da tonk :n mijn tekst staat alles behalve strak.
zit niks in groningen waar ik van onder de indruk ben dus ik reis graag wat verder!

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:57

Ah echt? Nu ben ik stiekem wel heel benieuwd hoe je tattoo eruit ziet haha

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:47

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 18:50

Hahaha die kledinghanger en die kabouters. Ge-wel-dig!
Wel erg hoe mensen zichzelf zo kunnen verminken...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 20:39

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:30

Drunksheep schreef:
Dit vind ik trouwens ook een toffe artiest <3
http://leitbild.tumblr.com/

Wow die is echt mooi ja! Jammer dat ik meer kleur in mn hoofd heb zitten ;) Wel super strak werk!

En idd, wat een verminkingen :wow: Hoe komen mensen er toch bij zulke dingen op hun lichaam te laten zetten... Voor altijd!

Tja, met Da Tonk ging het maken van de afspraak niet helemaal soepel. Ik was in de shop, en we spraken een tijdstip af, maar ik bedacht me direct, aangezien ik daarvoor een tentamen had, en gaf aan dat ik een half uur later wilde. Heeft hij ook doorgestreept in zijn agenda, en opnieuw opgeschreven, maar daar is kennelijk toch iets verkeerd gegaan... (jeetje, dat ik het nog in zoveel detail weet na zoveel jaar... Haha, heeft indruk gemaakt!) Het was een kleine tattoo (twee voetafdrukjes op mn enkel), dus deed hij hem 'even tussendoor'... Nou, dat is niet de juiste mindset...

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:38

Ja, die hadden ze in dr werk-Facebook ook al gedeeld. Mafkees :p