Nou bij mij deed t niets en was m'n haar zelfs voor t eerst stro na het verven. Iets wat ik nog nooit gehad heb! Dus voor mij hoeven ze het niet te gebruiken.
Olaplex heeft mijn haar echt gered van de ondergang.. Na mijn thuis-bleek avontuurtje heb ik het moeten laten fixen, en voor dat fixen was er nog een stap blonder nodig. Was toen echt zo allejezus blij dat mijn kapster Olaplex gebruike.
Cinnepin
Geplaatst: 28-03-17 20:46
Gisteren mijn haar geverfd, rood met roze gloed. Lekker knal kleurtje
Nou vind ik thuisbleek ook wel heel andere kwaliteit dan bleek van de kapper. Ik heb c.a. 1,5 a 2 uur in de blondering gezeten, met thuisbleek moet je dat echt niet proberen! Maar omdat ze een laag percentage gebruikte heeft mijn haar er verbazingwekkend weinig onder geleden.
Ik ben een keer van bruin naar licht blond gegaan zonder een centje pijn aan m'n haar. Dus dat kan echt wel wat hebben. (uiteraard door kapster en aantal uur zitten, maar voor Olaplex tijdperk)
deksel
Geplaatst: 31-03-17 19:16
Ik heb mijn haar ook weer eens geverfd. Het was blauw, daarna gebleekt en toens paars er over heen gegooid. Nu mag het een tijdje rusten (maar dat zeg ik elke keer oeps). Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar het is wel weer lekker vrolijk voor de zomer!
Slim! Bij mij werd het toen vrij snel roze... maar mijn haarschubben staan kennelijk heel erg open waardoor kleur niet echt kang mooi blijft. Maar dat is wat de kapper mij toen heeft verteld. Heb het klakkeloos aangenomen....
melissssssx
Geplaatst: 09-04-17 22:50
Hoi! Ik kom even binnenvallen Leuk al die kleurtjes in jullie haren! Staat goed. Ik merk dat mijn haar op de achterkant steeds dunner wordt en vandaag leek het zelfs alsof er een kaal plekje aan het ontstaan is... weet iemand een goede shampoo die mijn redding kan zijn? Ik heb namelijk het idee dat het daar misschien aan ligt.. Ik gebruik nu de garnier loving blends met honing shampoo en conditioner. De conditioner alleen in m'n puntjes!
Hoe vaak was je het, en waarom denk je dat het aan de shampoo ligt?
melissssssx
Geplaatst: 10-04-17 07:00
Ik was het ongeveer om de dag. Omdat ik eigenlijk niks anders kan bedenken waar het aan kan liggen haha, maar het kan ook wat anders zijn, geen idee wat dan alleen
Meestal valt je haar niet uit van shampoo, tenzij het super agressieve shampoo is. Haaruitval door bleken of verven kan uiteraard wel. Je zou kunnen checken of het met babyshampoo ook uit valt, iets milders kan ik niet bedenken, en anders naar de huisarts gaan (dan komt het van binnen uit).
Iris82
Geplaatst: 10-04-17 08:07
Yenni schreef:
Hormonen misschien? Anders aan je kapper vragen of die iets weet?
Of stress. Als ik stress heb vallen ook m'n haren uit.
Heb op tv een dermatoloog gehoord die zegt dat bij haaruitval shampoos van de apotheek wel kunnen werken als je ze een half jaar of langer gebruikt afhankelijk van de oorzaak van je haaruitval.
melissssssx
Geplaatst: 10-04-17 12:13
Hmm ja ik ga vrijdag naar de kapper, dus zal het gelijk even vragen. Ik was vooral benieuwd of er een shampoo voor zou zijn dat m'n haar wat dikker is. Op m'n achterhoofd is het zo dun, maar voor de rest niet echt! Ik heb nu juist eindelijk een periode dat ik geen stress heb Misschien dan hormonen inderdaad.. al is er verder niets veranderd aan m'n pil enz
Yasmine
Geplaatst: 10-04-17 14:12
Doe je je haren vaak in een staart? Want bv. je haar te strak vastbinden met een elastiekje kan ook schadelijk zijn, al denk ik dat je haar daardoor eerder zal afbreken dan echt uitvallen.
En anders misschien hormonen of inderdaad algehele gezondheid (voeding?).
melissssssx
Geplaatst: 10-04-17 21:53
Ik heb m'n haar wel degelijk een aantal uur in een knot zitten, soms een staart. Met zo'n bobble elastiek ofzo. Denk niet dat deze te strak zit overigers, krijg hem er makkelijk omheen en wanneer ik het een keertje losser doe zakt die uit. Ben benieuwd wat de kapper gaat zeggen vrijdag!
Anoniem
Geplaatst: 13-04-17 12:59
Zijn hier ook mensen die hun eigen haar bijpunten? Welke methode/ schaar gebruiken jullie daarvoor? Ik heb veel gespleten punten die ik graag zelf wil ontdoen.
Inmiddels ook de 2e ontkleurbeurt gehad, ik ben nu blond! Nog wel met een rossige gloed helaas, het oranje wilde niet uit mn haar.. Over 4 weken mag ik weer!