Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:22

Wat jammer Nelleke, maar een mooie vervanger :D

Ik heb trouwens sinds gisteren de Rimmel Fix & Pro Primer, en hij bevalt echt super.
http://www.misslipgloss.nl/rimmel-fix-p ... ro-primer/

Heb hem door bovenstaande review gekocht en ben het er mee eens. Wat een fijne primer, mijn huid voelt superzacht, make-up ziet er mooi uit en gewoon wauwie <3

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:48

Ik zal als ik thuis ben even swatchen en een look maken als ik tijd heb.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:03

Je hebt inderdaad geluk dat je er zo snel achter bent gekomen en echt een prachtige vervanger heb je gevonden! :) Ik heb eigenlijk altijd wel erg snel reacties op make up.. Vooral op de make up van huismerken :j ik hoop dat er binnenkort weer acties komen bij de ici met 40% op een product ipv twee. Als ik er twee moet kopen is het alsnog best een uitgave. Zodra er een 40% is op enkele lipsticks koop ik ook een ysl, ben helemaal verliefd geworden door die prachtige roze van Deijs :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:10

Ik vond het niet zo erg dat je 2 dingen moest kopen haha <3

ik raad hem ook zeker aan, het is echt een beauty!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:11

Ik heb 1 mascara (toevallig ook mijn fijnste...) die er heel moeilijk afgaat. Omdat ik dan slaap met restjes mascara (welke remover ik ook gebruik) krijg ik bultjes op mijn wimperrand :') Ik heb er nu maar eyeliner overheen gedaan, dan valt het niet zo op :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:14

Emma, bij de echt echt hardnekkige mascara gebruik ik de oliepads van de etos en verwijder ik daarna de olie die is blijven zitten met micelair water van nivea :) gaat best goed!

Deijs, blijft hij lang zitten? En is het echt een hoogglans of meer wel een glitter?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:20

Oei olie, ik kan daar zo slecht tegen, krijgen jullie dan niet zo'n waas in je oog?

Erm heel lang niet, ik eet niet zo vaak dus dan blijft ie langer zitten :') het is een beetje van beide, hoogglans en iets glitter maar die voel je niet. Het neigt meer naar glans.
Ik heb ook de nummer 06 pink in devotion en die laat een stain achter als de glans eraf is, ideaal! Dat moet ik bij deze nog even checken want ik heb redelijk gepigmenteerde lippen dus is het lastig te zien.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:24

Ja die poets ik er altijd uit met micelair water.. Of dat echt goed voor je is durf ik niet te zeggen haha!
Meestal gebruik ik gewoon normale mascara en dan heb ik geen olie nodig :)
Klinkt echt heel goed! Ik zal binnenkort in de winkel toch maar eens even swatchen

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:37

Als mascara lastig verwijderd pak ik Kokosvet, de enige olie waar ik geen waas door krikg

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:41

Ik gebruik de garnier oogmake-up reiniger nu (standaard die voor waterproof make-up). Die pads van Etos kan ik dus niet tegen.
En het micelaire water van Garnier, daar gaat het bijna nóg beter mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:44

Mooie primer hierboven!

Ik gebruik deze remover voor mijn ogen, heel vettig. Moet daarna altijd even erover heen met een gewoon watje zonder iets erop, maar hij is echt heerlijk. Ik hoef niet te wrijven/scrubben/wat dan ook, het gaat er allemaal in 1 veeg er af. :D
http://www.thebalm.com/balms-away.html

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:53

Jaaa maar jij hebt hollywood moviestar lippen, dat is niet eerlijk :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:53

Drunksheep staat je mooi, lingering kiss! Baal echt dat ik hem niet door technische problemen niet meer heb kunnen kopen.. Dan maar op zoek naar een soort gelijke kleur.. :\

Vriendlief gisteren ergens in Eindhoven gelukkig nog Animal Instincts kunnen kopen! :D Hij is zo mooi, ben echt super blij dat 'ie nog ergens te krijgen was. Alle lipsticks helaas niet meer..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:54

Anthea schreef:
Jaaa maar jij hebt hollywood moviestar lippen, dat is niet eerlijk :')

Echt he? _O-

zo jaloers! Mijn onderlip is opzich wel vol maar bovenlip niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:58

Zelfde probleem hier Deijs. :')

Ok ik had laatst via Sephora een deluxe sample gekregen van Clinique custom repair serum of whatever, dus ik smeer dat op mijn gezicht en heel mijn gezicht stinkt nu naar Hema rookworst. Serieus. -O- :') De reviews zijn echt heel goed dus ik hoop dat ik niet voor niks naar worst stink. _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:01

Jullie zijn lief :D 'vroegah' vond ik mijn lippen helemaal niet zo mooi...

En hahahahaahha Linda, wat doet dat dan precies?

Ja, baal wel voor je Leverage, ook stom dat 'ie bij Bijenkorf/Douglas ook is uitverkocht. Misschien via Ebay nog ergens te krijgen?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:03

Sorry jongens dat ik hier niet meer zo vaak reageer, maar zit nu steeds de hele dag op school en als ik thuis kom zijn er opeens weer 20 pagina's bij :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:04

Ahhh mijn Simpsons blush en Rihanna lipstick konden niet afgeleverd worden, niemand thuis. Nu heb ik ze pas morgen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:04

Het zou vanalles moeten doen. :') http://www.clinique.com/product/4034/30 ... pair-Serum
Ik hoop dat het werkt, heb aan 1 kant van m'n gezicht wel wat littekens. Ik weet niet of mijn kleine sample genoeg is om verschil te zien, maar de fullsize kost $99 en dat is maar 50 ml :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:06

Bestel liever niets via eBay :o Pap is er ook geen voorstander van, dus dat gaat 'm helaas niet worden.. Vind 't wel vreemd dat die lipsticks nog wel beschikbaar zijn op de Douglas site, ze zijn alleen niet meer voorradig. Zouden ze toch nog aangevuld worden? :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:13

Ik heb L’Ecole des Femmes en Vampira. Geen idee waarom Vampira er niet bij staat.. Ik kan er ook geen swatches van vinden. Kan er morgen eventueel wel swatches van maken. :') Ik vind ze beide wel wat 'droog', lipbalm is een must en elke imperfectie zie je. -O- janken

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:14

Ik wilde ze stiekem via jou bestellen, maar nu ik dit zie vind ik het teveel geld en moeite voor zo weinig kwaliteit :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 11:16

L’Ecole des Femmes vind ik fijn, Vampira vind ik het mooist maar zoooo lastig aan te brengen. Geen last van met L’Ecole des Femmes :n